• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. aslhn
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 16
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    aslhn tarafından gönderilen iletiler

    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @ICu Merhaba, teşekkür ederim yardımınız için. Tek gidip gelmem derken, yanlış ifade etmişim, sürekli giriş çıkış yapmanın sorun olacağını demek istemiştim 🙂 ABD de adres bulabilirim ancak orada yaşıyormuş gibi nasıl gösterebilirim anlayamadım

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Merhaba
      Ben DV22 talihlisiyim ve ABD ye ilk giriş çıkışımı yaptıktan sonra TR de evlendim
      Eşimi ABD ye yerleşme fikrine ikna edemediğim için 1 senedir TR de yaşıyoruz.
      Ben yine yakın zamanda hakkımı kaybetmemek için ABD ye giriş çıkış yapacağım
      Aynı zamanda eşim için de GC alma sürecini başlatmak istiyorum, sürecin en az 2 yıl süreceği ve belki zaman içerisinde fikirlerinin değişebileceğini düşünüyorum
      size sormak istediğim birkaç nokta var

      • bu süreci TR de başlatacağım, hangi aşamaya kadar TR de sorunsuz devam ettirebilirim? ve sonrasında ne yapmam gerekir?
      • Sponsorluk için orada yaşayan akrabamdan rica edeceğim, ancak onun yapması gerekenler nelerdir?
      • bu süreçlerde ben giriş çıkış yaparken kendisinide yanımda götürmek istiyorum, dolayısıyla onun için alabileceğimiz bir vize var mıdır? Yoksa tek mi gidip gelmem gerekir ki bunun da çok sorunlu bir yol olduğunun farkındayım. Bu süreci ayrı kalmadan aşabilmenin bir yolu var mıdır?
      • Son olarak benim GC mi yenilemem gerekir mi? Yoksa bir süre daha eski pasaport/yeni pasaport şeklinde devam edebilir miyim?
        şimdiden teşekkür ederim
      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      çok çok teşekkür ederim, evet greencard ım yanımda 🙂 @crazycells

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      Çok teşekkür ederim, öyle yapacağım @gucarslan
      Yenileme ile ilgili bilgi rica edeceğim @crazycells
      Şuan Türkiye deyim, yeni pasaportumu bekliyorum @ayvalik10

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      Merhaba,
      Ben DV2022 kazananıyım. ABD ye giriş çıkışımı gerçekleştirdim, ancak sonrasında Türkiye de evlendim. Şimdi pasaport yenileme için başvuruda bulundum ancak vizemin yeni pasaportuma basılıp basılmayacağı bilgisini kimseden alamadım/ulaşamadım. Bilginiz var ise yardımcı olur musunuz?
      Ayrıca GreenCard ı da yenilemem gerekiyor, bununla ilgili ne yapmam gerekli?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      @gucarslan Cevaplarınız için teşekkür ederim 🙂
      Maalesef evlilik için artık çok geç, haftaya mülakata gireceğim
      Evlilik ile ilgili sonraki adımları takip edeceğiz artık.
      Sadece mülakat sırasında sorduklarında çok sorun çıkarır mı diye düşünüyorum

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      Merhaba,
      Mülakat ile ilgili birkaç sorum olacak, yardım edebilirseniz çok sevinirim.

      1. Diploma ile ilgili aslı mı gerekir? e-devletten alınan mezuniyet belgesi yeterli olur mu?
      2. 4 ay önce çalıştığım şirket, 2.bir grup şirketi kurdu ve bende oraya geçiş yaptım. Dolayısıyla DS260 formunda çalıştığım yer ile bura isim olarak uyuşmuyor, sorun yaratır mı? Bildirmeli miyim?
      3. Şuan nişanlıyım, bazı sebeplerden ötürü mülakat öncesi evlilik yapamadık. Mülakat sırasında nasıl hareket etmeliyim? Yine ilişkimi kanıtlamam gerekir mi?

      Şimdiden teşekkür ederim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      Merhaba,
      Mülakat ile ilgili birkaç sorum olacak, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
      1. Öncelikle evraklarda diploma isteniyor, aslını mı götürmem gerekir? yoksa e-devletten mezuniyet belgesi yeterli olur mu?
      2. 4 ay önce çalıştığım yer büyümeye giderek 2. bir ofis açtı ve bende o ofise geçiş yaptım. Yani DS260 formunda girdiğim yer ile şuan bulunduğum yer farklı. Bunu ayrıca bildirmem gerekir mi? Formda değişiklik yapmadım.
      3. Şuan nişanlıyım, bazı sebeplerden ötürü mülakat öncesinde planladığımız gibi evlilik yapamadık. Bu konu ile ilgili nasıl hareket etmem gerekir? Yine ilişkimi kanıtlamam gerekir mi?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @smartcells, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @aslhn, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @smartcells, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @aslhn, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @smartcells, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @aslhn, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Merhaba,
      Evraklarım KCC ye iletildi ve dosya numarama göre Şubat veya Mart gibi durumum current olacak gibi duruyor ancak kafama takılan bir konu var
      Erkek arkadaşımla evlenmeyi düşünüyoruz ancak tarihi bazı nedenlerden dolayı bir türlü öne çekemedik,
      Şimdi düşününce fazla bir zaman kalmadı gibi duruyor, ocak veya Şubat ayı gibi nikah yapılsa bu bize avantaj sağlar mı? yoksa bizi zora mı sokar?
      Ya da mantıklı olan hiç riske atmayıp, mülakat sonrasında mı evlilik yapmak?

      Evliliğin menfaat karşılığı başka birine GC almak amacıyla yapılmadığını ispatlamak adına, ilişkinizin GC sonuçları açıklanmadan öncesine dayandığını belgelerle ispatlayabildiğiniz sürece (sosyal medya kayıtları, ortak etkinliklere katıldığına dair belgeler, fotoğraflar vs.) mülakat öncesinde hangi tarihte evlendiğinizin bir önemi yok.

      Öncelikle teşekkür ederim cevabınız için. sosyal medya kullanmıyoruz pek ama fotoğraflarla kanıtlayabileceğimizi düşünüyorum. Son bir sorum daha olacak; evlendikten sonra formu tekrar mı açtırmam gerek? bu da benim sürecimi uzatır değil mi? Bugün bir danışman ile görüştüm ve sürecimi uzatacağını belirtti, mülakat tarihinide yaklaşık temmuz ayı gibi alabileceğimi belirtti

      Bu sene işlemler DS260 gönderme tarihi üzerinden yürdüğünden DS260 açtımayı tavsiye etmiyoruz. Gerekirse konsoloslukta bile yeniden DS260 doldurma veya güncelleme imkanınız var. Öncelikle evrak onayı almaya bakın. DS260 gönderme tarihinize göre çoktan talep almanız gerekirdi.

      Evrak talebi veya onayı aldınız mı?

      evet evrak talep mailini aldım ve 2 kasımda evrakları gönderdim.
      O zaman formu bir daha açtırmayıp mülakat tarihinde, konsoloslukta revize edeceğim sanırım değil mi?

      Dosyanız mülakat için konsolosluğa transfer edildiğinde artık KCC aradan çıkar ve tek muahatabınız konsolosluk olur ve ondan sonra DS260 ekleme/güncelleme ancak konsolosluk vasıtasıyla yapılabilir. Mülakat maili aldığınızda konslosluğa email gönderip evlendiğinizi ve eşiniz için DS260 formu doldurmak istediğinizi ve kendi, DS260 formunuz da evli olarak update etmek istediğinizi söylersiniz. Onlar da DS260'ınızı açar ve gerekli ekleme/güncellemeyi mülakat tarihinden önce tamamlamış olursunuz. Siz email gönderince zaten onlar neler yapmanız gerektiğine dair talimatları gönderirler.

      Eğer bu işlemleri dosya halen KCC'de iken yapmaya kalkarsanız şu anda nasıl ve ne hızda çalıştığı meçhul KCC yüzünden evrak onayınız ve dolaysıyla mülakatınızda çok büyük, hatta telafisi zor gecikmeler yaşayabilirsiniz.

      çok çok teşekkür ederim, çok yardımcı oldunuz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @smartcells, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @aslhn, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @smartcells, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @aslhn, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Merhaba,
      Evraklarım KCC ye iletildi ve dosya numarama göre Şubat veya Mart gibi durumum current olacak gibi duruyor ancak kafama takılan bir konu var
      Erkek arkadaşımla evlenmeyi düşünüyoruz ancak tarihi bazı nedenlerden dolayı bir türlü öne çekemedik,
      Şimdi düşününce fazla bir zaman kalmadı gibi duruyor, ocak veya Şubat ayı gibi nikah yapılsa bu bize avantaj sağlar mı? yoksa bizi zora mı sokar?
      Ya da mantıklı olan hiç riske atmayıp, mülakat sonrasında mı evlilik yapmak?

      Evliliğin menfaat karşılığı başka birine GC almak amacıyla yapılmadığını ispatlamak adına, ilişkinizin GC sonuçları açıklanmadan öncesine dayandığını belgelerle ispatlayabildiğiniz sürece (sosyal medya kayıtları, ortak etkinliklere katıldığına dair belgeler, fotoğraflar vs.) mülakat öncesinde hangi tarihte evlendiğinizin bir önemi yok.

      Öncelikle teşekkür ederim cevabınız için. sosyal medya kullanmıyoruz pek ama fotoğraflarla kanıtlayabileceğimizi düşünüyorum. Son bir sorum daha olacak; evlendikten sonra formu tekrar mı açtırmam gerek? bu da benim sürecimi uzatır değil mi? Bugün bir danışman ile görüştüm ve sürecimi uzatacağını belirtti, mülakat tarihinide yaklaşık temmuz ayı gibi alabileceğimi belirtti

      Bu sene işlemler DS260 gönderme tarihi üzerinden yürdüğünden DS260 açtımayı tavsiye etmiyoruz. Gerekirse konsoloslukta bile yeniden DS260 doldurma veya güncelleme imkanınız var. Öncelikle evrak onayı almaya bakın. DS260 gönderme tarihinize göre çoktan talep almanız gerekirdi.

      Evrak talebi veya onayı aldınız mı?

      evet evrak talep mailini aldım ve 2 kasımda evrakları gönderdim.
      O zaman formu bir daha açtırmayıp mülakat tarihinde, konsoloslukta revize edeceğim sanırım değil mi?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @smartcells, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @aslhn, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Merhaba,
      Evraklarım KCC ye iletildi ve dosya numarama göre Şubat veya Mart gibi durumum current olacak gibi duruyor ancak kafama takılan bir konu var
      Erkek arkadaşımla evlenmeyi düşünüyoruz ancak tarihi bazı nedenlerden dolayı bir türlü öne çekemedik,
      Şimdi düşününce fazla bir zaman kalmadı gibi duruyor, ocak veya Şubat ayı gibi nikah yapılsa bu bize avantaj sağlar mı? yoksa bizi zora mı sokar?
      Ya da mantıklı olan hiç riske atmayıp, mülakat sonrasında mı evlilik yapmak?

      Evliliğin menfaat karşılığı başka birine GC almak amacıyla yapılmadığını ispatlamak adına, ilişkinizin GC sonuçları açıklanmadan öncesine dayandığını belgelerle ispatlayabildiğiniz sürece (sosyal medya kayıtları, ortak etkinliklere katıldığına dair belgeler, fotoğraflar vs.) mülakat öncesinde hangi tarihte evlendiğinizin bir önemi yok.

      Öncelikle teşekkür ederim cevabınız için. sosyal medya kullanmıyoruz pek ama fotoğraflarla kanıtlayabileceğimizi düşünüyorum. Son bir sorum daha olacak; evlendikten sonra formu tekrar mı açtırmam gerek? bu da benim sürecimi uzatır değil mi? Bugün bir danışman ile görüştüm ve sürecimi uzatacağını belirtti, mülakat tarihinide yaklaşık temmuz ayı gibi alabileceğimi belirtti

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Merhaba,
      Evraklarım KCC ye iletildi ve dosya numarama göre Şubat veya Mart gibi durumum current olacak gibi duruyor ancak kafama takılan bir konu var
      Erkek arkadaşımla evlenmeyi düşünüyoruz ancak tarihi bazı nedenlerden dolayı bir türlü öne çekemedik,
      Şimdi düşününce fazla bir zaman kalmadı gibi duruyor, ocak veya Şubat ayı gibi nikah yapılsa bu bize avantaj sağlar mı? yoksa bizi zora mı sokar?
      Ya da mantıklı olan hiç riske atmayıp, mülakat sonrasında mı evlilik yapmak?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      merhaba, süreç ile ilgili birkaç sorum olacak
      1- başvuru sırasında kullandığım pasaportun süresi geçtiği için ds260 da other travel document işaretlemiştim. şimdi bununla ilgili güncelleme yapacağım evrakta. ancak başvuru yaptığım süresi geçen pasaportu mu girmem gerekir? yoksa yeni aldığım pasaport bilgilerini mi girmem gerekir? Bazı yerlerden eski pasaportu girmelisin tarzı bilgiler aldığım için kafam karıştı.
      2- KCC den evrak talep maili tahminen ne zaman gelir? sıra numaram 12binlerde. Seneye evlilik yapmayı planlıyorduk, ancak nikahı evrak maili öncesine çekmem gerekir mi?
      Son olarak telegram sayfanıza nasıl katılabilirim?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      herkese merhaba, bir sorum olacak. Ds260 formu doldururken başvuru da kullandığım pasaportumun süresi dolduğu için "other travel document" seçeneğini işaretleyerek formu gönderdim. Kcc evrak talep maili gelene kadar çıkartıp, göndereceğim. Bu bir sorun yaratır mı? ya da ne yapmam gerek?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      süresi geçen pasaportu kullanmamam gerekir, yanlış olur diye düşünmüştüm. aynı dönemde koronaya da yakalanınca bekletmek istemedim evrakları açıkçası. acele ederek yanlış yaptım sanırım. birşey yapmalı mıyım? kcc den istenen evraklar arasında pasaport da var. uyuşmazlık gibi bir durum söz konusu olur mu acaba?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      herkese merhaba, bir sorum olacak. Ds260 formu doldururken başvuru da kullandığım pasaportumun süresi dolduğu için "other travel document" seçeneğini işaretleyerek formu gönderdim. Bu bir sorun yaratır mı?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      aslhn
    • 1 / 1