• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. tugba_nyc_love
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 5
    • Konu 10
    • İleti 59
    • En İyi 14
    • Tartışmalı 6
    • Gruplar 0

    tugba_nyc_love

    @tugba_nyc_love

    11
    İtibar
    865
    Profil Görüntülemeleri
    59
    İleti
    5
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    tugba_nyc_love Takip etme Takip Et

    tugba_nyc_love tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: 2020 Başkanlık Seçimi

      Diktatör birinin seçimi kaybedince Amerikayı bile ne hale getireceğini canlı canlı gördük.
      Allah Türkiyenin yardımcısı olsun. O büyük gün geldiğinde, silahlandırılan islamcı örgütler ve taraftarlar yüzünden maalesef çok canlar yanacak. Umarım o güne kadar amerikaya gitmiş olurum.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • Yasaklar eziyete dönüştü

      Selamlar bunu burda paylaşmam doğru mu bilmiyorum ama o kadar doldum ve bunaldımki içimi dökmek istiyorum. Aylardır yasaklar altında bunalım hayatı sürdürürken halk olarak ve esnaflar 17 mayısı iple çekti. Sanıyordukki kısıtlama adı altındaki bu hapis hayatı yarın bitecek. Ama genelgeye göre yasaklar aynen devam ediyor. Yine eğlence mekanları kapalı. Kafe restorant gibi yerlerde yine oturmak yasak. Yine akşam 8 den sonra hayat bitecek. Kış mevsiminde olsaydık yine sabredebilirdik ama bu yaz günü hapis hayatu yaşamak çok koyuyor. Dayanılmaz bir işkenceye döndü bu. Akp islamcı kafası yüzünden pandemiyi bahane ederek insanları eve tıkadı. Hala neden eğlence mekanları kapalı? Filistin için gecenin köründe 81 ilde binlerce kalabalık gösteri yapabiliyor orda corona bulaşmıyorda, mekanlarda mı bulaşıyor? Akp pandemiyi kullanarak hayal ettikleri şeriat hayatını üzerimizde deniyor. Ve kimsenin gıkı çıkmıyor. Anca benim yaptığım gibi sosyal medyadan ses duyurmaya çalışıyoruz. Sokağa çıkıp tek başına protesto yapsam polis dayağıyla ve karartılmış hayatımla başbaşa kalacağım. İnsanlar bunu bildiği için korkuyor. Ama bu yapılan işkencelere artık dayanamıyorum. Ekonomi desen bitmiş. 1 dolar 9 lira sınırında, euro 10 lirayı geçmiş. Her yönden batan bir ülkeyiz. Ama yinede bir haraketimiz yok. muhalefet partileri bile susmuş durumda. Bu yolun sonu karanlık bir mağaraya gidiyor. Ne zaman biticek bu eziyet?
      İnşallah bu yıl kurtulacağım.. Allah hepimize kurtuluşu nasip etsin...

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • Amerikada H2B ile iş ilanları

      Arkadaşlar h2b vizesi için amerikada iş arıyorum. Amerikada vasıfsız alanında göçmen iş ilanı siteleri nelerdir?

      Çalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Biden'in Göçmenlik Reformu Yasa Tasarısı (20 Ocak 2021)

      Çok sevindim!!! Allah ondan razı olsun. Seni seviyorum Joe Biden. Seçilmesi için çok dua etmiştim...

      Gündem içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?

      @knnrn, içinde söyledi: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?

      @nicely Amerika bitmiş, gelmeyin 🙂

      Kurulı düzenleri var o yüzden gelemiyor arkadaş. Yoksa türkiyeye koşa koşa gelir cennet burası :))))

      Hem oraya gitmek için çabala para dök, orda hayatını yaşa paranı kazan sonrada orayı kötüle.. tam gurbetçi kafası

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Trump'ın Göçmenlik ve Çalışma Vizelerini 31 Mart 2021'e Kadar Durdurma Kararı (1 Ocak 2021)

      Adam nasıl bir kinci ve faşistse, gitmeden ırkçılığımı yapayın amerikayı değiştireyim diye uğraşıyor. Neyseki kurtulduk
      Joe Biden ın kazanması tüm insanlık içinde umut oldu

      Gündem içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?

      Henüz gidemedim ama gitme isteğimin sebebi, türkiyenin iyice pislik bataklığına dönüşmüş olması.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Amerikada H2B ile iş ilanları

      Çok teşekkür ediyorum size

      Çalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: J-1 vizesi sonrası yapılacak statü değişikliği (Change of Status) hakkında

      Teşekkür ediyorum

      Work and Travel (WAT) Programı içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: DV2022 Sonuç Odası

      Kazananlara tebrikler. Herşey gönlünüzce olsun. Bende bu yıl başvuru yapacağım bakalım 💫

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love

    tugba_nyc_love tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Meksika’dan ABD’ye kaçak geçen Türk vatandaşlarının sayısında rekor artış yaşandı

      @mexido bende bunu isterdim ama yaşımdan dolayı work and travel programına kabul etmedikleri için avrupaya gidebilme yollarını araştırıyorum

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Meksika’dan ABD’ye kaçak geçen Türk vatandaşlarının sayısında rekor artış yaşandı

      Valla bunu bende yapacak hale geldim artkk. Türkiye şartları bizi buna zorluyor

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • Lise mezunu olup yurt dışına gitmek

      Selamlar. Lise mezunu olup avrupaya yada amerikaya gidebilme yolları nelerdir? Oralarda nasıl iş bulabiliriz?

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • Vize alma kriterleri

      Arkadaşlar birşey sormak istiyorum. 27 yaşında olup okulu uzatan ve not ortalaması düşük olan birinin bu vizeyi alma ihtimali yok mu?

      Work and Travel (WAT) Programı içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: WAT Vizesi ve Düşük Not Ortalaması

      28 yaşındayım. Öğrenciyim ama 1 yıldır okula gitmiyorum. Work and travel vizesi alamaz mıyım?

      Work and Travel (WAT) Programı içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Amerikada H2B ile iş ilanları

      Ben 2 yıldır bir sürü işe başvurdum ama hepsi ülke içi işçi alımı yapıyoruz dediler.

      Çalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Amerika'da Çalışma Vizesi

      Benimde Work and travel planım vardı ama Ben 28 yaşındayım. Okul notlarımda berbat ve okul uzadı. Bu yüzden vize çıkmayacağını söylüyorlar. Sizce benim vize almam imkansız mı?

      Çalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Amerikada H2B ile iş ilanları

      @Serkan-Eroğlu ben 1 yıldır H2B iş ilanlarına bakıyorum. Bir sürü işe başvurdum. Aldığım geri dönüşlerin ortak cevabı "Amerikada hangi eyalettesin? Amerikadaysan gel" oldu.. ki zaten pandemi sebebiyle başka bir ülkeden insana sponsor olmak istemiyor şirketler. Helede vasıfsızsan.. ki Abd 2 yıldır Türklere J1 vizesi bile vermiyor.. yani h2b vizesi sahip olmak artık imkansız gibi birşey oldu bize...

      Çalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Amerika vs. Avrupa

      @MySea teşekkürlerr 🥰🥰

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love
    • RE: Amerika vs. Avrupa

      Selamlar ben seneye İrlanda'da Work and Study yapacağım. Ama aslında hayalim Amerikaya gitmekti. Ama 26 yaşında olduğum için Work and Travel vizesi alma ihtimalim düşüyor. Bu yüzden İrlandayı seçtim. Aranızda İrlandaya gidenler var ise, Abd ile İrlanda arasındaki farkları söyleyebilir mi? Sizce İrlanda mı daha refah ve medeni yoksa Abd mi?
      Teşekkürler

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      tugba_nyc_love
      tugba_nyc_love