@pulcet merhaba hayırlı olsun , turist vizesiylemi aldınız ? Ayrıca hangi şehirde bu işlemi yaptınız..
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
A
actorhandsome tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Doğukan-UTKU merhaba böyle bi durum olduğunu bilmiyordum çocuklar için, o yüzden 2 gün önce başvuru yapmıştım. Sanırım giriş çıkış yapmadan alanlarda var çocukları için. Sistem evrak talebi için sıraya soktu bakalım göreceğiz ne olacak
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Ferhat-ŞENER bende 4 nisanda başvurdum araya bayram girdi sanal bekleme sırasında bekliyoruz.
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
30 nisanda evrak talebi geldi, 13 mayıs tarihinde göndericem. Yurtdışında olduğum için
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@actorhandsome 13 mayıs kızım için evrakları yolladım, 16 mayıs application recived. 21 mayıs approved oldu. Herkese güzel bir süreç dilerim.