Arkadaşlar günaydın . Dün mülakatımız vardı çok şükür vizemiz onaylandı. Bu sayfanın bana çok fazla bilgi ve sürecimi nasıl yönetmem gerektiğini öğretti başta @tufank olmak üzere herkese çok teşekkür ediyorum. Mülakat deneyimi mi burdan paylaşıyorum faydası olur . Dün sabah 7;30 işi mülakat saatimiz , bir gün öncesi gidip konsolosluk karşısında otelde konakladık . Sabah 7:15 gibi konsolosluk önünde olduk çok sıra oluyor erkenden bilginiz olsun, ama güzel yanı randevu saatine göre ve çoçuklu aileler direk içeri alındı . Sıkı güvenlik denetimden sonra içeri yönlendirdiler , sıra numarası aldık , ilk olarak evrak teslimi yaptık , ne istiyorlar sa onu götürün fazlasını almıyorlar . Evrak tesliminden sonra bekleyin sıra numaranız yandığında mülakata gireceksiniz dediler, Türkçe olarak girdik , sıra bize geldi hemen , sormaya başladılar işi nereden buldunuz , nerde çalışıcaksınız akrabanız varmı , evrakları gördü hepsi tam dedi vizeniz hayırlı olsun 1 haftaya size ulaşır dediler , tabi biz havlara uçtuk 3 yıl beklemenin verdiği emek sabır Piskolojisi hiç kolay değil bu süreci yönetmek . Arkadaşlar umarım herkes en kısa sürede vizesini alır hayallerine kavuşur . Hepinize başarılar diliyorum. Lütfen sormak istediğiniz kafanıza takılan ne olursa sorabilirsiniz özelden mesaj atabilirsiniz . Çünkü çok iyi biliyorum bü süreci . Herkese tekrardan çok teşekkür ederim 
yunus karataş
@yunus karataş
EB3 skliied worker
start: aralık 15 2021
prioety date :25;08;2022
yunus karataş tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar benim bügün 10 Aralık mülakat randevum geldi , umarım herkesin bir an önce mülakat mailleri gelir bu yaşadığımız sevinci heyecanı sizlerinde yaşamasını diliyorum, bu süreçte bana en çok desteği veren bu süreçte her daim destek olan tufan abi sana minnettarım
@tufank bu arada desteğine hala ihtiyacım olucak abi 
süreçle ilgili gelişmeleri paylaşacağım sizlerle -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank walla burdan herkese söyleyeyim , benim sürecimi göçmenlik avukatı çözemedi ve ben bu avukata 10 bin USD ödedim ve 3 yıllık emeğim çöp oluyordu , tufan abin bilgileri ve yardımları ile çözüldü benim sürecim ve şöyle söyleyeyim bügün konsolosluk mülakat maili aldıysam bunda tufan abinin ilk başta insanlığı sonra bilgi ve birikimleri ile , avukatımdan çok tufan abiye güveniyorum ,o yüzden herşeyi tufan abiye soruyorum avukatımdan önce



-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Selamlar herkese , EB3 Profosyenel başvuru NVC tarafından evraklar kabul edildi DQ oldu haziran ayında Ekim vize bülteninde vize numaram açık oldu , benimle aynı durumda olan varmı acaba mülakat bekleyen ankaradan ? Bu arada daha önceden benimle aynı başvuruya sahip DQ olduktan ve vize numarası açıklandıktan sonra be kadar sürede mülakat maili geldi acaba ?@tufank abi seviliyorsun

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
herkese merhablar istanbuldan yazıyorum benim EB3 profosyenel perm onayım haziran 2023 prioety date 25 agustos 2022: sponsorluk I-140 onayı eylül 12 2023. şubat ayı açıklanan vize bülteninde currunet oldu prioety date: ve 2 ay geçti currunet olmasının üstünden hala nvc den evrak talebinde bulunmasını bekliyoruz sizce bir olumsuz durum olablir mi fikrinize ihtiyacım var ? avukatım mail atıyor NVC ye geri dönüş yapmadıklarını söylüyor ve normalde çoktan talebte bulunmaları lazım mış? çok teşekürler herkese başarılar
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank süper haber çok sevindim abi senin adına darısı mülakat mailine inşallah

-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@begumm çok teşekür ederim bilgi için avukatımla konuşucam
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank çok teşekür ederim varolun.
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@u2rem umarım en kısa sürede çözülür herkesin işi , sizin de hayırlı olsun tebrikler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank öncelikle cevap için çok teşekür ederim. evet avukat 3 defadır mail atıyor NVC geri dönüş yapmıyor malesef . avukat nvc mail atıp evrak talebinde bulunucak ama hiç bir şekilde dönüş yok söylediğiniz çok mantıklı uscis te tıkanmış mail göndermemiş olablirler mutlaka söyliyecem avukata. çünkü artık anormal durum olmaya başladı 7 aydır mail bekliyoruz
yunus karataş tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@deckerloki çok teşekkür ederim umarım sizlerde bir önce hayallerinize kavuşursunuz inşallah

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@desskhalifa evet Dubai tatilimiz olmuştu. Avukat zaten ds 260 formu doldurduğunda soruyor size . Ama konsolosluktan bunla ilgili hiç bir şekilde soru gelmedi
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@emre911 çok teşekkür ederim
️ umarım sizlerde en kısa sürede vizenize hayallerinize kavuşursunuz -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@serel çok teşekkür ederim. Washington DC gidiyoruz
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank çok teşekkür ederim abi . Mutlaka görüşelim zaten en kısa zamanda Amerika’ya bekliyoruz sizi
️

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Riethian çok teşekkür ederim. Washington DC gidiyoruz
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar günaydın . Dün mülakatımız vardı çok şükür vizemiz onaylandı. Bu sayfanın bana çok fazla bilgi ve sürecimi nasıl yönetmem gerektiğini öğretti başta @tufank olmak üzere herkese çok teşekkür ediyorum. Mülakat deneyimi mi burdan paylaşıyorum faydası olur . Dün sabah 7;30 işi mülakat saatimiz , bir gün öncesi gidip konsolosluk karşısında otelde konakladık . Sabah 7:15 gibi konsolosluk önünde olduk çok sıra oluyor erkenden bilginiz olsun, ama güzel yanı randevu saatine göre ve çoçuklu aileler direk içeri alındı . Sıkı güvenlik denetimden sonra içeri yönlendirdiler , sıra numarası aldık , ilk olarak evrak teslimi yaptık , ne istiyorlar sa onu götürün fazlasını almıyorlar . Evrak tesliminden sonra bekleyin sıra numaranız yandığında mülakata gireceksiniz dediler, Türkçe olarak girdik , sıra bize geldi hemen , sormaya başladılar işi nereden buldunuz , nerde çalışıcaksınız akrabanız varmı , evrakları gördü hepsi tam dedi vizeniz hayırlı olsun 1 haftaya size ulaşır dediler , tabi biz havlara uçtuk 3 yıl beklemenin verdiği emek sabır Piskolojisi hiç kolay değil bu süreci yönetmek . Arkadaşlar umarım herkes en kısa sürede vizesini alır hayallerine kavuşur . Hepinize başarılar diliyorum. Lütfen sormak istediğiniz kafanıza takılan ne olursa sorabilirsiniz özelden mesaj atabilirsiniz . Çünkü çok iyi biliyorum bü süreci . Herkese tekrardan çok teşekkür ederim

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank süper haber çok sevindim abi senin adına darısı mülakat mailine inşallah

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhabalar 10 Aralık mülakatım var EB3 prpfosyenel . Job offer letter ıslak imza şartı varmı yoksa mail çıktısı yeterli oluyor mu mülakat tecrübesi bilgisi olan varsa lütfen paylaşabilir mi? Teşekkürler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank walla burdan herkese söyleyeyim , benim sürecimi göçmenlik avukatı çözemedi ve ben bu avukata 10 bin USD ödedim ve 3 yıllık emeğim çöp oluyordu , tufan abin bilgileri ve yardımları ile çözüldü benim sürecim ve şöyle söyleyeyim bügün konsolosluk mülakat maili aldıysam bunda tufan abinin ilk başta insanlığı sonra bilgi ve birikimleri ile , avukatımdan çok tufan abiye güveniyorum ,o yüzden herşeyi tufan abiye soruyorum avukatımdan önce


