Arkadaşlar su A Haber kafasindaki insanlarin yorumlarini. ciddiye alip cvp vermeyelim ne olur!
olcayist
@olcayist
Bol şans 😊
olcayist tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@freeworld Aramızdan çok kişiye çıkar inşallah

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@captainblue DV2020 bekleme odası içinde söyledi:
@n0ne Yunan seni vatandaş olarak alsa göbek ata ata gidersin. İnsanların her düşüncesine saygı duyacaksin.
Insanlarin her dusuncesine saygi duyamazsin. Sacmaliyorsun. Tarihini ınkar edenlere. Nankörlük edenlere çanak tutma. Neyini savunmaya calisiyorsun? Bencede bir pislik temizlenmiştir.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Dünya çok adaletsiz ve tersine arkadaşlar malesef
çok istiyoruz ya olmuyor. -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mesaçüsetli aynı duygu ve düşünceleri bende yaşıyorum
umarim bir yoluna çaresine bakıp bulacaz sabırlı olmaktan başka çare yok şimdilik ve arastirmaktan
-
RE: DV2020 Kaybedenler Kulübü (Kulüp Üyelerine Özeldir)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@topraxxx madem boyle bir imkanin var kardesim
bu gc le kendine neden eziyet ediyorsun her sene her sene
-
RE: Green Card çekilişini kaçıncı başvurunuzda ve kaç yaşındayken kazandınız?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben 39 yaşındayım bu 3. Başvurum busefer çıkacağını umud ediyorum
ve icimde böyle bir his var nedense . Umarım mayısin 7sinde buraya iyi haberi yazabilirim. Bunu gerçekten çok istiyorum. Herkeze bol şans dilerim. Vazgeçmeyin. -
RE: Amerika'da tutunamayıp geri dönenler var mı?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
Hersey kafada bitiyor bence. Amerikaya gidip. Orada bir hayat kurmak istiyorsa Insan . ona gore kendini hazırlamalı. Ve gelecek sıkıntıları görüp. güçlü olabilmelidir. Aksi halde insan iki arada kalir. Ve yanlis kararlar almak zorunda kalabilir. Neticede pişmanlık olur malasef.
olcayist tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hayırlısı bakalım yine başvuru yapacağım

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Final-Approach çok çok tebrik ederim
peki okadar eyaletten bir karar verebildinmi
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Yine umut ve umutsuzluk arasında git geldeyim
bakalim ne olacak? -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@travelleth konuyu saptirmayalim ve gereksiz uzatmasak

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@dreamworld bence yazdiklarimi anlamayip bos bir yazi yazmana gerek yok
benim anlatmak istedigim bu yaşadığımız sınırlar. Amerikanin tabiki biliyorum sömürgeci politikalara sahip bir ülke olduğunu
ama sonuçta orası kendi vatandaşını sömürmek yerine dünyada gücü yettiği ülkeleri sömürüyor buda doğru birşey diğil! bence tabi bu benim fikrim. -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@MuratUsa, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
Turkiye'de asgari gecim standartlarinda haftada 60 saat calisarak yasayan insanlar nicin yurtdisina cikmak istemez cok merak ediyorum.Bundan daha zor bir hayat nasil olabilirki?Bunun adi kolelik.60 saat calisip et alirken dusunuyorsan bu baska nasil tanimlanabilirki?
Evet malesef dünyayı ve hayatı bu şekilde yaşamaktan ibaret sanan. Ve bir ömür boyu öyle sömürge düzeni gibi yasayan çok insanımız var
hayat çalışmaktan ibaret olamaz olmamali. Ve malesef bu konularda kanunlarımızda yetersiz. Ve bu sisteme çanak tutuyor. Hani bir söz varya olan garibana oluyor
insanlar kafalarini bir kaldirsa! kendilerine yeterince deger verseler. kimse bu sékilde kimsenin sırtına binemezdi. yazik! -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Çıkarsa bu gidişle mecburen bir sponsor bulmaya çalışmak zorunlu hale gelecek sanirim
hayırlısı artık kaderde varsa olacak. Son 30 -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar bir sorum olacak. Sizce bu corona belası geçen sene kazanan arkadaşların surecini etkiledimi? ve bu çekilişide etkiliycekmi? Bizi nasıl bir süreç bekliyor acaba?
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mesaçüsetli aynı duygu ve düşünceleri bende yaşıyorum
umarim bir yoluna çaresine bakıp bulacaz sabırlı olmaktan başka çare yok şimdilik ve arastirmaktan
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@caat birde sen ordaki 1 aydan sonra kursu beğenmeme gibi bir hakkın var yani. Sonuçta müşteri hakki
bu nekadar hakta görünse vize aşamasında filan buna dair bir olasılığı düşünmemişler sanirim.

