Arkadaşlar, dün vize onayı gerçekleşmişti. Bugün vizenin basıldığını gördüm. Siz de aşağıdaki adresten kontrol edebilirsiniz. https://ceac.state.gov/CEACStatTracker/Status.aspx?App=IV
Alice 0 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar bir sorum olacak, Vize elimize ulaştıktan sonra geçerliliği 6 ay sanırım. Misal 5. Ayın sonunda ABD’ye ilk girişi yapsak (green card ücretini ödemek şartıyla) hak kaybımız olur mu? Green Card basımında sorun yaşar mıyız?
Alice 0 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: ABD'de Araba SigortasıEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
Herkese selamlar,
Buffalo NY’da tek araç iki sürücü Türk Ehliyeti ile altı aylık 1083 dolar fiyata yaptırdık. Firma State Farm, diğerlerine göre çok uygun bir fiyat, bilginize. -
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@gulnurcb selamlar, bu randevu işlemi uscis hesabında görünuyor mu? Bizim adrese de 3 tane zarf gelmiş, ama açılmadığından henüz ne olduğunu bilemedik.Bugun de green cardlarimizin adrese gönderildiği mesajını aldik. Bu ilk gelen zarflar ne olabilir acaba?
Edit: SSN gelmiş. -
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
Ben ve ailem on gün önceNew York JFK havalimanından giriş yaptık. Turist girişinden girdik ve görevliye zarfları ben uzattım. Görevli de Hint asıllıydı. Tüm belgelere bir mühür vurup, giriş tarihini yazdı, hatta birini unutmuş baktı ve ona da yazdı. Yazılı adresi tekrar dikkatlice teyit etti. En sonunda “you’re good” deyip bizi uğurladı.
Hangi havalimanından işlemlerin yapıldığının pek önemi olmadığını düşünüyorum. Neticede tüm memurlar vizeyi sisteme okutup giriş iznini veriyor. -
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Caner-Urker Hayırlı uğurlu olsun. Tebrikler, yeni hayatınız size ve ailenize mutluluklar getirsin.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@MomisCan neden Atlanta? Özel bir sebebiniz yoksa açıklar mısınız?
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
İyi günler,
DV vizesi basılmış pasaportlarımızı aldık. DS-260 formunu doldururken 17 yaşındaki oğlum için SSN talebinde bulunmadım. Bunu değiştirmek istiyorum. DS-260 formunu değişiklik maksadıyla açtırayım mı yoksa green card basıldıktan sonra mı başvurayım? -
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar bir sorum olacak, Vize elimize ulaştıktan sonra geçerliliği 6 ay sanırım. Misal 5. Ayın sonunda ABD’ye ilk girişi yapsak (green card ücretini ödemek şartıyla) hak kaybımız olur mu? Green Card basımında sorun yaşar mıyız?
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@asdwqq
Bizim mülakat 9 Eylül’deydi. Parmak izi için 10 Eylül’de sabah 8’de tekrar gitmiştik. Bugün öğleden sonra da Pasaportlar postaya verilmiş. -
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar, dün vize onayı gerçekleşmişti. Bugün vizenin basıldığını gördüm. Siz de aşağıdaki adresten kontrol edebilirsiniz. https://ceac.state.gov/CEACStatTracker/Status.aspx?App=IV
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar, sistem bugün çalışıyor. Sabah gidip parmak izlerimizi verdik. Herkese hayırlı olsun