Heyecan dorukta muhtemelen site çökecek ve bakamayacağız
AhmetSelim34 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: Biden'in Göçmenlik Reformu Yasa Tasarısı (20 Ocak 2021)Gündem içinde yayımlandı
@katafalk hocam dv2013 e neden başvurmadınız
eksiksiz hepsine başvurmuşsunuz ama 2013ü esgeçmişsiniz. Başvuramayı mı unuttunuz ?? -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Alım gücümüzün amerikayla denk olduğu fakat diğer sıkıntıların sabit kaldığı ütopik türkiyede yaşasaydık yine de göçmek ister miydiniz ?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emrhaky Amerika da yaşama ve çalışma izni çekilişi. %1.5 çıkma şansı var. Bir umut bekliyoruz
-
RE: Biden'in Göçmenlik Reformu Yasa Tasarısı (20 Ocak 2021)Gündem içinde yayımlandı
80 bin vize verilimeye başlanırsa tr de seçilme şansı %2.5 olur mu
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Benim planım hemşirelikten mezun olup tecrübe kazanıp amerikaya gitmek. vatandaş olana kadar yoğun çalışıp minimum seviyede yaşayıp tasarruflarımla türkiyeye geri dönmek. Peki ben bu tasarrufların vergisin hem türkiye için hem amerika için mi ödeyeceğim.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Geçenler de akbank dan banka hesabı açtırdım. Bilgileri doldururken amerikan vatandaşımısınız green card var mı diye soruyordu ama Avrupa birliğini falan sormuyordu. Amerikan vatandaşı müşteriler vip mi oluyor
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Green card çekilişi kaç yılından beri yapılıyor
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@knnrn Teşekkür ederim kenan abi cevapladığın için yolun başındayım daha bende hemşirelik 1. sınıf öğrencisiyim şimdiden başvurayım dedim. Hem ingilizce çalışmam da teşvik olur diye düşündüm hem de çıkarsa gider re entry permit alır üniversiteyi bitirip yerleşerim.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Evet son kısım da çevirmiştim ne yazıyor diye. Teşekkür ederim. Sanmıyorum ama soyad köseoğlunu görünce geri tuşuna bastım koseoglu şeklinde olduğunu görünce ileri tuşuna bastım numaraları aldım ve kapadım. Bunu 2. başvuru olarak saymaz değil mi
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Benim soyadım köseoğlu Başvuruda ingilizce klavye kullanarak yaptım. KOSEOGLU diye yazdım. Girişin alındığı Confirmation numberı verdiği ekranda AHMET SELIM KÖSEOĞLU yazıyor ismimde ama ben KOSEOGLU yazdım nasıl oluyor başvurum boşa mı gitti yardımcı olur musunuz
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Drywall, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
Amerikada ki Is gücü dağılımlarını inceleyin
Hemşire ihtiyacı var mıdır