• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. baba kartal
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 68
    • En İyi 33
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    baba kartal tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2021 Dertlesme ve Destek Odasi (Kaybedenler Kulubu)

      @AgeGuns

      Söylediklerine bir çoğuna katılmak ile beraber ;
      dil + başvuru ücreti+ yaş şartı + en az üniversite eğitimi almış olma şartı gibi şartlara katılmıyorum

      İnşallah bir gün kazanıp oraya yerleşince , bizlerin basit işler diye hitap ettiğimiz işlerin tamamını
      bu şartlara uymayanların yaptığını göreceksin ve sen farklı olduğun için hayat tarzın çok farklı olacak

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2021 Dertlesme ve Destek Odasi (Kaybedenler Kulubu)

      @quadriceps, içinde söyledi: DV2021 Dertlesme ve Destek Odasi

      Yukarda soyledigim gibi puanlama sistemi vs..

      Ben puanlama sistemine geçilmesinin söz konusu bile olacağını düşünmüyorum.
      Bunu orada yaşanan veya orada bulunan her kez gözlemleyebilir. Nitelikli göçmen statüsü diye bir statü açıldığında Usa popülerliğini kayıp edecektir.
      Amerika"da bizlerin basit işler diye hitap ettiği işlerin hiç birisini bir Amerikalı ya yaptıramazsınız. Biz göçmeyi düşünenler kadar ne iş olsa yaparım mantığında değiller.
      Onların basit olarak gördüğü işlerde dahi çalışarak ( kendinize ait ev - yeni model araba - ) bizlere göre yüksek hayat standartlarını yakalayabilirsiniz.
      Çalışkan , cesareti olan kişilerin tamamı Amerika da başarılı olacaktır.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @MySea

      Kumaş parçası kısa olur ise, daha çabuk kabul olurmuş 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2021 Dertlesme ve Destek Odasi (Kaybedenler Kulubu)

      @FreeMen, içinde söyledi: DV2021 Dertlesme ve Destek Odasi

      @bidünya Daş yok mu daş kovalım 😂 Burası kaybedenler kulübü ahahaha

      Şimdilik kazanamayanlar kulübü diyelim 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @ibrahimasar, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      O zaman FL-Orlando'da benden gelsin 🙂

      orlandoyu floridayi tampayi @Rhonster e sor sen. Işınlama makinasi olsa makinanin ısınmasını beklemeden binip giderdi 😂😂

      Oralarda ne bekledigine ne hayal ettigine bağlı
      Sonra geri dönebilir 🙂 San diago ya

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @ibrahimasar, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Gecen senenin odasinda birkac paylasim ile ortak oldugum eyaletler sehirler serisinde bu yil bayragi devraliyorum. Bana da ugurlu gelmesi dilegiyle...
      Ilk eyaletim New York. Ülkenin hatta dünyanın kalbi olan şehir "Asla Uyumayan Şehir" olarak nam salmış. Benim de resimlerini gördüğüm günden beri orada olmayı hayalettiğim New York... alt metni

      Rüya Şehir
      Birazcık pahalı 😞

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @ibrahimasar, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @hadi-BE, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @ibrahimasar Nedense hiç çekici gelmiyor bana. Gidip 3-5 gün takılıp kendi memleketime (California 😂) dönerdim herhalde.

      Gezmelik zaten. San Diegocuyum ben de. O da California da. Hemseri sayiliriz. Sen neresindensin? 😁😁

      20 ye yakın eyalet görmüş biri olarak kesinlikle San Diago
      Amerika"da kesinlikle başka eyalet te hayata başlanır.
      iş , imkan sonrası hoooooooop San Diago

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Captain-Bugulata, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @go_to_usa hoşbuldum, umarım hepimiz bu sene kavuşuruz 🙂

      Hoşgeldin,

      Gönülden isteyen ve orada başarabilecek olanlara çıkması dileklerimle.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @cfe, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Yaşım 19 ilk defa başvuracağım.
      Erken başlamak lazım 🙂

      Sevgili kardeşim hoşgeldin
      Yaşın daha çok genç umarım hayallerine kavuşursun.
      Eğer içinde biraz şüphe , öz güven eksikliği ve / veya bir miktar $ yok ise lüften başvurma.
      İyi şanslar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @sibemo
      Eger içinizde bir soru işareti gidelim mi kalalım mı diye bir düşünce yok ise ,
      İnşallah size çıkmıştır

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @go_to_usa

      Sevgili dostum olay sadece green card kazanıp usa ya gitmemek degil
      Okul hizmetlinizin ,hizmetlinin damadının ve tümbu düşünce tarzındaki insanların bakış açısı.Bu yüzden ülke olarak umursamaz , saygısız duyarsız bir toplum haline gelmedik mi ? İnsanların birbirine saygı göstermedigi , bu sizden bu bizden deyip ayrımcılık yaptıgı bir toplum haline gelmedik mi ?
      Yoksa neden insanlar doğdugu büyüdügü vatanını bıraksın gitmek istesin
      Sadece yüksek cc li arabalar için mi ?
      Önce insana saygı
      Kişilik hakkına saygı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2021 Dertlesme ve Destek Odasi (Kaybedenler Kulubu)

      @mustafa-berat-taşcı, içinde söyledi: DV2021 Dertlesme ve Destek Odasi

      veriyor verdiği hata da yanlış bir karakter yada bilgilerimden birinin hatalı olduğunu söylüyor fakat girdiğim bilgileri ve 2021 ile başlayan numarayı doğru girdiğime eminim defalarca kontrol ederek tekrar denedim ama aşamadım. bu şekilde hata alan yada bu durumu yaşayan var mı?

      LAST NAME kısmına sadece soyadını yazarsan çözülecektir ( TASCI )

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @TughanTug
      Usa ekonomisi dünya üzerinde % 27 lik paya sahibi. ( 1. sıraca ) Bizim ülkemizin dünya üzerinde ekonomisi malesef %1 in altında. ( Yanılmıyorsam 52. sırada )
      Bu iki ülkeyi karşılaştırmak bizim ülkemize haksızlık olur.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @TughanTug
      Güzel dostum
      Takılma bu konuşmalara. Aklına geldikçe kızacaksın, kızdıkça aklına gelecek
      Kısır döngü

      Hayallerimizin peşinde koşalım iyi şeyler düşünelim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Tayfun-Durkaya

      Amerika bizi kıskaniyeah
      Avrupa bizi kıskaniyeah

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Net olarak şunu söyleyebilirim
      Pratik zekası olan ve çalışkan olan her kişi Usa da başarılı olabilir. Maksimum 2 yıl , dil , kanunlar , ülke hakkında bilgi sahibi olunur.
      Cesareti olan herkes iş sahibi olur ( patron düzeyinde )

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @TughanTug
      Damat bey hesabına göre pandemi zamanında Türkiye de kişi başına 2500 TL para dağıtılmış.
      Yemin ederim ben istemiyorum .Benden bir şey istemesin yeter.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @TughanTug

      Dün WW showroom da Arteon için 538.000 tl fiyat etiketi vardı.
      Kasım ayında Miami de 30.250$ bayi fiyatı vardı.
      Yemin ederim şaka gibiyiz.
      10-15 dolar burada hayat kurmak ( Amazing )

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @ayvalik10

      Sabrın solu selamettir. Başa gelen çekilir 🙂
      Umarım bu sene o sene olur.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @TughanTug

      Arkadaşın beklentisi sadece para üzerine kurulu demek . Belirttiği rakamları ulaşılmaz görüyor demek ki

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      baba kartal
      baba kartal
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4