@ugursway gorus ve bilgilerinizi paylastiginiz icin tesekkur ederim
Cansu mer tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar selamlar gc ve ssn elimizde ancak biz subat gibi goc planimiz var ancak soyle bir sorum var degerli yoneticilere.siyasi olarak rusya ve abd nin vize vs sorunlari oldugunu biliyorum ancak yilbasi icin kucuk bir seyehat planliyoruz rusyaya . goc edicegimiz zaman (subat ayinda) giriste sorun yasarmiyiz ? eger oyle bir durum varsa tatil planini iptal edecegiz.Gc ve ssn elimizde bu arada @gucarslan @ugursway @Serapp
-
RE: Kredi Skoru / Credit HistoryBankacılık içinde yayımlandı
herkese selamlar ,ay basinda 3 gunlugune giris yapip banka hesabi ve kk i cikartmis ve ilk girisle beraber ssn ve gc basimini baslatmistim.burdan aldigim bilgiler neticesinde kk ma ssn tanimlama yapmadigimdan kredi skoru baslamicagini ogrenerek bankayla iletisim kurdum onlarda en yakin zamanda ssn i fiziksel bir sekilde bankaya goturmemi soylediler,bende bu hafta ici 1-2 gunlugune gidip gelmek istiyorum sadece bu is icin.Ssn ve kk larimi da teslim edilen arkadasimdan almayi planliyorum ayni zamanda.
bunun icin gidilirmi demeyin thy indirimli biletim var o konuda rahatim (maddi anlamda) .Cekincem ise bu ay basi 3 gun girip cikmam ve ekim basindada banka icin tekrar gitmeyi planlamam.giriste sorun yasarmiyim acaba bilemedim … imkanlarimla gidebiliyorum ama kisa girisler vizemi yada gc imi sıkıntili bir duruma sokarmi ? kk skoru icin gidip gelmesemmi eger girislerde sorun olucaksa ? -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Serapp tamamdir uyarilariniz dikkate aliyor dogru yonlendirmeniz icinde tesekkur ediyorum

-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
arkadaslar selamlar.
Bilgisi olan herkese bir sorum var.Suan sizlerin gorusune ihtiyacim var .
ay basinda 3 gunlugune giris yapip banka hesabi ve kk i cikartmis ve ilk girisle beraber ssn ve gc basimini baslatmistim.burdan aldigim bilgiler neticesinde kk ma ssn tanimlama yapmadigimdan kredi skoru baslamicagini ogrenerek bankayla iletisim kurdum onlarda en yakin zamanda ssn i fiziksel bir sekilde bankaya goturmemi soylediler,bende bu hafta ici 1-2 gunlugune gidip gelmek istiyorum sadece bu is icin.Ssn ve kk larimi da teslim edilen arkadasimdan almayi planliyorum ayni zamanda.
bunun icin gidilirmi demeyin thy indirimli biletim var o konuda rahatim (maddi anlamda) .Cekincem ise bu ay basi 3 gun girip cikmam ve ekim basindada banka icin tekrar gitmeyi planlamam.giriste sorun yasarmiyim acaba bilemedim … imkanlarimla gidebiliyorum ama kisa girisler vizemi yada gc imi sıkıntili bir duruma sokarmi ? kk skoru icin gidip gelmesemmi eger girislerde sorun olucaksa ? @ATS16 @Serapp @gucarslan -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ATS16 tamamdir yonlendirmeleriniz icin tesekkur ederim.ssn gelince banka temsilcimle iletisim kuracagim hemen
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mehmetizmirli ssn olmadan kullanimim kredi burolarina bildirip bildirmediklerine bankaya soracagim,eger bildirilmiyorsa gecmis kullanimlarim dosyama ekleniyormu diye bir mail atalim bakalim ne donus alacagiz.tesekkurler bilgilendirmeniz icin
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mas adres kaydi fatura vs hic bisey istemedi.pasaport ve tc ehliyeti ile halletti.gc tesliminde kullandigim arkadasimin adresini verdim durumu acik acik izah ettim tr ye donucemi falan kendisi yardimci oldu bir ustteki entry de yazdigim gibi
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mehmetizmirli ssn ofisine gittik bankadan once ama daha bir bilgi veremeyiz dediler ,bizde bank of amerikada turk bir mudurun oldugu şube bulduk oraya gittik oradaki meksikali bir calisan sagolsun 3 k debit kart actiktan ertesi gun geldiginizde normal kredi karti denicez ben size aldiricam dedi ve normal kk i cikarttik ssn ve gc la degil pasaport ve turk ehliyetimle acti . gc ssn kk larimiz ayni adresli arkadasima gelicek oradan dhl ile turkiyeye sadece kk ini gondertip harcama yapmaya baslicaz ins
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
arkadaslar selamlar yakin zamanda vize basili pasaportlarimizi almistik esimle ,basimdan 4-5 gun sonra texas a giris yapip 2-3 gun takildik banka hesabi ve kredi karti cikarttik.suan tr ye geri donus yaptik.ilk giriste hic bir zorluk cikarilmadi ve 15 dakikada hersey halloldu .
2. gidisimizde ise kesin goc olarak gitmeyi planliyoruz bu sirada basilacak kredi kartini tex den arkadasimiz bize postalicak ve kullanarak 6 ay sonra goc ettigimizde kredi skorunu baslatip rahatca ev ve arac isini cozmeyi planliyoruz.bu sirada 5-6 aylik bir surec var bizim icin abd icin on hazirlik vs gibi oneride bulunmak isteyenlere cevap yazmalari icin bir ileti birakiyorum suan
banka isini hallettim varmi baska onerisi olan -
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@06adm38 kendisi donus yapicak konustum biraz once .bi sikinti yasamadik ama ekstra evrak istediler ondan .
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar oncelikle degerli forum yoneticelerine ve bilgisi dahilinde elinden gelen yardimi esirgemeyen soz siz degerli yoldaslarima cok tesekkur ederim.
2025 yili sonuclarini ogrendigimde baliye seyehat etme uzere gate de ucaga binmeyi bekliyorduk ve biz şok:)) gorduk sonuclari.O meshur sey degil bir amblem ve bir paragraf yazi . Dogal olarak 6-7 yildir surekli inancla Gc’a basvuran eşim havalara ucarken ben ise donup kaldim .Planladigimiz tatilimizin ilk 5-6 günü hayal ve inanmamakla gecti.
Sonra danisman arayisina başladık çünkü komplike geldi biraz .Aaa youtube da gezinirken ne gorsem .
Benim icin her gun 2-3 saat gezinecegim okuyacagim ve paylasacagim bir forum.
Artik sira forumdaydi,sabah forum aksam forum.
Zaman gectikce Fam yasasi ve dosya tasimayla ilgili yeni bilgiler akiyordu hatta hemen bizde tasima islemini yaptik .Kcc ye 2025 yili icerisinde hong kong da olacagimizi soyledigimiz bir mail ile dosyamiz tasinmis oldu.surec simdi her ay aciklanan currentlerdeydi .Malesefki son aya kaldik ve ucu ucuna kurtardik cunku cok alcak bitirdi ve daha onceki tecrube yasayanlar gibi bizde current olduktan sonra kcc ye yazdik ve gunu ogrendik.
Saglik randevusu icin kcc nin verdigi gune gore dr nicolson ile konustuk.Saglik gununude ayarladimiza gore otel ve ucak biletlerini ayarlamak kalmisti ve hallettik onlari.Hersey step by step olarak ilerliyor.
Evet saglik randevusuna 1 gun kala HK airporta inis yaptik havalimanindan octopus card alip bakiye yukle harcama yap kafan rahat . 80gb olan birde telefon hatti var onuda alin cok mantikli.ardindan biz The Arca adinda,roof havuzu olan adanin arkasinda diger otellere gore oda asiri genis ve yepyeni bishop leiden cok az farki vardi the arca tercihimiz oldu.
saglikda ise mumkunse asinizi gelmeden 1 hafta hatta 2-3 gun kala olunki burda hatirlatma aşısı istemesinler.bizden hatirlatma asimizi yapmamiz istendi ve yaptirdik.Tdap/Td :tetanoz,difteri,boğmaca
Polio: Cocuk felci
Kkk: kabakulak,kizamik,kizamikcik
Hepatit B
Varicella:su cicegiGereken diger evraklari zaten onlar mail ile istiyor sizden, fotograf ,maillesmeniz,kcc ile olan randevu tarihiniz ,pasaport fotokopisi,asi antikor testiniz asi kartiniz.
Saglik genel anlamda iyi ve yardimsever insanlar tarafindan kolay geciyor acikcasi.Korkulacak hicbirsey yok.gereken evrak ve saglik mulakatlarindan sonra size mulakattan once dosya teslim ediceklerini soyluyorlar ve o attiklari whatsppdan gelen mesaj ile evraklarinizi alip artik son asama olan konsolosluk gorusmesine geciyoruz.
bizden istenen belgeler.
-sabika kaydi (ben ve eşim)
-Formul a belgesi (ben ve eşim)
-Formul b belgesi (ben ve eşim)
-Vukuatli nufus kayit örn.(ben ve eşim)
-askerlik belgesi (esimden)
-Lise diplomasi (benden )
-universite diplomasi (benden)
-Evlilik cüzdanı (benden ve esimden )
-fotograf 2 adet ama 5 adet yaptirin.bu evraklar disinda belge istemedi benden ancak aile ve es durumlarina gore degisiklik gosterdigini,forumdan bir arkadasimiz esini ve cocuklarini getirmedigi icin sgk hizmet,isyeri unvan
gibi garip istekleri oldu allahtan hazirlikliydi arkadas ve evraklari verdi sorunsuz oda halletti.
Bu arada gordugunuz herseye listedekiler ve turkce bir kelime gecen herseye tercume yaptirdik.apostil vs noter onayi yaptirdik ama gerek yokmus galiba
iciniz nasil rahat edicekse artik.mulakatta sorulan sorular cok klasik ve basitti.
suc isledinmi /hayir
onceden amerikada bulundunmu/hayir
vizesine basvurdunmu /hayir
okay dedi baskada bisey sormadi 1 dakika surmedi bile mulakat.
ertesi gun ise sabah mailimiz geldi ve pasaportlarimizi almaya gittik.
Simdilik durum bu sekilde.Bana nasil yardimci olundugsa bildigim bilgileri paylasmak icin burdayim .Forum ailesine sonsuz tesekkurler … -
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Fer-0 o konu hakkinda birsey soramadigimiz icin bilgim yok malesef
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar selamlar.Hk da girilen mulakattan 5 kazananda sapa saglam vizeli pasaportlarimizi almis bulunuyoruz
buradan oncelikle tum yonetici uylere ve sizlere saygimi sevgimi sunuyorum.hk icin soru sormak isteyen cekinmeden mesaj atabilir.
Bu Forum bizlerin buralara kadar ilerlemesine sebep olan tek yer.ne danismanlar nede bir baskasi bu kadar yardimci olurdu hepinizi seviyoruz


Mulakat deneyimim en yakin zamanda paylasicagim hepinize tesekkurler tekrardan…
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar selamlar.Hk da girilen mulakattan 5 kazananda sapa saglam vizeli pasaportlarimizi almis bulunuyoruz
buradan oncelikle tum yonetici uylere ve sizlere saygimi sevgimi sunuyorum.hk icin soru sormak isteyen cekinmeden mesaj atabilir.
Bu Forum bizlerin buralara kadar ilerlemesine sebep olan tek yer.ne danismanlar nede bir baskasi bu kadar yardimci olurdu hepinizi seviyoruz


-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
5 turk gc talihlisi hk daki mulakattan birazonce ciktik arkadaslar ,vize onayi icin sunulacagini soylediler mail bekliyoruz bilginize.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
5 turk hk daki mulakattan birazonce ciktik arkadaslar ,vize onayi icin sunulacagini soylediler mail bekliyoruz bilginize.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaslar selamlar,4 gun sonra mulakata girecegim ancak gc ve ssn teslim adresini ds260 da ve saglik muayenesinde verdigim adresten baska bir adrese verbiliyormuyum mulakat esnasinda talep ettiklerini biliyorum orada degistirme imkanim oluyormu sorun olurmu simdiden cevap veren herkese tesekkurler
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@emrah-hız evet sifirlar fazla olmus

tdap 950
td 300 ve polio 160 :460 hk$ seklinde ve bunlar kisi fiyati -
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Cansu-mer, içinde söyledi: DV2025 Mülakat Deneyimleri
arkadaslar hong kong dan selamlar,mulakat icin esimle birlikte yaklasik 7 gundur buradayiz ,dr.nicolson hakkinda bilgi paylasmak istiyorum,grip asisi yani influenza asisini yapmamizi istedi sezonu degil dememize ragmen asiyi yaptilar bilginiz olsun.ayrica bizden tdap asisinida telrar dozunu istiyor 1 doz olmasi yeterli oldugunu biliyorum ama bunuda yapicagiz dediler yarin gidip tekrar konusup guncelliyecegim burayi
Guncelleme yapiyorum.bugun dr ye gittik,tdap da ve opa asisini olmamiz gerektigini tekrarladilar .iki secenek sunuldu
tdap 950hk$
opa(şırınga olan)ve td 460hk$
bizde 2. secenegi uygulattik.
subat gibi 3. dozu olmamizi soylediler,tr de olucaksak eger oral opayi kabul edildigini hk da olmadigi icin şırıngaliyi yaptiklarini.
tdap yada td asisini hangisini bulabilirseniz olabilcegimizi ilettiler