• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. olcayist
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 5
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 135
    • En İyi 84
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    olcayist

    @olcayist

    Bol şans 😊

    163
    İtibar
    389
    Profil Görüntülemeleri
    135
    İleti
    1
    Takipçiler
    5
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Istanbul

    olcayist Takip etme Takip Et

    olcayist tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2020 bekleme odası

      Arkadaşlar su A Haber kafasindaki insanlarin yorumlarini. ciddiye alip cvp vermeyelim ne olur!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Olacak bir gün 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @freeworld Aramızdan çok kişiye çıkar inşallah 🙏

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @captainblue DV2020 bekleme odası içinde söyledi:

      @n0ne Yunan seni vatandaş olarak alsa göbek ata ata gidersin. İnsanların her düşüncesine saygı duyacaksin.

      Insanlarin her dusuncesine saygi duyamazsin. Sacmaliyorsun. Tarihini ınkar edenlere. Nankörlük edenlere çanak tutma. Neyini savunmaya calisiyorsun? Bencede bir pislik temizlenmiştir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Dünya çok adaletsiz ve tersine arkadaşlar malesef🤔 çok istiyoruz ya olmuyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @mesaçüsetli aynı duygu ve düşünceleri bende yaşıyorum 🤨umarim bir yoluna çaresine bakıp bulacaz sabırlı olmaktan başka çare yok şimdilik ve arastirmaktan🙄

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2020 Kaybedenler Kulübü (Kulüp Üyelerine Özeldir)

      @topraxxx madem boyle bir imkanin var kardesim😀 bu gc le kendine neden eziyet ediyorsun her sene her sene😃

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: Orlando

      En çok gitmek istediğim yer😎😎😎

      Florida içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: Green Card çekilişini kaçıncı başvurunuzda ve kaç yaşındayken kazandınız?

      Ben 39 yaşındayım bu 3. Başvurum busefer çıkacağını umud ediyorum 😊 ve icimde böyle bir his var nedense . Umarım mayısin 7sinde buraya iyi haberi yazabilirim. Bunu gerçekten çok istiyorum. Herkeze bol şans dilerim. Vazgeçmeyin.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: Amerika'da tutunamayıp geri dönenler var mı?

      Hersey kafada bitiyor bence. Amerikaya gidip. Orada bir hayat kurmak istiyorsa Insan . ona gore kendini hazırlamalı. Ve gelecek sıkıntıları görüp. güçlü olabilmelidir. Aksi halde insan iki arada kalir. Ve yanlis kararlar almak zorunda kalabilir. Neticede pişmanlık olur malasef.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist

    olcayist tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Hayırlısı bakalım yine başvuru yapacağım 😊

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Final-Approach çok çok tebrik ederim😊peki okadar eyaletten bir karar verebildinmi😀

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Yine umut ve umutsuzluk arasında git geldeyim🤔bakalim ne olacak?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @travelleth konuyu saptirmayalim ve gereksiz uzatmasak😊

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @dreamworld bence yazdiklarimi anlamayip bos bir yazi yazmana gerek yok👍 benim anlatmak istedigim bu yaşadığımız sınırlar. Amerikanin tabiki biliyorum sömürgeci politikalara sahip bir ülke olduğunu 😊 ama sonuçta orası kendi vatandaşını sömürmek yerine dünyada gücü yettiği ülkeleri sömürüyor buda doğru birşey diğil! bence tabi bu benim fikrim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @MuratUsa, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      Turkiye'de asgari gecim standartlarinda haftada 60 saat calisarak yasayan insanlar nicin yurtdisina cikmak istemez cok merak ediyorum.Bundan daha zor bir hayat nasil olabilirki?Bunun adi kolelik.60 saat calisip et alirken dusunuyorsan bu baska nasil tanimlanabilirki?

      Evet malesef dünyayı ve hayatı bu şekilde yaşamaktan ibaret sanan. Ve bir ömür boyu öyle sömürge düzeni gibi yasayan çok insanımız var😐 hayat çalışmaktan ibaret olamaz olmamali. Ve malesef bu konularda kanunlarımızda yetersiz. Ve bu sisteme çanak tutuyor. Hani bir söz varya olan garibana oluyor🤨 insanlar kafalarini bir kaldirsa! kendilerine yeterince deger verseler. kimse bu sékilde kimsenin sırtına binemezdi. yazik!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Çıkarsa bu gidişle mecburen bir sponsor bulmaya çalışmak zorunlu hale gelecek sanirim🤔 hayırlısı artık kaderde varsa olacak. Son 30

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Arkadaşlar bir sorum olacak. Sizce bu corona belası geçen sene kazanan arkadaşların surecini etkiledimi? ve bu çekilişide etkiliycekmi? Bizi nasıl bir süreç bekliyor acaba?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @mesaçüsetli aynı duygu ve düşünceleri bende yaşıyorum 🤨umarim bir yoluna çaresine bakıp bulacaz sabırlı olmaktan başka çare yok şimdilik ve arastirmaktan🙄

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @caat birde sen ordaki 1 aydan sonra kursu beğenmeme gibi bir hakkın var yani. Sonuçta müşteri hakki😊 bu nekadar hakta görünse vize aşamasında filan buna dair bir olasılığı düşünmemişler sanirim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      olcayist
      olcayist