• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. adamyolcu
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 2
    • İleti 6
    • En İyi 4
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    adamyolcu

    @adamyolcu

    15
    İtibar
    74
    Profil Görüntülemeleri
    6
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Eskişehir

    adamyolcu Takip etme Takip Et

    adamyolcu tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: İklim ve Nem (Eyalet ve Şehirlerde)

      @ayvalik10, Polemikten nefret ederim ama keşke mesajınızda etrafında gezinip durduğunuz ''sen yenisin galiba, ben buralarda eskiyim'' kibrine yaraşır; benim başlığı açmama sebep olan (adminin de uygun görerek eyalet başlığı altına aldığı) şehir şehir yaşayanlardan özellikle nem etkilerini anlayabileceğim bir link verebilseydiniz de bende size teşekkür edip gelecek diğer bilgileri bekleseydim. Genel bilgi yanında detaylar da alabilmek, Nem ve iklim konularının bir başlık altında toplanmasını sağlamak, yaşayanların tecrübelerini dinlemek gibi sebepleri yukarıdaki mesajlarda özellikle vurgulamama rağmen alakasız, benimde daha önce eğlence olsun diye cevaplandırdığım; tuhaf, alakasız sorulardan oluşan basit bir teste ait link atmasaydınız. Keşke küçük bir çocuğa hitap eder gibi -al bakalım sana- diyerek değil de, @crazycells gibi bilgisini güzel bir üslupla paylaşanlar gibi hitap etseydiniz de ben de saygı duyup, teşekkür etseydim de; böyle bir cevap yazmasaydım.

      Eyaletler içinde yayımlandı
      adamyolcu
      adamyolcu
    • İklim ve Nem (Eyalet ve Şehirlerde)

      Yaşayanların tecrübeleri ve kıyaslamaları ile özellikle şehirlerin nem, yağış ve iklim koşullarının bir başlık altında toplanması uygun mudur? Forumda bazı başlıklarda bazı paylaşımlar ve grafikler mevcut ama yaşayanların sadece iklim ve nem yönünden bilgi aktarabilecekleri bir başlık rica ediyorum.

      Eyaletler içinde yayımlandı
      adamyolcu
      adamyolcu
    • Amerika'daki bir liseye geçiş yapmak

      Oğlum fen lisesinde ve sınıfında orta seviyede bir öğrenci. Son senesini Amerika da tamamlaması ile Re-entry permit seçeneğiyle liseyi Türkiye de tamamlayıp, üniversite sınavında da durumunu görmesi arasında artıları ve eksileri değerlendirmeye çalışıyoruz (sonrasında bize serzenişte bulunmaması için. Bu arada green card ve Amerika da yaşama konusunda istekli). Benzer durum tecrübe etmiş kişilerin görüşlerini de almak isterim.

      K-12 ve Lise Eğitimi içinde yayımlandı
      adamyolcu
      adamyolcu
    • RE: İklim ve Nem (Eyalet ve Şehirlerde)

      Sn. @crazycells, Haklısınız da ben Amerika da iklim ve nem konusunda gerek forum gerekse google dan yaptığım araştırmalarda ancak genel bilgi sahibi olabildim. Özellikle de nem konusunda şehir şehir bilgi sahibi olamadım. Güney aşırı sıcak ve nemli (Adana, Mersin yayla gibiymiş Houston ve San Antonio a göre), Kuzey ise çok soğuk -30 lar -40 lar. Yazı da kışı da kararında yaşayan, nem in fazla olmadığı, memleketim ESKİŞEHİR tadında yerler yok mudur koca Amerika da açıkçası onu merak ediyorum. Nem okyanus kıyılarında mı kalıyor yoksa iç kesimleri de çok etkiliyor mu? Mesela Atlanta, Charlotte gibi okyanusa 300km uzaklıktaki yerlerde de nem etkili mi? Google değerlerinde kıyı kesimlerden az olmakla birlikte çokta farklı değil rakamsal olarak, yaşayanların aktaracakları daha belirleyici olacak açıkçası benim için. İklimin insan psikolojisi üzerindeki etkisine fazla takılıyor olabilirim belki ama insan yıllarca Eskişehir de yaşayınca 🙂 ; benim eyalet ve şehir seçimimde ilk sıralarda yer alan etmenlerden birisi olacak gibi.

      Eyaletler içinde yayımlandı
      adamyolcu
      adamyolcu

    adamyolcu tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @al_ti74, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      Merhaba stüdyoda çekilmiş yüksek kalitede vesikalık fotoğrafım var bunu sitenin photo tools kısmından 600x600 istenilen ölçülere ayarladıgımda kaydettiğim fotonun kalitesi çok kötü oluyor renkler daha soluk görünüyor biraz zoom yapınca pixeller ortaya çıkıyor resim kalitesini düşürmeden 600 x 600 yapabileceğim başka bir yöntem var mı acaba not:photoshop yok bilgisayarımda

      Vesikalık tarzı çekilen fotoğraflarımızın boyutu genelde 2-2,5MB civarında oluyor. Bunu resmi sitede yer alan https://travel.state.gov/content/travel/en/us-visas/visa-information-resources/photos.html photo tool uygulaması ile veya https://www.idphoto4you.com/ sitesinde de 600*600 haline getirdiğinizde otomatik olarak boyutunu da düşürüyor ki zaten 240KB den daha düşük olması gerekiyor. Benim fotoğraflar da denemelerimde 80-100KB civarına düşüyor, çözünürlükte bayağı düşmüş oluyor. 240KB altında olması için de gerekli ve normal sanırım. Photoshop tan da uzak durmak lazım diye düşünüyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      adamyolcu
      adamyolcu
    • RE: İklim ve Nem (Eyalet ve Şehirlerde)

      @ayvalik10, Polemikten nefret ederim ama keşke mesajınızda etrafında gezinip durduğunuz ''sen yenisin galiba, ben buralarda eskiyim'' kibrine yaraşır; benim başlığı açmama sebep olan (adminin de uygun görerek eyalet başlığı altına aldığı) şehir şehir yaşayanlardan özellikle nem etkilerini anlayabileceğim bir link verebilseydiniz de bende size teşekkür edip gelecek diğer bilgileri bekleseydim. Genel bilgi yanında detaylar da alabilmek, Nem ve iklim konularının bir başlık altında toplanmasını sağlamak, yaşayanların tecrübelerini dinlemek gibi sebepleri yukarıdaki mesajlarda özellikle vurgulamama rağmen alakasız, benimde daha önce eğlence olsun diye cevaplandırdığım; tuhaf, alakasız sorulardan oluşan basit bir teste ait link atmasaydınız. Keşke küçük bir çocuğa hitap eder gibi -al bakalım sana- diyerek değil de, @crazycells gibi bilgisini güzel bir üslupla paylaşanlar gibi hitap etseydiniz de ben de saygı duyup, teşekkür etseydim de; böyle bir cevap yazmasaydım.

      Eyaletler içinde yayımlandı
      adamyolcu
      adamyolcu
    • Amerika'daki bir liseye geçiş yapmak

      Oğlum fen lisesinde ve sınıfında orta seviyede bir öğrenci. Son senesini Amerika da tamamlaması ile Re-entry permit seçeneğiyle liseyi Türkiye de tamamlayıp, üniversite sınavında da durumunu görmesi arasında artıları ve eksileri değerlendirmeye çalışıyoruz (sonrasında bize serzenişte bulunmaması için. Bu arada green card ve Amerika da yaşama konusunda istekli). Benzer durum tecrübe etmiş kişilerin görüşlerini de almak isterim.

      K-12 ve Lise Eğitimi içinde yayımlandı
      adamyolcu
      adamyolcu
    • RE: İklim ve Nem (Eyalet ve Şehirlerde)

      Sn. @crazycells, Haklısınız da ben Amerika da iklim ve nem konusunda gerek forum gerekse google dan yaptığım araştırmalarda ancak genel bilgi sahibi olabildim. Özellikle de nem konusunda şehir şehir bilgi sahibi olamadım. Güney aşırı sıcak ve nemli (Adana, Mersin yayla gibiymiş Houston ve San Antonio a göre), Kuzey ise çok soğuk -30 lar -40 lar. Yazı da kışı da kararında yaşayan, nem in fazla olmadığı, memleketim ESKİŞEHİR tadında yerler yok mudur koca Amerika da açıkçası onu merak ediyorum. Nem okyanus kıyılarında mı kalıyor yoksa iç kesimleri de çok etkiliyor mu? Mesela Atlanta, Charlotte gibi okyanusa 300km uzaklıktaki yerlerde de nem etkili mi? Google değerlerinde kıyı kesimlerden az olmakla birlikte çokta farklı değil rakamsal olarak, yaşayanların aktaracakları daha belirleyici olacak açıkçası benim için. İklimin insan psikolojisi üzerindeki etkisine fazla takılıyor olabilirim belki ama insan yıllarca Eskişehir de yaşayınca 🙂 ; benim eyalet ve şehir seçimimde ilk sıralarda yer alan etmenlerden birisi olacak gibi.

      Eyaletler içinde yayımlandı
      adamyolcu
      adamyolcu
    • İklim ve Nem (Eyalet ve Şehirlerde)

      Yaşayanların tecrübeleri ve kıyaslamaları ile özellikle şehirlerin nem, yağış ve iklim koşullarının bir başlık altında toplanması uygun mudur? Forumda bazı başlıklarda bazı paylaşımlar ve grafikler mevcut ama yaşayanların sadece iklim ve nem yönünden bilgi aktarabilecekleri bir başlık rica ediyorum.

      Eyaletler içinde yayımlandı
      adamyolcu
      adamyolcu
    • RE: Re-entry Permit (I 131 form ve I 327 belgesi)

      Merhabalar.. Green card ile giriş yaptıktan sonra LİSE son sınıfını Türkiye de tamamlaması için sadece öğrenciye re-entry permit alınabiliyor mu? (forumda gördüğüm kadarıyla eğitim durumu için alınan re-entry permit üniversite olduğu için soruyorum). Oğlum fen lisesinde ve sınıfında orta seviyede bir öğrenci. Son senesini Amerika da tamamlaması ile Re-entry permit seçeneğiyle liseyi Türkiye de tamamlayıp, üniversite sınavında da durumunu görmesi arasında artıları ve eksileri değerlendirmeye çalışıyoruz (sonrasında bize serzenişte bulunmaması için. Bu arada green card konusunda istekli). Benzer durum tecrübe etmiş kişilerin görüşlerini de almak isterim.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      adamyolcu
      adamyolcu