• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ahsenn
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 2
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    ahsenn tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Amerika'da MBA yapmak?

      @kingocali
      Hocam cevabınız için çok teşekkür ederim .
      İçime su serptiniz , uzun süredir tıpla ilgili bir miktar kuşkularım vardı , açıkçası mezun olduğum fakülte çok güzel bir fakülte, hocaları çok kıymetli , İstanbul tıp fakültesi mezunuyum , fakat gene de insan bazen arabaya düşüyor , kararlarından emin olamayabiliyor . MBA tavsiyenizi not aldım , verdiğiniz bilgiler inanın çok kıymetli . Sizin yazılarınızı okuduktan sonra iş deneyimi kazanıp o şekilde MBA yapmaya karar verdim .
      Burada 2 farklı yol var aslında , ya tusa girip MD olmak ve daha sonrasında MBA yapmak ( aslında usmle’ye hazırlanmak istiyorum fakat ücreti biriktirmem için çalışmam gerekli ) ve sonucunda MD olarak j&j , Roche gibi büyük ilaç firmalarına girmek yahut kendim küçük çaplı ürün fikirlerimi hayata geçirmek
      2. Seçenek ise medikal scientific liason olarak bir ilaç firmasına girmek deneyim kazanmak sonra MBA yapmak . Açıkçası MD olup olmamak konusunda çok kararsız kaldım. fakat her iki seçenekte de ilaç şirketine girip deneyim kazanmak istiyorum
      Ve çok haklısın 21yy da artık her meslekte ömrün boyunca birer öğrencisin . Bizim fakültede çok güzel bir gelenek vardır , kep atılmaz , hocalar siz ömür boyu öğrencisiniz , okumak hiç bir zaman son bulmaz derler 🙂
      Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederiz çok fazla kişiye burada ışık oluyorsunuz umarım biz de ileride sizin için bir şeyler yapabiliriz 🙂

      Yüksek Lisans ve Doktora içinde yayımlandı
      A
      ahsenn
    • 1 / 1