• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. bidünya
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 4
    • Takipçiler 4
    • Konu 4
    • İleti 1808
    • En İyi 1389
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 1

    bidünya

    @bidünya

    ⭐⭐⭐

    2560
    İtibar
    1018
    Profil Görüntülemeleri
    1808
    İleti
    4
    Takipçiler
    4
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    bidünya Takip etme Takip Et
    ⭐⭐⭐

    bidünya tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • Hayallerinden vazgeçenler:/erteleyenler

      Merhaba sevgili forum ailesi🙋🏻‍♀️
      Her ne kadar aranızda yeni olsam da yaklaşık sürekli ziyaretçi olarak fırsat buldukça gelip okuyup bilgi edinmeye çalışırdım yazılarınızdan. Son zamanlarda daha çok vaktim olduğundan mütevellit yüzlerce sayfa yazı okuma fırsatım oldu. Çocukluğumdan beri dünyayı gezme hayalim son yıllarda ülkemizin geldiği durum sonrası Abd de yaşama isteğine dönüştü. Başladım araştırmaya. Ama gel gelelim bu benim hayalim. 36 yaşındayım liseye giden iki kızım var. Maddi olarak olmasa da manevi olarak huzurlu bir yuvamız var. Büyük kızım da benim gibi dünyayı gezme tanıma hayaliyle yaşayan bir tip amma velakin küçüğüm ve eşim tam tersi. Vatancı milletçi ülkesinden başka bir yerde asla yaşayamayacağını düşünenlerden. İşte benim hayallerim tamda burada suya düşüyor. Olur mu olmazmı diye diye yıllardır hep araştırdım okudum ama çok istememe rağmen hiç başvuru yapmadım. Olurda çıkarsa ve gidemezsek benim için daha büyük yıkım olurdu çünkü. Çok büyük hayallerle gidipte aile içinde huzursuzluk yaşayanların, ailesi yuvası dağılanların hikayelerini okudum çünkü. öğrendim ki aile bireylerinin hepsinin çok istemesi gerekiyormuş. Hal böyle olunca insan evlatları için hayallerinden bile vazgeçiyor, çünkü bana göre hiç birşey ailemden daha değerli değil. Bir de gerçekten gitmek isteyenlerin ve gidebilecek olanların hakkına girme düşüncesi...

      İşte bunları ve bir çok şeyi hep bu forumdan öğrendim. Gerçekten burada ki olumlu/olumsuz deneyimler düşünceler o kadar kıymetli ki. Hayat kurtaran cinsten. Emeği geçenlere tecrübelerini paylaşanlara çok teşekkürler.
      Benim hayallerime gelince bir yerlerde daha iyi şartlarda yaşama şansın olduğunu, çocuklarına daha iyi bir gelecek sağlayabilme imkanın olduğunu bilmek her geçen gün yaşadığım ortamdan daha da uzaklaşmama soğumama neden oluyor. Aklınıza gelen her şeyi sürekli kıyaslamaya başladım. 24 saat aklımdan çıkmayan, rüyalarıma giren bir tutkuya dönüştü durum. Allaha dua ediyorum gerçekleştirmeyeceğin hayalin peşine düşürme diye. Yine de kim bilir belki bir gün herşey bambaşka olur da ben de burada hikayemi anlatırım....
      Tekrardan herkese teşekkürler.
      Ben gidenlere, bekleyiş içinde olanlara, gitmek isteyenlere sonsuz şans sabır diliyorum. Allah yardımcınız olsun. Size gittiğiniz yerleri sevdirsin. Sizi de gittiğiniz yerlere sevdirsin.
      Niye şimdi buraya yazdığımı düşündüm de🙈hem bir teşekkür etmek hem şans dilemek hem de beni gerçekten anlayabilecek insanlara içimi dökmek için olduğunu farkettim😄
      Çok uzun oldu affola🙋🏻‍♀️
      Ve herkese sabırla sukûnetle cevap verip yardımcı olmaya çalışan sevgili crazzycells sonsuz teşekkürler🙏Sevgiler

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: Amerika'ya büyük umutlarla gelip mutlu olamamak

      Geçen yıl İstanbul dan Fethiye ye yerleştiğimizde sürekli “Fethiyeli değilsen şöyle olur böyle olur”,”Dışarıdan gelenler Fethiye yi bu hale getirdi” veya en ufak bir eleştiride bulunsan “ Beğenmiyorsan gidersin” gibi söylemleri o kadar duyduk ki. Ticaretle uğraşıyoruz ki eşimin de gözü karadır. O bile burada tutunabilirmiyiz, işimizi yapabilirmiyiz, kabul görürmüyüz psikolojisine girdi. Aynı toprakta yaşayan, aynı dili konuşan insanların bile kültürü, yaşayışı, çalışma ahlâkı vs..birbirinden farklı. Hâl böyleyken kendi toprağınızda bile kabul görürmüyüm, tutunabilirmiyim diye düşünüyorsunuz. Kaldı ki başka bir ülkede işler hiç kolay olmayacak belli ki. Uzaktan konuşmak kolay diyebilirsiniz ama imkansız değil. Sıkın dişinizi, moralinizi bozmayın. Ne kadar istediğinizi ve ne zorlukları aşıp gittiğinizi unutmayın. Umarım çok mutlu olursunuz.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: Amerika'da göçmen olmalı mıyım? (Kararsızlıklar / Artılar ve Eksiler)

      Herkes Kendi Zamanına Göre Yaşar

      New York California’dan 3 saat ileride ancak bu California’yı yavaş yapmaz.

      Kimi 22 yaşında mezun olur ama sağlam bir iş bulmak için 5 sene bekler.

      Kimi 25 yaşında ceo olup 50 yaşında ölürken kimi 50 yaşında ceo olur 90’ı görür.

      Kimi evlenirken kimi bekar kalır.Obama 55 yaşında emekli oldu trump 70 yaşında görevine başladı.

      Bu dünyadaki herkes “kendi zamanına” göre yaşar.Etraftaki bazı insanlar senden bir adım ileride gözükebilir, bazıları ise senin yerinde gözükebilir.Ancak herkes kendi yarışında, kendi zamanında.Onlara kıskançlık da besleme taklit de etme. Onlar kendi zamanında sen kendi zamanında yaşayacaksın. Hayat harekete geçmek için doğru zamanı beklemektir.
      Yani sakin ol.
      Geç kalmadın.
      Erken de değil.
      Tam zamanında yaşıyorsun.

      Son zamanlarda çokça rastladığım bir yazı. Ne zaman kafamda, geç kaldığımla ilgili olumsuz düşünceler oluşsa bunu hatırlıyorum. Kesinlikle geç değil, erken de değil. Olması gerektiği zaman.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      https://yesilkartforum.com/forum/post/86609
      Herkes Kendi Zamanına Göre Yaşar

      New York California’dan 3 saat ileride ancak bu California’yı yavaş yapmaz.

      Kimi 22 yaşında mezun olur ama sağlam bir iş bulmak için 5 sene bekler.

      Kimi 25 yaşında ceo olup 50 yaşında ölürken kimi 50 yaşında ceo olur 90’ı görür.

      Kimi evlenirken kimi bekar kalır.Obama 55 yaşında emekli oldu trump 70 yaşında görevine başladı.

      Bu dünyadaki herkes “kendi zamanına” göre yaşar.Etraftaki bazı insanlar senden bir adım ileride gözükebilir, bazıları ise senin yerinde gözükebilir.Ancak herkes kendi yarışında, kendi zamanında.Onlara kıskançlık da besleme taklit de etme. Onlar kendi zamanında sen kendi zamanında yaşayacaksın. Hayat harekete geçmek için doğru zamanı beklemektir.
      Yani sakin ol.
      Geç kalmadın.
      Erken de değil.
      Tam zamanında yaşıyorsun.

      Son zamanlarda çokça rastladığım bir yazı. Ne zaman kafamda, geç kaldığımla ilgili olumsuz düşünceler oluşsa bunu hatırlıyorum. Kesinlikle geç değil, erken de değil. Olması gerektiği zaman.

      bir zaman paylaşmıştım yine paylaşayım
      ne erken ne geç olması gerektiği zaman....

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: Dolar Çıldırdı

      Her lafa da kadınları katmasanız olmaz. Kadın olsa ne olur erkek olsa ne olur. Hayret bişey yaa😡

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @crazycells DV2021 mülakat deneyimleri ve DV2021 aşamaları konularını oluşturmuş. Sayfaları görmek bile heyecanlandırdı🤗Umarım herkes için çok güzel olur bu bekleyişin sonu...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @Muhtaradana, içinde söyledi: DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Arkadaşlar bugün mülakata giren 9 arkadaşımızın 8 inin vizesi onaylandı, 1 arkadaşımızda sağlık raporunu alıp konsolosluğa pasaportu ile birlikte gönderdiğinde vizesi onaylanacak inşallah

      Yani Ocak mülakatlarıda çok güzel geçti Maşallah
      Umarım diğer aylarda aynı şekilde tüm arkadaşlarımızın mülakatları çok kolay ve güzel geçer

      Bir süredir mülakatları okuyamamıştım. Kimini yüzümde gülümsemeyle, kimini büyük bir stresle okudum, çok gerilimli gerçekten😐
      Vizesi onaylanan arkadaşları çok tebrik ediyorum. Yeni hayatınızda mutluluklar dilerim, şans hep yanınızda olsun.
      Beklemeye kalan arkadaşlarda eminim sorunları giderip vizelerini alacaklar. Onlara da bol şans diliyorum.
      Ve özellikle sayın @Muhtaradana ve bundan sonra mülakata girecek olan herkesin Ocak ayındaki gibi sorunsuz ve çok kolay bir şekilde vize almasını temenni ediyorum. Gülerek okumak istiyorum deneyimlerini, umarım tüm numaralar current olur ve vizeleri verilir🍀🍀🍀

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Çernobil döneminde "Türkiye'de radyasyon var diyen dinsizdir" diyenlerle, bugün TOKİ'den faizle ev almak caizdir fetvası veren kafalar oldukça insan dinden imandan, memleketten hatta hayattan bile soğur. Görüyoruzki hiç birşey değişmemiş değişmeyecekte!!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      kazanan herkesi şimdiden tebrik ediyorum tüm bekleme odası sakinlerinin bu konuya geçiş yapması dileğiyle herkese bol şanslar

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @crazycells başvuru dönemi senin yerinde yapay zeka olduğunu düşünüyorum artık😄aynı kişler aynı soruları 3 kere soruyor bıkıp usanmadan otomatik olarak cevap veriyorsun gerçekten hakkın ödenmez🤗

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya

    bidünya tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Hayırlara çıksın forumun kabul günü bugün herhalde :))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Emrah-Borazan bulaşıkta @gariban a yardım edeyim ben de yazıktır yaw 😆

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ibrahimasar ben de ben de isterim İbrahim abi

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Herkese hepimize çok geçmiş olsun ve başımız sağolsun günlerdir ağlama krizlerine girdim gitmek istedim gidemedim tek yapabildiğim maddi yardım ve yardım tweetlwri atmaktı hayatımda hiç bu kadar faydasız ve @dytmelek dediğin gibi sahipsiz hissetmemiştim. Hepimizin duası dileği bir daha bunların yaşanmaması ama Twitter'da deprem anından bugüne kadar olan tüm o dayanışma yerini şiddet görüntüleri, üstünlük yarışı, iktidar propagandası gibi her zamanki iğrençliklere bırakmaya başladı daha şimdiden. Ve bu ülkeye dair içimde artan umutlar yerini yeniden umtsuzluğa bıraktı😞Biz akıllanmayız. En çok dokunan bizi temsil etsin diye Ankara'ya gönderdiğimiz bu "insanların", bırakın sorumluluk alıp özür dilemeyi, acılı insanları kendilerini eleştiriyor diye azarlamaları, kader deyip, her şerde bir hayır vardır diyerek her zaman olduğu gibi tüm suçu Allah'a yıkmaları...Hepimiz biliyoruz ki cinayetlere ortak olanlar asla cezasını çekmeyecek. Küçük hırsızlar en ağır şekilde cezalandırılırken büyük hırsızlar arka kapıdan salıverilecekler. Medeniyetin m sinden bile o kadar uzağız ki. İktidar, muhalefet ve halk olarak hepimiz sorumluyuz. Halk olarak her şeyin bedelini en acı şekilde en önce ve sadece biz ödüyoruz. Muktedirlere hiç ama hiç bir şey olmuyor. Ancak bunu idrak ettiğimiz vakit her şey çok başka olacak. Bizim nesil o günü görür mü sanmıyorum. Tüm yitip giden canların vebali ve ahı hiçbir
      kutsalı, değer yargısı olmayan muktedir sahiplerinin boynuna olsun. Çok üzgünüm, söylenecek çok daha ağır şeyler var ama faydasız. İçinizi karartıp üzdüysem affedin. Tekrardan hepimizin başı sağolsun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Alper-Bayram başınız sağolsun annenize sağlıklı uzun bir ömür diliyorum

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 ayy tebrik ederim şansıyla bahtıyla sağlıkla gelsin inşallah 🤗

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      @dytmelek ayy şimdi gördüm tebrik ederim vizeniz hayırlı olsun 🤗 bol şanslar deneyimleri dört gözle bekliyoruz 😊

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @tolgasatir, içinde söyledi: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @ahsenaydgdu, içinde söyledi: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @bidünya tabi tabii hamgi işimiz düz gittiki 😂 sağlık olsunda bi şekilde halledeceğiz inanıyorum modumu yüksek tutmaya çalışıyorum.

      En önemlisi sağlık aynı zamanda en pahalısı da 😂🤣

      😂😂

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @ahsenaydgdu her şey düz gitse şaşarım zaten illa bir şey çıkacak sorun stres yakamıza yapışmış Ahsen😄ama üzülme eminim bununda üstesinden geleceksiniz ve iyi olacaksınız her şey güzel olacak bir dahaki doğum gününde bunları gülerek hatırlayacaksın. Nice senelere 🍻

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @melihguney genç ve bekarsanız belki. 40 yaşında 4 kişilik bir aile için hayatta en son düşüneceğim şey bile olmaz hayatımızı tehdit eden bir durum olmadığı sürece

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      bidünya
      bidünya