Selam gençlik, eskilerden kimseler kalmadı mı buralarda? 
abrakadabra tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
4x HNBS daha yazalım haneye.
Durmak yok, yola devam
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Oo forum çevrimiçi sayısının maşallahı var yine her sonuç dönemindeki gibi

Bol şans hepinize arkadaşlar
️ -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@kiloniner, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@SonsuzlukVeÖtesine, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Kendimi çok çaresiz hissediyorum bu sıralar. 26 yaşına gireceğim bu yaz. Hayatımın dönüm noktası diyebileceğim bir dönemindeyim. Olmasını umut ettiğim, beklemek zorunda olduğum bir, iki şey var. Eğer bunlar olursa bir nebze olsun rahatlayacağım. Sadece bazen hayatın nasıl bu kadar hızlı geçtiğini sorgulayıp duruyorum. 2016'ya dönebilmek o kadar isterdim ki. Geçmişe olan özlemim hiç dinmiyor. Yarın olsa, bugünü özlüyorum. Belki de geleceğin bilinmezliğinden çok geçmişin hissettirdiği güven duygusundan sanırım. Yaşım ilerledikçe bazı şeyler daha da düzene girer diye umuyordum fakat her şey daha karmaşık bir hal almaya başlıyor. Sadece 17-18 yaşımda küçücük odamda, yanımda evcil hayvanımla gökyüzüne baktığımda ki hissettiğim o güzel duyguları özlüyorum. Hayatım boyunca hep dünyanın en umutlu insanı olmuşumdur belki de. Olumlu düşünen ve hayata olumlu bakan bir insan oldum ve ciddi anlamda bunun karşılığını gördüm hep. Bilmiyorum sadece yaşım ilerledikçe eskisi kadar güzel bakabildiğimi hissedemiyorum gökyüzüne. Hayallerime sanki daha çok uzaklaşıyorum gibi hissediyorum. Dün biraz oturdum yapmak istediklerimi, hayallerimi vs. düşündüm. Neleri yaparsam günün sonunda ''Oh be başardım, hayallerimi gerçekleştirdim'' diyebileceğim diye düşündüm. Bunların maliyeti ne kadar diye hesapladım. Toplam 30 bin euro çıktı. Evet hayatta yapmak istediklerim sadece 30 bin euro. Onun haricinde daha sonra kendime ait evimde, ortalama gelirim olsun yaşayıp gideyim. Dizi-film izler, oyun oynar, kitap okurum ve benden mutlusu da olmaz. Umarım hayallerimi gerçekleştirebilirim...
Selam! 26. yaşımdan sana sevgiyle el sallayan ve 27. yaşına doğru adım adım giden bir arkadaşın olarak yazdıklarını okuduktan sonra buraya birkaç şey karalamaktan kendimi alıkoyamadım.
Kendini çaresiz hissettiğinden bahsetmişsin, çaresiz değil de hedefsiz olabilir misin? Ne demiş Montaigne: "Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgâr yardım edemez." -aslında hayatının dönüm noktası olduğu bir dönemde olduğunu, beklemek zorunda olduğunu düşündüğün birkaç şey var. "Eğer bunlar olursa bir nebze olsun rahatlayacağım." derken aslında gelecekte gerçekleşme ihtimali olan birtakım şeylere bağlanmışsın fakat o düğümün seni sıktığının, harekete geçmeni engellediğinin farkında olmayabilirsin. Arayı açmadan "-hedefsiz olabilir misin?" kısmına tekrar dönmek istiyorum, burada söylemek istediğim şey aslında gelecekte olacak bu bir, iki şeye odaklanırken günümüzü, anı kaçırıyor olman ve aslında yapabileceğin birçok şey, atabileceğin sayısız farklı adım varken odağını sadece onlara aktardığın için diğerlerini göremiyor, bir hedef belirleyemiyor olmandı.
Hayat oldukça hızlı geçiyor, gerçekten de öyle fakat bunu sadece içinde bulunduğumuz, bizi kendisiyle beraber sürükleyen zaman rüzgarında ayağa kalkıp duraksayınca, bir de geriye bakınca hissediyoruz. Güneşli ama seni yakmayan, ılık rüzgarın estiği bir günde denize girdiğini, ardına bakmadan ufka doğru yüzdüğünü düşün. Bir an için duraksayıp ardına baktığında sahili ne kadar da arkanda bırakmış olduğunun farkına o ana kadar varamıyorsun değil mi? Yaşadığımız şey tam da bu. Ben de zaman zaman bunu sorguluyorum, geçmişteki günlerime dönmek, o anları tekrar yaşamak istiyorum ve özlem duyuyorum fakat onlar olmadan da bugünkü sen, ben, biz olamayız ve o anları tekrar yaşayamayacağız. Fakat şunu yapabiliriz, bugünü, yarını ve geleceği güzelleştirmek için elimizden gelen her şeyi yapabilir, belki de 40 yıl, 50 yıl sonra, bu düşünceleri ve duyguların yaşanması gereken asıl zamanlarda, 70'li, 80'li yaşlarımızda, hatta ve hatta 90'lı yaşlarımızda geriye dönüp baktığımızda; Ya ben gerçekten de yaşamışım! diyebilmek için elimizden geleni yapmalıyız, yapabiliriz.
Geleceğin bilinmezliği, belirsizlik insanı oldukça yoran bir şey. Şöyle mi olacak, böyle mi olacak, böyle olursa şöyle olur, şöyle olursa böyle olur... Onlarca, yüzlerce düşünce ve soru, binlerce, milyonlarca ihtimal... Sence de bunları düşünerek bugünü, elimizde olmayan için elimizde olanı feda etmek gerekli mi?
Önemli olan varış noktası değil, yolculuk. Eminim ki sen de kendi hayatında, kendi yolculuğunda harika bir noktadasın, belki de havanın bulutlu olduğu, yağmurların yağdığı bir yerdesin fakat anlattıklarına bakılırsa şunu da unutmaman lazım, hava hep böyle değildi, güneşli, cıvıl cıvıl, eğlenceli ve heyecanlı yerler de vardı o yolculukta, bulutlar dağıldığında tüm bunları tekrardan görecek, yaşayacak ve hissedeceksin de.
Belki haddime değil, sınırımı aştıysam özür dileyerek şunu söylemek istiyorum; hayallerin için 30.000€ gibi bir paraya ihtiyacın olduğunu söylüyorsun, düşünüyorsun- peki ya hayallerin arasından "bir hayalin" için neye ihtiyacın var? Hayallerinin hepsini aynı anda gerçekleştirmek yerine adım adım, en kolay ulaşabileceğin, en yakın ulaşılabilir olandan başlayarak torbaya tek seferde onlarca top sığdırmak yerine bu topları tek tek torbaya koymaya, biriktirmeye ne dersin?
Önünde, önümüzde uzunca bir yol var, atılacak adımlar var, geride bırakılacak yağmurlu, kucaklanacak güneşli günler var. Hedeflerin, hedeflerimiz ve gerçekleşmeyi bekleyen hayaller var. "Umarım hayallerimi gerçekleştirebilirim..." diyerek sözlerini bitirmişsin, bunu "Gerçekleştirilmeyi bekleyen hayallerim var ve adımlarımı atıyorum." olarak değiştirmeyi ne dersin?
Şu yazıya en uygun görüntüyü de aşağıya bırakayım

Yıllardır önümde asılı durur çalışma masamda ve her daraldığımda ona bakıp kendime gelirim.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yaren94, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@abrakadabra Yanlış anlamazsanız ; bence yorumunuz ilaç kullanımına teşvik ediyor

Est. yanlış anlaşılacak bir şey yok.
Sadece reçetesiz de kullanılabilen bir ilaç ve arkadaşımızın belirttiği durumlarda tedavi amacıyla kullanılan bir ilaç olduğu için yazmıştım.Tabii ki kullanıp kullanmamak herkesin kendi inisiyatifinde

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lawyergirl, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@abrakadabra Hoş geldiniz
Hoş buldum sağ olun.
İlk başvuru heyecanlıdır, bol şans şimdiden
Ben de bir düşüneyim dedim ilk başvurumu da 8 sene olmuş hatırlayamıyorum

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hasnotben, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@abrakadabra 2024 odasının müdavimlerinden. Hoş geldin tekrar

2023'te de vardım, daha öncesinde de sorma

Artık mülakat deneyimleri odalarının müdavimi olmak istiyorum duy sesimi sevgili evren
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Son 1 ay kalmış vay be.
Herkese tekrardan bol şans arkadaşlar, geçerken bir uğrayayım dedim
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gtx295, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@Birgariphayat, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@gtx295 Bu kadar kaybınıza rağmen bu denli erdemli ve sakin konuşmanız ne kadar erdemli ve kaliteli bir insan olduğunuzu gösteriyor.Benim icinde bu dünyaya bu kadar anlam yüklemek anlamsızdı;ondan büyük hayallerim olmasaydı...
Aslinda çok sakin degilim sadece cevreme cok fazla bazi şeyleri belli etmiyorum. Genelde odam da bazen çok kötü oluyorum.
Hocam ne aşk hayatinda iyiyim ne para konusunda her 2side bitik. inanin benim için degerli birkaç insan var onlari sevmesem... Ama yaşiyoruz degil mi? Bazen kedimi opup koklamak bile o kadar güzel geliyor ki.
Evet miktar yuksek miktar evet eşşegim ama taniştigim deĝer verdigim insanlar oldu. Belki de kaybetmem gerekliydi? Eger onlarla taniştigimin bedeli ise üzülmedim...
Yaş ilerliyor inanin hayatima nasil devam edecegimi bazen bilemiyorum. insani sevdigi birisi de terk edince hali ile sirtini dayiyacak birisini bulamiyor.
Aile kursanda iş bitmiyor ki? Herşey toz pembe degil ben aileme bakamiyacaksam zaten bu işe giremem. Onlarin sorun çekmesi beni daha çok yorar üstüne daha çok kaybetme me neden olur...Sihirli sözcüğü söylüyorum şimdi, çare Paxera
20 mg mi yoksa 40 mg mi ona siz karar verirsiniz. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@serel, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
https://www.dvchances.com/ bu sene de ben paylaşayım bana 2093 yılı çıktı

Benim bir şey kalmamış ya gelmiş neredeyse tarih


-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ping-PONG, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Diş kontrollerini tamamladım ve temizlik yaptırdım.
Pazartesi günü saç ekimi ve kök hücre tedavisi yaptırıyorum.
Evrakları toparlıyorum ve yapılacak işleri tamamlıyorum.Bilinç altı olarak hazırlanmaya başlamışım, bir anda adımları atmaya başladım. Çokta sıcak bakmıyordum oysa ki

Edit: Bu arada yarın şirketimden çıkışımı alıyorum ve bir boşluk yaratıp nicotine temizleme seansına gitmeyi planlıyorum. Sonuçta yeni bir hayata başlıyoruz. Kötü alışkanlıkları da geri de bırakmak lazım.

Ooo 100 bin km ağır bakımına girmişiz bakıyorum, hayırlı olsun

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SYTSNGR, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@ABRAKADABRA Türk'lerin , özelliklede belirli bir yaş grubunda olan kişilerin , Türkçe dilbilgisi ile arası pek iyi degil . Olsa bile eğitimin üzerinden inanılmaz zaman geçmiş, çogunu hatırlamıyorlar . Türkçede dil bilgisi eksikliği otomatik olarak bence ingilizce öğrenmemizide etkiliyor . Hatta ben çocuklara ıngılızce ogreten bır ogretmenle konustugumda şu tezi savundum . Bir cocuga ingilizce ögretmenin kolay olmasının sebebı 1. si türkçe dilbilgisi bilmemesi 2.si sürekli o dile maruz kalmaları 3.sü korkucak / çekinecek birseylerının olmaması .
Bizde ise tam tersi oluyor ,malesef .
Türkçe dilbilgisi bildigimiz için kafamız karışıyor çünki türkçe düşünüp ingilizce konusmaya calısıyoruz
kendimizi dile maruz bırakmıyoruz
utanıp sıkılıyoruz / cekınıyoruz .Zaten en büyük sıkıntı, bir kişinin İngilizce söyleyeceği cümleyi söylemeden önce kafasında kurmaktır.
Kurgu falan yok abi, direkt söyleyeceksin düz ara
Başka türlü öğrenmek çok zor. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ufuk-Sener, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@abrakadabra evet çok haklısın arkadaşımın kardeşide kendi çabasıyla öğrendim ingilizceyi kendi kendine. hangi dizileri izledin bu arada :))
Lost ile başlamıştım ben, o zamanlar o meşhurdu

Sonrasında Prison Break, Heroes, 24 vs. gibi birçok dizi izledim.Tabi sadece dizi değil, film de izledim ve filmler de izlenebilir.
Amaç altyazı, görsel ve işitsel aynı anda hepsini kombine etmek. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SYTSNGR, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Dün Gece işten geldim , oturdum 3 e kadar ingilizce çalıştım , evde tek başına ingilizce öğrenmek gerçekten çok efor istiyor . Bakalım biraz olsun becerebilecekmiyiz. Önümdede yeşilkarforum sayfası açıktı . Tam bir motivasyon kaynağı

Selam, bence İngilizce'yi öğrenmenin tek yolu bu.
Önce Türkçe altyazılı İngilizce dilinde diziler izle, sonra aynı dizilerin aynı bölümlerini Türkçe dilinde İngilizce altyazılı izle ve en son İngilizce dilinde ve İngilizce altyazılı izle aynı dizileri.Ben bu şekilde yaparak kendim öğrendim İngilizce'yi ve bu öğrendiğim İngilizce ile ABD'de 4 ay yaşadım, geçtiğimiz yıllarda Avusturya/Viyana'da 2 saatlik bir sunumlu iş görüşmesine katıldım ve 10 yıldır da bu İngilizce ile yurtdışı görevlerini yapıyorum çalıştığım iş yerlerinde

Söyleyeceğim çok katı olabilir belki ama kurslar, eğitimler vs. gibi şeylere gerek yok bence.
En iyi öğrenme yolu yine kendinsin. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ooo çift hanelere düşmüş sayaç

Hem de 99 olmuş, ABD'nin U.S. Route 99 otobanı geldi aklıma.Şuraya atayım bir krokisini de, gidersek midersek açıp bakarız kaybolmamak için


-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ping-PONG, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@abrakadabra, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@Emre-Kurtulmuş, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@abrakadabra ssnin sistemden silinme gibi bir durumu olmuyor bu arada sadece kartınızı yeniletirsiniz olası durumda çünkü J1 ile aldığınız ssnde “for authorization work only” ibaresi vardır yenisini bu ibare olmadan alırsınız.
Bence ehliyet olarak çokta üzülmeyin yenileme yapamamış olacaktınız bu süreçte büyük ihtimalle geçmiş sıfırlanması gibi bir durum oluyordur o konuda bence sıfırdan alma işlemlerinden bir fark olmazdı diye tahmin ediyorum sizin içinKesinlikle öyle, sıfırlanmış olurdu muhtemelen.
Çünkü birkaç sene önce BoFA'yı arayıp hesabımın durumunu sorayım demiştim ama sistemlerde bulamamıştı hiçbir kayıt. Oysaki BoFA banka kartım bile hala elimde
Ama bir işe yaramıyor tabi, hatıra olarak duruyor.Hesapta 8 ay hareketlilik olmazsa kapanıyor.
Ben BofA kredi kartımı Türkiye’ de aktif kullanıyorum şu an. Kullanıp, ödüyorum düzenli olarak. Hem bu yüzden hem de skor oluşsun diye.
Aynen öyle bir şeyler demişti görevli, belli bir süre pasif kalırsa hiç acımıyorlar direkt kapatıyorlar abi.
Yaptığın hareketle bir daha geri dönmeyeceğinin sinyalini veriyorsun sanki
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@abrakadabra ssnin sistemden silinme gibi bir durumu olmuyor bu arada sadece kartınızı yeniletirsiniz olası durumda çünkü J1 ile aldığınız ssnde “for authorization work only” ibaresi vardır yenisini bu ibare olmadan alırsınız.
Bence ehliyet olarak çokta üzülmeyin yenileme yapamamış olacaktınız bu süreçte büyük ihtimalle geçmiş sıfırlanması gibi bir durum oluyordur o konuda bence sıfırdan alma işlemlerinden bir fark olmazdı diye tahmin ediyorum sizin içinKesinlikle öyle, sıfırlanmış olurdu muhtemelen.
Çünkü birkaç sene önce BoFA'yı arayıp hesabımın durumunu sorayım demiştim ama sistemlerde bulamamıştı hiçbir kayıt. Oysaki BoFA banka kartım bile hala elimde
Ama bir işe yaramıyor tabi, hatıra olarak duruyor. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@abrakadabra gittiğin zaman sistemden silinmedi ise hemen aktif hale getirip ssn office kapısından çıktığın gibi ehliyete gidip alırsın daha sonra delivery için başvuru yaparsın.
abi keşke çıksa da gitsek, beklemeye hatta SSN'yi sıfırdan çıkartıp beklemeye de razıyım ben

Şaka bir yana, orada olduğum dönem keşke ehliyet alsaymışım. Şimdi elimde 13 senelik ABD ehliyeti olmuş olurdu
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@abrakadabra dediğiniz gibi bulmak isterlerse bulurlar fakat her sene 15-20 milyon başvurunun yapıldığı bir sistemden dolayı insanlara red vermek isterlerse turist vizesinden bu çok saçma olur.
Sizin geçmişiniz tabii ki araştırılıyor eğer çalışma izniniz yokken çalıştıysanız bunu farkederlerse onla alakalı baskı yapmış olabilirler gayet doğal.
İsim noktasıda maalesef NNCPden APye kalan göçmen ve göçmen olmayan vizelerde bir çok kişi oluyor, bu nedenleri gayet makul olsada maalesef ailenin size koyduğu bir isimden dolayı böyle bir durum yaşayabiliyor oluşu insanların bencede çok üzücüBuradaki kişinin deneyimine istinaden yorum yaptım açıkçası ben de.
Turist başvurularında GC başvurusunu kontrol edip etmediklerini hiçbir zaman bilemeyeceğiz neticede aramızda konsolosluk çalışanı olmadığı için
ABD'de hiç yasal olmayan bir statüye düşmedim bu arada.
J1 vize ile bulunmuştum ve SSN card'ım hala cüzdanımda duruyor üzerinden yıllar geçmiş de olsa, belki bir gün işe yarar
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@abrakadabra ds260 gönderilmeden yada kişinin kendisi söylemeden ben de bilineceğine inanmıyorum. Sadece Türkiye olarak düşünmeyin binlerce kişi turist vizesi başvurusu yapıyor özellikle asya ülkeleri afrika ülkeleri bunların kendisi ve aile üyeleri dahil tek tek kim başvuru yapmış kim yapmamış diye kimse kontrol etmez hele bir bim boyutunda olan kcc içindeki çalışanlar hiç etmez ki sadece konsolosluklar turist vizesi başvuruları almıyor tonla vize çeşidi var yüzlerce insan var...
Tek tek GC başvuru kontrolünden ziyade, vize başvurusu yapan kişilerin ad-soyad bilgileri ile GC başvuru bilgileri aynı zaten.
Yapmaları gereken tek şey, vize başvurusu için başvuru yapan kişinin ad-soyadını GC başvuru listesinden CTRL+F yapıp kontrol etmek
Ben de yıllar önce 4 ay gibi bir süreliğine ABD'de bulundum ve çalıştım.
Vize alırken çok garip sorularla karşılaştım, hatta bir arkadaşım isim benzerliğinden dolayı süreci uzadı gelemedi ABD'ye.
Bence söz konusu ABD ise her şey muhtemeldir.