Hnbs şaşırmadım zaten
Birgariphayat tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lamak-sadla yok bee daha bakadim.Bakayim aticam söz

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hnbs gören çıksın arkadaslar kasıyor

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben bakamıyorum site çöktü.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sayaca cok aldanmayın arkadaşlar.Saatler 19:00'ı gösterdiği zaman hem bu site hemde resmi https://dvprogram.state.gov (EDIT_20250503PDT0558_admin) sitesi çökücek.Yani çoğumuz saat 22:00 sularında kontrol edebileceğiz.Bunun için sayaca 3 saat daha ekleyin siz

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandıyavaştan havaya girelim bakalım

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkes bir an önce sayaç sıfırlansa da sonuca baksak diye heyecanlanirken,o sırada hayal kırıklığının etkisini iliklerime kadar hissedeceğim endişesi ile sayacın sıfırlanmasını istemeyen ben...
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Benim Instagram reelsim şu siralar neden sürekli ABD videoları çıkarıyor ki karşıma.Ya havalimanı anonsu çıkar "layds and gentlemen welcome to Chicago airlines"der ya da Florida yeşillikleri, Özgürlük Anıtı,Manhattan vs çıkar.Hiç uygun zaman değil,gereksiz heyecan yapmak istemiyorum

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Biraz kafa dağılsın mantığıyla internette gördüğüm bir soruyu sizlere yonelteyim;
"Bir şirket, pazar lideri bir rakibe karşı yeni bir ürünle piyasaya girmek istiyor. Sizce bu durumda nasıl bir strateji izlemeli? Fiyat, konumlandırma, hedef kitle, dağıtım kanalı gibi konularda neleri önceliklendirirsiniz?" Bakalım kimler girişimci ruha ve özgün düşüncelere sahip.Fikirleri alalım arkadaşlar

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sinatra35 İltica olayına pek sıcak bakmıyorum açıkçası çok küçük düşürücü bir o kadar da insanı yıpratan bir süreç.Soylediginiz meslekler zanaatkarlık yapıyor ve dünyanın neresinde olursanız olun çok ihtiyaç duyulan ve güzel paralar kazanan meslekler.Ama böyle mesleklerinizin olmaması olumsuz düşünmek için bir neden değil bence.Çünkü insan istediği zaman bunları yaşı kaç olursa olsun çok zorlanmadan ogrenebilir diye düşünüyorum.Burda ki asıl mesele ve zor olan insanın statüsünü yasala çevirmesinde yatıyor.O çıkış yolu arayan,bütün imkanları değerlendirmeye çalışan ve çıkış yolu bulamayan gençlerden biri de benim:( henüz 25 yaşındayım ve kendimi her ne kadar yaş olarak avantajlı hissetsem de bataklığa düşmüş gibi çırpındıkça daha çok battığımı görüyorum.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sinatra35 Bende yukardakileri yazarken turist vizesini bir şekilde yasal çalışma vizesine çevirip hayata orda devam etmek üzerine düşünerek yazmıştım.Kacak yollarla bir ülkede kalmak gerçekten çok zorlayıcı bir süreç.Hicbir hakkın yok,hastaneye gidemezsin,bankaya gidemezsin,suçsuz da olsan bir olaya dahil gosterilsen potansiyel suçlusun seklinde uzar gider liste.Ama bugünleri görebilseydiniz her ne olursa olsun kalirdiniz değil mi:(
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkes dosya taşımak için Hong Kong düşünmüş sanırım.Yunanistan,Bulgaristan,Gürcistan gibi ülkeler denenemez mi
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@arizmend Çok büyük talihsizlik olmuş valla.Dunya tarihinde bugunku kadar asagalanmamistir bu ülke yazık
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@rocklee Orda herkesin evinin önünde kendi posta kutusu var içine atıp gidiyorlar diye biliyorum.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@arizmend Hocam yanlış anlamazsaniz bir şey sormak istiyorum.2013 yılından itibaren düzenli olarak başvuru yapmışsınız.Acaba neden turist vizesi,çalışma vizesi gibi yollara başvuru yapıp orda kalmadınız merak ettim.Ya da gittiniz ama geri mi döndünüz acaba
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hayat gerçekten çok garip ve ne zaman ne getireceği belli olmuyor.Bazılarımızın hayatı 5 gün sonra tamamen değeşecek ve yeni umutlara,hayallere, kültürlere yelken açacak.Hepimizinin hakkında hayırlısı olsun arkadaşlar,yeni ufuklara yelken açanlardan olma dileğiyle
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Uzun bir zaman diliminden sonra herkese tekrardan selamlar arkadaşlar.Bu yıl pek içimden gelerek başvuru yapmamıştım açıkçası.Haliyle de insan saymadigi zaman günlerin nasıl geçtiğinin farkına varamiyor.Sunun şurasında 6 gün kalmış ve forumda eskiye nazaran pek sakin geçiyor.Bu yıl üçüncü kez başvurumu yaptım ve dürüst olmak gerekirse forumdaki dosya taşıma, eyaletlerin yaşam koşulları vs hakkındaki soruları yüzümde büyük bir tebessümle okudum.İnsanin içinde heyecan ve umut olması çok güzel ama bir dost tavsiyesi fazla kaptırmayın kendinizi büyük ümidin hüsranı da büyük oluyor kendimden biliyorum;matematik bizden yana değil:)
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Uzuncaa bir zaman sonra herkese tekrardan selamlar. En son 170 gün önce aktifmisim o zamandan bu zamana forumda değişiklikler görüyorum. O eski aktiflik, gelecek planları ve neseden uzak kalınmış gibi görünüyor,bu da pek ic açıcı bir durum yaratmıyor. Subat ayina girdik cekilisin sonuclanmasina 3 ay kaldı. Gecen yillarin bu zamanlarinda kimisi barbekü plani, kimisi dodge, mustanglerle uzun yol plani kimisi de eğitim hayali kuruyordu. Bugün ise o görüntüden baya bir uzak kalınmış. Ben yine hayra yorarak insanlarin cekilis beklemekten ziyade alternatif uretme cabasi içerisine girdigini ve bunu basardigini düşünmek istiyorum...

Amerikaya Gidiyoruz on Instagram