Bana gelen bıldırımde 3 ay ıcerısınde vıze gorusme gunu verılecek denıyor sayın crazycells
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
B
brooklyn tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2018 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Slm arkadaslar konsolosluk yakınında aıle konaklayacak otel tavsıye edermısınız
-
RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
uscıs fee yi Abd ye giris yaptıktan sonra da odeyebiliyoruz galiba.
-
F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Slm.Arkadaslar ben kardes kategorısınden ıslemlerımı yapıyorum .Bugun NVC den butun evraklarınız elımıze ulastıve 3 ay ıcerısınde konsolosluktan gorusme gunu verılecektır dıyen bır E Maıl aldım.Acaba bu 3 ay denılen surenın daha kısa olma ıhtımalı var mı bılgısı olan var mı acaba ?
keywords: abd vatandaşlarının kardeşleri
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Sayın crazycells benım gorusme gunumun verılmesı zaten eger 3 ay surecekse kasım ayını bulacak.O halde yenıden vıze verılmeye baslanacaktır herhalde
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Cok yesekkur ederim Syn.Crazycells