• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Rdem09
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    R
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 3
    • Konu 0
    • İleti 38
    • En İyi 29
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Rdem09

    @Rdem09

    73
    İtibar
    99
    Profil Görüntülemeleri
    38
    İleti
    3
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Rdem09 Takip etme Takip Et

    Rdem09 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      vizelerimiz mülakat ardında 48 saat Administrative Processing'de kaldıktan sonra 'Issued' konumuna geldi. ben tecrübelerini paylaşan bütün arkadaşlara teşekkür diyor bekleyenlerin de hızlıca süreçlerinin tamamlanmasını diliyorum.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      Biz de bugun mulakata gittik. 3 kisilik ailemiz icin ingilizce mulakata katildik.Ssorulari aranizda ingilizce bilen cevaplayabiliyor. @u2rem'in yazdigi sorularin aynilari soruldu. Job offer soruldu evraklarimizi alan 1. Bayan gorevli tarafindan ancak NIW oldugumu soyledim yeterli geldi. Mulakatta offer sorulmadi.
      Bize herseyin uygun oldugunu ve vizemizin approve oldugunu soyledi , tebrik etti mulakat yapan gorevli ve ayrildik. Su an Cea sitesinde 3 umuz icin Admistrative Processing diye gorunuyor. belki yarina degisir.

      extradan ekleyecegim notlar: bir kisinin butun evraklarini bir seffaf dosyada goturmek yeterli. ben her evragi ayri dosyalara koymustum sonra mavi telli dosyaya dizmisitim tek tek. Gereksizmis. Seffaf dosayari da istemiyor. sadece kagitlari istiyor.
      biz Nene Hatun 59 adli bir otelde kaldik. Sheraton Otele yakin bir yer, ve kendi aracimizla 10-15 dk da Cukukrambara ulastik otelden sabah 6:30 da cikarak. Otel temiz ve uygun idi. Ayrica araci da konsoloslugun oldu caddeninilk kosesinde donunce saniirm Ogretmenler caddesine park ettim.

      Bugun bizimle sirada bekleyen ve grupta olup olmadigini bilmedigim bir NIW lu arkadas ta vardi.
      Insallah pasaportlarimiz ve vizelerimiz kisa surede postalanir ve AP yazisi gecicidir.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      @Hilal-2 :

      ilk olarak güvenllikten geçip içerideki komplekse yürüyorsunun giriş yaptığınız kapının solundaki deskte sizi karşılayıp pasaportlarınıza etiket yapıştırıyor ve deskin sağındaki yerde bekliyorsunuz. buranın karşısında mülakat yapılıyor. En sağındaki banko da parmak iziniz alındıktan sonra binaya girerken tam karşınızda olan bankolara (yani parmak izi verdiğiniz bankonun size göre sağında kalanlara) geçiyorsunuz, sol tarafına ise evrakları teslim ettikten sonra mülakat için geri geldik tekrar. Sıranız gelince sağdaki bonkodan birinde görevli (bizde bir bayandı) evraklarınızı tek tek istiyor. Bizden sağlık raporu istedi, unganların online gönderdiğini söyledik. sonra kendisi print aldı. tek tek evrakları istedi. Job offer ı bu bayan sordu ve ona NIW deyince tamam dedi. Bu bayan bunun dışında soru sormadı. Mülakat için tekrar parmak izi verilen bankolara yönlendirildik ve yine sıramız geldiğinde ingilizce olarak yemin ettik.
      Is this the fırst marrıage for both of you?-yes
      Have you ever overstayed during your visits or stays in the US? No, never.
      Whwere is your other son, is he American citizen? (bir oglumuz zaten vatandaştı) Yes, he is sitting there.
      What is jour current job, and what do plan to do in the states? I am a University Professor, and will work in academia, I ll continue the same line of work.
      Bunun dışında bize soru sormadı. Sadece çekindiğim bir durum eski pasaportu sormadı ve onda bir B1 vizem vardı. Benim de sonradan aklıma geldi. Umuyorum AP süreci uzamadan/uğraştırmadan issue ederler.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      mutlu haberi forumdan almış oldum. Teşekkürler @nimble , ve @justmansam.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      Sevgili arkadaşlar benim de 2 saat önce mülakat randevu emailim ulaştı, yani haftasonu da alınıyor email. Forumda okuduğum ayın 20 sinden sonra da email gelen arkadaşlar görmüştüm.. nvc. uzantılı siteden gelen emailde 17 Nisan 2024 için Randevu verildi. Ben de yaklaşık DQ den bu yana 10 ay beklemiş oldum (DQ tarihimde düzeltme yaptım: Mayıs 23 2023). İnşl sorun olmadan tamamlanır sürecim. Sizlerin de sürecinin hızlanarak ilerlemesini dilerim.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Sevgili arkadaşlar benim de 2 saat önce mülakat randevu emailim ulaştı, yani haftasonu bile alınıyor email. Forumda okuduğum ayın 20 sinden sonra da email gelen arkadaşlar görmüştüm.. nvc. uzantılı siteden gelen emailde 17 Nisan 2024 için Randevu verildi. Ben de yaklaşık DQ den bu yana 10 ay beklemiş oldum (DQ tarihimde düzeltme yaptım: Mayıs 23 2023). İnşl sorun olmadan tamamlanır sürecim. Sizlerin de sürecinin hızlanarak ilerlemesini dilerim.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      selam arkadaslar benim be de dun Ungan randevum vardi. Asilar enabizimda yoktu. Gerekli olan COVID/sinovac asisini 26 Mart ta bir sehir hastanesinde, Tetanoz asisini da bir universite hastanesinde yaptirdim. Antikor testlerini Universite hastanesinde yaptirdim am yine de Kizamik kabakulaki da iceren 3 asi yaptilar. Ayni asilar esime de yapildi. chest-X ray ve kan alimi da yapiyorlar. Oglum 8 yasinda oldugundan enabizda olmasina ragmen 2 asi ona da yapildi. 800 dolar civarinda odeme yaptik. online olarak asi reportunun tarafima emailden gelecegi ve ekraklarimin da konsolosluga gonderilecegi soylendi. bana elden evrak verilmedi paylasmak istedim.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Forumdaki bütün bilgiler için katkı veren arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Randevu alan arkadaşlarımızda da hayırlı olsun.

      EB-2 NIW Category
      Priority Date: 30.12.2022
      I-140 Approved: 04.02.2022
      DQ: 18.04.2023
      Interview:

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Forumdaki bütün bilgiler için katkı veren arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Randevu alan arkadaşlarımızda da hayırlı olsun.

      EB-2 NIW Category
      Priority Date: 30.12.2022
      I-140 Approved: 04.02.2023
      DQ: 18.04.2023
      Interview:

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      August 2023-March 2024 arasında Final action date için ilerleme patterni:

      +3 mo, +1wweek, +1 week, 0 week, +4mo, +1week,+1week, ?

      April veya May için ilerleme olması beklenir bu durumda.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09

    Rdem09 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      Merhaba arkadaşlar. NIW EB2 ile immigrant vize aldıktan sonra ABD'ye giriş yapıp green card eline ulaşmadan çıkıp tekrar giren oldu mu? Bir iş mülakatı için böyle bir seçenek sunulduğu için soruyorum. çok teşekkürler. Yaptığım search de pek tavsiye edilmediğini gördüm. Ayrıca son olarak dependentlar kendileri tek başına giriş yapabiliyor mu? Bu soruların tartışıldığı bölüm ve linkleri bilenler olabilir diye hızlıca sormak istedim. Çok teşekkürler.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      vizelerimiz mülakat ardında 48 saat Administrative Processing'de kaldıktan sonra 'Issued' konumuna geldi. ben tecrübelerini paylaşan bütün arkadaşlara teşekkür diyor bekleyenlerin de hızlıca süreçlerinin tamamlanmasını diliyorum.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      @Hilal-2 :

      ilk olarak güvenllikten geçip içerideki komplekse yürüyorsunun giriş yaptığınız kapının solundaki deskte sizi karşılayıp pasaportlarınıza etiket yapıştırıyor ve deskin sağındaki yerde bekliyorsunuz. buranın karşısında mülakat yapılıyor. En sağındaki banko da parmak iziniz alındıktan sonra binaya girerken tam karşınızda olan bankolara (yani parmak izi verdiğiniz bankonun size göre sağında kalanlara) geçiyorsunuz, sol tarafına ise evrakları teslim ettikten sonra mülakat için geri geldik tekrar. Sıranız gelince sağdaki bonkodan birinde görevli (bizde bir bayandı) evraklarınızı tek tek istiyor. Bizden sağlık raporu istedi, unganların online gönderdiğini söyledik. sonra kendisi print aldı. tek tek evrakları istedi. Job offer ı bu bayan sordu ve ona NIW deyince tamam dedi. Bu bayan bunun dışında soru sormadı. Mülakat için tekrar parmak izi verilen bankolara yönlendirildik ve yine sıramız geldiğinde ingilizce olarak yemin ettik.
      Is this the fırst marrıage for both of you?-yes
      Have you ever overstayed during your visits or stays in the US? No, never.
      Whwere is your other son, is he American citizen? (bir oglumuz zaten vatandaştı) Yes, he is sitting there.
      What is jour current job, and what do plan to do in the states? I am a University Professor, and will work in academia, I ll continue the same line of work.
      Bunun dışında bize soru sormadı. Sadece çekindiğim bir durum eski pasaportu sormadı ve onda bir B1 vizem vardı. Benim de sonradan aklıma geldi. Umuyorum AP süreci uzamadan/uğraştırmadan issue ederler.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      @Feridun-Boylu hayır normal süreç işledi.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      @selamibasaran sordular ingilizce istedik.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      Biz de bugun mulakata gittik. 3 kisilik ailemiz icin ingilizce mulakata katildik.Ssorulari aranizda ingilizce bilen cevaplayabiliyor. @u2rem'in yazdigi sorularin aynilari soruldu. Job offer soruldu evraklarimizi alan 1. Bayan gorevli tarafindan ancak NIW oldugumu soyledim yeterli geldi. Mulakatta offer sorulmadi.
      Bize herseyin uygun oldugunu ve vizemizin approve oldugunu soyledi , tebrik etti mulakat yapan gorevli ve ayrildik. Su an Cea sitesinde 3 umuz icin Admistrative Processing diye gorunuyor. belki yarina degisir.

      extradan ekleyecegim notlar: bir kisinin butun evraklarini bir seffaf dosyada goturmek yeterli. ben her evragi ayri dosyalara koymustum sonra mavi telli dosyaya dizmisitim tek tek. Gereksizmis. Seffaf dosayari da istemiyor. sadece kagitlari istiyor.
      biz Nene Hatun 59 adli bir otelde kaldik. Sheraton Otele yakin bir yer, ve kendi aracimizla 10-15 dk da Cukukrambara ulastik otelden sabah 6:30 da cikarak. Otel temiz ve uygun idi. Ayrica araci da konsoloslugun oldu caddeninilk kosesinde donunce saniirm Ogretmenler caddesine park ettim.

      Bugun bizimle sirada bekleyen ve grupta olup olmadigini bilmedigim bir NIW lu arkadas ta vardi.
      Insallah pasaportlarimiz ve vizelerimiz kisa surede postalanir ve AP yazisi gecicidir.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      @begumm randevu almadan direkt gittim. Covid icin de oyle. Sehir (devlet/universite de oluyor) hastanelerine gidip Bagisiklik/Asi Birimine dogrudan gidip asi yaptirabiliyoruz diye bana bilgi verildi. Tetanoz ve COVID
      tetanozu o sekilde yaptirabilirsiniz.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      selam arkadaslar benim be de dun Ungan randevum vardi. Asilar enabizimda yoktu. Gerekli olan COVID/sinovac asisini 26 Mart ta bir sehir hastanesinde, Tetanoz asisini da bir universite hastanesinde yaptirdim. Antikor testlerini Universite hastanesinde yaptirdim am yine de Kizamik kabakulaki da iceren 3 asi yaptilar. Ayni asilar esime de yapildi. chest-X ray ve kan alimi da yapiyorlar. Oglum 8 yasinda oldugundan enabizda olmasina ragmen 2 asi ona da yapildi. 800 dolar civarinda odeme yaptik. online olarak asi reportunun tarafima emailden gelecegi ve ekraklarimin da konsolosluga gonderilecegi soylendi. bana elden evrak verilmedi paylasmak istedim.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      görüşleriniz için çok teşekkür ederim değerli arkadaşlarım.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09
    • RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminler

      Arakdaşlar bir sorum olacak. Interview üm 17 Nisan 2024. Mayıs ayı başında (Tıp/Sağlık) içinTravel Award da verecekleri Katar, Doha'da bir bir bilimsel kongreye davet edildim, Mülakat sonrası ve ABD ye giriş öncesi böyle bir yurtdışı ziyaret konusunda çekincelerim var. Bir de Middle East olması da bu yönde düşündürüyor. Bu konuda fikri tecrübesi olan var mı? Teşekkürler.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      R
      Rdem09