@ayvalik10 adam king ya heryere yetişiyo
bu forum sana çok şey borçlu
aayhann tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ya zaten denizaşırı bir ülkeye gidiyoruz arkadaşlar illa ki maddi yeterliliğimiz olması lazım(başlangıç için).. yoksa hayalden ötesine geçmez bu iş..abd nin de bu parayı hesaplarınızda görmek istemesi kendileri için değil sizin hayatınızı idame ettirebilmeniz için..hep söylüyorum durumunuz yoksa bile kredi limitlerinizi zorlayın sonuna kadar
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Rhonster şahlanıcaz evet yoksa inanmıyomusun buna
hatta hepmiz keyfiyetten gitme planları yapıyoruz bu ülkeden yanlışmı düşünüyorum ? -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Erkand tabiki ben, bak istersen imzama

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
geçin buzdolabının önüne çekilin ölçüleri ayarlayın yükleyin gitsin
bu işte biraz tecrübe kazanınca fotoğraf olayının cokta önemli bi konu olmadığını anlıyosunuz..ilk sene bende aynıydım az kafa şişirmedim 
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@fredyjones şenlik olacak bişey yok ki sadece başvurumuz yapılacak
sonrası uzun bir belirsizlik -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gurars maddi anlamda sıkıntı yaşarım diye kaygılanan arkadaşlar kredibiliteniz ne kadar yüksekse o kadar kredi çekin ve gidin...eğer gidip orda yaşamayı kafaya koyduysanız o krediyi ödemek kumbaraya para atmak kadar kolay birşey olacak sizin için
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gurars şu an yazdıklarınızı sessizce okuyan ama nezaket icabı cevap vermeyen yüzlerce kişi var emin olun
gerçi size değil akrabalarınıza kızıyolardır tabiki..çünkü bu forum greencard çıkıpta gitmeyen talihliyi pek sevmez benden söylemesi 
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Corleone93 bu sadece amerika ile sınırlı değil..çoğu ülkede şu an yaşadığımız hiçbir ekonomik sıkıntıyı veya pahalılığı yaşayacağımızı düşünmüyorum..en ufak bir vergilendirme artışı ileri devletlerde halkın direk ayaklanmasına sebep oluyor..biz fazlasıyla sindirildik bu konuda
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onurfidan sende 1 tane içeydin ne bu müsriflik

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@istanbuladami bize yine çıkmaz merak etme

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Rhonster eğitim öğretim yerlerde gezerse çocuklarda bu şekilde yetişir..ama yinede bu ülkeyi kurtaracak olan o gençler emin ol
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hayallerabd elimizden geleni ardımıza koymuyoruz

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hayallerabd olabildiğince yokuşa sürüyoruz taktik bu

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ibrahimasar düşünüyoruz bakalım

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Erkand kazansam bile bu foruma ömrün yettiğince girerim, çok şey kattı çok
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@cy86 ne güzel özetlemişsin

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
en olmadı tır kullanırız hayaliyle gidiyoruz bakalım

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Erkand kardeşim kesinlikle @serkanist arkadaşımız haklı..bak bende yıllardır kendi işimle uğraşıyorum maddi anlamda memnunum fakat bu ülkede mutlu olmak imkansız..o yüzden bu altın bilezik konusu çok önemli bir konu..her ne yapıyorsan alanında uzmanlaş bencede