@Ipek-Ozaydin ipek hanim cok sukur 17 eylulde onaylandi. Bugun uspsi bekliyoruz gozumuz yolda simdi transit halinde gorunuyor. Son 13 gun kala cok sukur case was approved yazisini gorunce cok sevindik. Sizin de gozunuz aydin. Kart ulasmadan haber vermek istemedim hala inanamiyoruz cunku
️
feyzaşener tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhaba benden baska dv2021 talihlisi olarak aos yapan kimse yok galiba. Bugun aylar sonunda bekledigimiz mulakata girdik usciste. Memur I-485 formundaki sorulari sorup nufus kayit orneklerimizi ve diplomami aldi. kisa bir gorusme oldu. Posta yoluyla bilgilendirileceksiniz dedi ve bitti. Bende herhangi bir sorun olup olmadigini sordum. Su an icin bir sorun yok ama ekstra evrak istenirse size donus yapilacak dendi. Biz de sasirdik tabi. Sanki hemen tebrikler buyrun greencardiniz demelerini bekliyorduk. Bugunlerde mulakata girip boyle sonuclanan var mi acaba? Simdi eve ne yollayacaklar heyecanl bekliyoruz.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@mmeminb tebrik ederim. B2 ile Aos yapan bizim gibi bir aileyi ilk defa okuyorum bu forumda. Hayirlisi olsun. Mulakatimiz harfiyen ayni gecmis ama bizim gorustugumuz memur ne fee makbuzunu sordu ne de makbuzu istedi. Bende hatirlatmayi unuttum o sormayinca. Bizim gibi B2 den greencard alan dosya gormedikleri icin mulakatta kesin konusmuyorlar anlasilan. Bizim Mulakatimiz Philadelphia’da oldu. Memur Bize de eksik evrak ya da istenecek extra bir evrak olursa size bildirilecek deyip sonlandirdi mulakati. Benim aklina takilan 30 Eylule kadar sonuclanmazsa herhangi bir mektup ya da uscis sayfasinda bir degisiklik olmazsa greencard alamaz miyiz? @crazycells
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@go-gc-go malesef bu tarihler icin uygun degil. I-485 formunu gondermek icin Amerikaya en az 3 ay once girmeniz gerekiyordu. Turist vizesiyle girip hemen greencard islemlerini baslatamiyorsunuz. En az 90 gun gecmesi gerekiyor ve niyet degisikliginizi beyan edip hali hazirda dv2021 talihlisi oldugunuzu belirtip I-485 formunu ve diger evraklari gonderebiliyorsunuz. Malesef bu sure icinde yapamazsiniz.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhaba @Samet-Ka bey, bizde B2 vizesiyle aos yaptik ve avukatla calistik surecimiz diger statulerden farkli oldugu icin. Aos yapanlarin Ds260 formunu doldurmasina gerek olmadigini I-485 formunu doldurmasi gerektigine eminim ama her iki formu dolduran da var. Numaraniz current olur olmaz formunuzu ve evraklarinizi hazir edip gondermenizi tavsiye ederim. @Figen hanim da avukatsiz kendi hazirlayacakti dosyasini. İrtibat kurabilirsiniz fikir almak icin. Kolayliklar dilerim.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@nzbl hayirli olsun. Surecinizin hizli ve olumlu sonuclanmasi cok iyi olmus. Bende bu sureci avukatla surduruyorum ama hala bir donus alamadik uscisten. Son 21 gun kaldi. Hangi statudeyken aos yaptiniz acaba?
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Bende sonradan corona asisi oldum ama bunu bildirmedim kimse de sormadi. Mulakatta asi kartiniz yaninda olsun yine sorarlarsa gosterirsiniz. Bana hic saglik raporuyla ya da asiyla ilgili soru sorulmadi.
Elinizdeki belgede guncel evlilik soyadiniz varsa yeniden cikartmaniza gerek yok. Ya da e-devletten de cikti alip onu tercume ettirebilirsiniz. -
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Figen benim diploma olayim biraz karisik universite terk oldugum icin lise diplomam universite arsivinde kaldi. Ben mezun oldugum liseden mezuniyet belgesi aldim. Sonra onu avukatimin tavsiyesiyle Amerikaya uygun denklik belgesi yaptirdim. Memur onun fotokopisini alip bana orijinallerini birakti.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Ipek-Ozaydin tebrikler Hayirli olsun. Darisi basimiza insallah.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Ipek-Ozaydin Aaa gercekten mi? Sizin baya olmus mulakat tarihiniz. Biz B2 ile giris yaptik ve 90 gun sonra greencard basvurusu yaptik. 25 haziranda biometrics randevusu bugun de mulakatimiz vardi. Eksik evrak istemedi hatta ben fazla fazla evrak hazirlamistim avukatla calistigimiz icin eksik bir nokta kalmasin istedik. Sadece posta ile bilgilendirilceksiniz dendi. Uscis hesabini dakika basi kontrol ediyorum nerdeyse oraya yansiyan birsey yok. Siz hangi statuyle basvurdunuz acaba? Hakkimizda hayirlisi artik yuzduk yuzduk kuuruguna geldik. Siz de bir an once olumlu sonuc alirsiniz umarim.
feyzaşener tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Ipek-Ozaydin ipek hanim cok sukur 17 eylulde onaylandi. Bugun uspsi bekliyoruz gozumuz yolda simdi transit halinde gorunuyor. Son 13 gun kala cok sukur case was approved yazisini gorunce cok sevindik. Sizin de gozunuz aydin. Kart ulasmadan haber vermek istemedim hala inanamiyoruz cunku
️ -
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@nzbl hayirli olsun. Surecinizin hizli ve olumlu sonuclanmasi cok iyi olmus. Bende bu sureci avukatla surduruyorum ama hala bir donus alamadik uscisten. Son 21 gun kaldi. Hangi statudeyken aos yaptiniz acaba?
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhaba @Samet-Ka bey, bizde B2 vizesiyle aos yaptik ve avukatla calistik surecimiz diger statulerden farkli oldugu icin. Aos yapanlarin Ds260 formunu doldurmasina gerek olmadigini I-485 formunu doldurmasi gerektigine eminim ama her iki formu dolduran da var. Numaraniz current olur olmaz formunuzu ve evraklarinizi hazir edip gondermenizi tavsiye ederim. @Figen hanim da avukatsiz kendi hazirlayacakti dosyasini. İrtibat kurabilirsiniz fikir almak icin. Kolayliklar dilerim.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Sono bu kadar kisa zamanda sonuclanmasi cok guzel olmus. Bizde oyle olur saniyorduk ama olumsuz mu olacak acaba bizim dosyamiz? 25 gunde kartin basilip bize gonderilmesi mumkun olur mu ki?
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@emrenj evet avukatla calistik biz. Avukat da service request yapti ama hala sonuc alamadik. Neden uzadi bizim bu kadar anlamadik. Mulakatimiz da rahat gecmisti ve ekstra evrak talep etmediler. Zaman azaldikca geriliyoruz. Uscis sayfasina da yansitmiyorlar hala biometrics randevusu gorunuyor.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhaba son haftalarda mulakata giren, greencardlarini teslim alan aos yapan arkadaslar var mi? Biz hala sonucumuzu ogrenemedik. 5 agustosta mulakatimiz oldu. Ne uscis sayfasinda bir ibare ne de posta elimize ulasti. Kaldi 25 gun! Bulundugumuz eyaletin senatorune mail attim uscisle iletisime gecip bize donus yapacaklarini soylediler ama ordan da bir cevap gelmedi. 2 gunde bir uscisi arayip hatirlatma yapiyoruz ve dosyamizin ne zaman sonuclanacagini soruyoruz ama bir bilgi alamiyoruz. 25 gun icinde greencard elimize ulasmazsa hic sansimiz kalmayacak.
-
RE: Türk ehliyetini amerikada kaybetmekEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@Nycugur merhaba ehliyetinizi Turk konsoloslugundan cikarabildiniz mi? Ayni olay benim basima geldi ve ehliyetimi kaybettim. Son cikan cipli Turk ehliyetim vardi onu New york konsoloslugundan cikarabilir miyim acaba? Konsolosluk cagri merkezini aradim ama kayip icin nasil bir prosedur uygulaniyor bilmiyorlar ve bilgi veremediler. Sizin de bilginiz varsa yardimci olursaniz cok memnun olurum @crazycells @Archie @LordBolton
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@go-gc-go malesef bu tarihler icin uygun degil. I-485 formunu gondermek icin Amerikaya en az 3 ay once girmeniz gerekiyordu. Turist vizesiyle girip hemen greencard islemlerini baslatamiyorsunuz. En az 90 gun gecmesi gerekiyor ve niyet degisikliginizi beyan edip hali hazirda dv2021 talihlisi oldugunuzu belirtip I-485 formunu ve diger evraklari gonderebiliyorsunuz. Malesef bu sure icinde yapamazsiniz.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Ipek-Ozaydin tebrikler Hayirli olsun. Darisi basimiza insallah.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@mmeminb tebrik ederim. B2 ile Aos yapan bizim gibi bir aileyi ilk defa okuyorum bu forumda. Hayirlisi olsun. Mulakatimiz harfiyen ayni gecmis ama bizim gorustugumuz memur ne fee makbuzunu sordu ne de makbuzu istedi. Bende hatirlatmayi unuttum o sormayinca. Bizim gibi B2 den greencard alan dosya gormedikleri icin mulakatta kesin konusmuyorlar anlasilan. Bizim Mulakatimiz Philadelphia’da oldu. Memur Bize de eksik evrak ya da istenecek extra bir evrak olursa size bildirilecek deyip sonlandirdi mulakati. Benim aklina takilan 30 Eylule kadar sonuclanmazsa herhangi bir mektup ya da uscis sayfasinda bir degisiklik olmazsa greencard alamaz miyiz? @crazycells