ücretli olmasına çok sevindim. Boşa insanların haklarına giriyorlardı.
Unlucky 0
@Unlucky 0
Hep sevmek var, çok zaman yok. Ölene kadar bütün sırlar...
Unlucky 0 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: Ücretli Green Card Çekiliş Başvurusu (One Big Beautiful Bill Act - Mayıs 2025 Yasa Tasarısı)Gündem içinde yayımlandı
Trump'un uyguladığı politika gereği, 250 $'lık başvuru şartının er geç geleceğini düşünüyorum. Trump görevi bıraksa bile, ülke için ciddi bir gelir kaynağı olacağı için ileride de bu uygulamanın kaldırılacağını sanmıyorum. Türkiye'deki başvuruların %50 den daha fazla düşeceğini düşünüyorum. Umarım bir an önce yürürlüğe girer.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank Hocam öncelikle tüm yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Mesajınız sonrası kafamda daha da oturdu bazı şeyler. İyi ki varsınız

-
RE: EB-3C (EW) Green Card süreci danışmanlığı konusunda sorular ve uyarılar!İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@captain35 teşekkür ederim hocam cevap verdiğiniz için.
Unlucky 0 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: MinnesotaDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
@minnesota hocam bir sorum vardı. Minneapolis de iş fırsatları nasıl acaba? Şehirin toplu taşıma ağı nasıl? Genel olarak önerir misiniz bu eyaleti?
-
RE: VirginiaDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
Herkese cevapları için teşekkür ederim tek tek. Çok teşekkürler, iyi ki varsınız.
@ayvalik10 @ATS16 @cleo @arnblt -
RE: VirginiaDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
Merhaba herkese,
Bir sorum vardı. Yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum. Amerika'ya yerleşmek için, Virginia'dan başlamak sizce nasıl bir fikir? Bu eyalette yaşamayanlardan bile yorum almak istiyorum. Teşekkürler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@kngslyr06, içinde söyledi: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları
@Unlucky-0
İlk soruyu bende kendi aracı firmama sormuştum.Söylediklerine göre;
1-Prosedür gereği bakanlık tarafından belirleniyormuş ve çalışmaya başlanacağı zaman enflasyona göre maaş güncelleniyormuş.(bana söylenen bu)
2-(bu kendi yorumum)Şirketin tek şubesi olduğunu düşünmüyorum en azından kendi şirketimi araştırdığımda sadece Tennesse'de 6-7 tane şubesi vardı sanırım.Zaten kolay kolay kapanacağını düşünmüyorum.
Ancak daha ayrıntılı bilgisi olan varsa düzeltir veya eklerse sevinirim.
Yazdıklarım referans olmamakla birlikte kendi düşüncelerim

Teşekkür ederim

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar, iki sorum vardı cevaplarını tam olarak bulamadım.
1- Sürecin 4-5 yıl sürdüğünü düşünürsek, saatlik ücretin değerleme oranı nasıl oluyor? Mesela 2025'te imzaladığım job offer da, saatlik 15$ a imza attım. Ancak 2030 da işe başladığımda 15$ almam saçma olur diye düşündüm.
2-Başvurduğum şube kapanırsa, tüm süreç baştan mı başlayacak? Şirketler ücret ödemem diye düşünüyorum?Teşekkürler

-
RE: Ücretli Green Card Çekiliş Başvurusu (One Big Beautiful Bill Act - Mayıs 2025 Yasa Tasarısı)Gündem içinde yayımlandı
Trump'un uyguladığı politika gereği, 250 $'lık başvuru şartının er geç geleceğini düşünüyorum. Trump görevi bıraksa bile, ülke için ciddi bir gelir kaynağı olacağı için ileride de bu uygulamanın kaldırılacağını sanmıyorum. Türkiye'deki başvuruların %50 den daha fazla düşeceğini düşünüyorum. Umarım bir an önce yürürlüğe girer.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ücretli olmasına çok sevindim. Boşa insanların haklarına giriyorlardı.
-
RE: EB-3C (EW) Green Card süreci danışmanlığı konusunda sorular ve uyarılar!İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Duygu-Çelik cevap için teşekkür ederim. Umarım en kısa sürede Green Cartınızı alırsınız.
-
RE: EB-3C (EW) Green Card süreci danışmanlığı konusunda sorular ve uyarılar!İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Duygu-Çelik Hangi firma ile çalıştınız acaba?
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank Hocam öncelikle tüm yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Mesajınız sonrası kafamda daha da oturdu bazı şeyler. İyi ki varsınız
