@mazk2104 Long Island NY, eminim sizinde yakinda gelecektir guzel haberlerinizi bekliyorum
basoglukoray1 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mazk2104 hocam tebrik ederim sonunda sizinde yuzunuz guldu. Bende dun EAD card i elime aldim sonunda

-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mutu_23 29 ekim de parmak izi verdim hala bekliyorum bende sanirim biraz sans isi oradaki memurlarin isiyatifine kaliyor gibi bir duum var umarim en kisa zamanda surec hizlanir
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Sonunda Interview was scheduled yazisini gordum cok mutluyum, bir cok kisinin aksine cok hizli sekilde gerceklesti. Tarihi sanirim mail ile alacagim bakalim ne amana verecekler. Herkese bol sans diliyorum.
23 Eylul 2021 - AOS paketi gönderildi
29 Ekim 2021- Biometrik Randevu
8 Subat 2022- Interview was scheduled -
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@herseyguzelolacak Cok tesekkur ederim. New York Long Island bolgesindeyim. Umarim sizin icinde en yakinda sonuclanir


-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalr bu sabah 8 de interview gorusmesi icin yola ciktik 40 dk lik bir mesafeydi yaklasik 10 dk kala telefoin caldi ve immigrationdan aradiklarini soylediler dosyanin onlara ulasmadigini gorusmeye gitmemize gerek olmadigini ozur dileyerek soylediler. Daha sonra pek guvenemedik binaya vardik ve sorduk dogru oldugunu soylediler eve gidebilirsiniz dosya bize ulasitignda size yeni bir tarih gelecek dendi, ne diyecegimizi bilemedik daha once neden soylemediniz peki dedigimizde biraz agresiflesti kadin size ulasmaya calistik dedi fakat hicbir sekilde hicbir phone call veya email gelmedi. Malesef geri donduk. Daha once boyle bir olayla karsialasan var midir veya duyan ?
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mazk2104 umarim en yakin zamanda guzel haberler aliriz EAD en azindan gelseydi bir sekilde green card beklenirdi fakat su an hicbir sey net degil oyle bekliyorum

-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Dun tekrar Interview scheduled edildi umarim bu sefer tekrar sorun cikmaz

-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@chrissmith-07 Tebrikler umarim hepimiz icin her sey istedigi gibi gider, simdi umarim interviewden sonra kart surecinda sorun yasamayiz o kadar cok research yaptim ki olasi butun durumlara hazirliyorum artik kendimi

-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@herseyguzelolacak Nufus kayit ornegi konsolosluktan noter onayli veriliyor. Ben konsolosluktan halletmistim.
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ozN Tesekkur ederim. Kesinlikle gec olsun guc olmasin. Immigration tarafinda boyle bir amatorluk ile karsilasinca insan suphe ediyor malesef
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese merhabalar Mart 10'da Interview tarihi verilmisti fakat interview'e gittigimizde officer dosyamizin orda olmadigini soyleyerek cancel etmek zorunda oldugunu belirtti o tarihten beri herhangi bir geri donus olmadi malesef. Daha once boyle bir durum yasayan varm mi? ne kadar surede re-schedule olur ?
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mazk2104 Denedik service request yapildi onlar beklememiz gerektigini soyluyorlar ne kadar beklemem gerektigini bilsem gerekirse 1 sene bekleyeyim fakat EAD dahil gelmedi zor durumdayim malesef

-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Benim Field Office im NY Long Island burasi da cok problemli oldugun duydum gercekten gunde 50 kere USCIS sitesine girmekten emma yla yazismaktan resarch yapmaktan cok yoruldum boyle amatorce calismak olamaz isin garip tarafi 2022 file larinin cok hizli bir sekilde approve oldugu gozukuyor uumarim sizde en yakin zamanda sonuc alirsiniz

-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Tugba 24 ay mi
693 update i geldikten 10 gun sonra benim interview schedule edilmisti gercekten anlamasi cok zor, beklemesi daha da zor -
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
8 ay oldu hala ne EAD alabildim schedule olmus interview cancel oldu 2 bucuk aydir ne ses var ne soluk iyi bir firma ile is gorusmesine hazirlaniyordum malesef iptal ettim cunku bu kadar amator calisan bir kurum gormedim. Vallahi green card cok umrumda degil su an work permit i verse yetecek o da yok 4 duvar arasinda skisp kaldim psikolojim bozuldu artik

-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mazk2104 tesekkur ederim umarim sizin icinde en yakin zamanda sonuclanir cok zor bir surec
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@crazycells Cok tesekkur ederim, tesadufen bu siteyi buldum oncelikle size boyle bir forum icin cok tesekkur ederim daha sonra forumda yardimci olan herkese ayri tesekkur ederim

-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Tugba Eylul bizimki de Haziran 28 interview tarihimiz bakalim bu sefer bir sey cikmaz insallah
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mazk2104 cok garip sizin durumunuz avukatiniz var mi varsa o ne diyor duruma ?