odanın ismini görünce moralim bozuldu durun bir sonuçlar açıklansın
mirazbey tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Byz hayırlı olsun!
Orada hemen çalışmayı mı yoksa mesleğiniz üzere bir iş bulana kadar takılmayı mı planlıyorsunuz? -
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkes için hayırlısı olsun. Teşekkürler paylaşım için.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@abdsimsek, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Hayırlı pazarlar herkese, depremde her şeyimizi kaybettik ve forum daha bugün ilk kez aklıma geldi o günden beri. Daha yeni yeni toparlandık. Öncelikle Allah kimseye böyle bir şey yaşatmasın.
İnanın hiç bir şeyin değeri yokmuş özellikle para ile alınabilen şeylerin. O günden sonra 6 Şubat sabahından sonra hayata karşı bakışım o kadar değişti ki size tavsiyem sadece her şeyin kıymetini bilin. Yediğiniz yemekten tat alın, çiçek görürseniz koklayın,sevdiklerinizle ailenizle vaktinizi dolu geçirin çünkü ben rehberimden insanlar sildim vefat ettiği için. Eğer hayalinizde gitmek varsa sadece bir çekilişe bağlı kalmayın her yolu deneyin. 88 saniyede hayatımız o kadar değişti ki ; yapmam dediğim bir çok şeyi o günden beri mecbur yaptım. Sağlığınızın kıymetini bilin ve hayatta her an herşeye hazırlıklı olun.Hayırlı pazarlar...
Başınız sağolsun, çok geçmiş olsun. Hayata, yüklememiz gereken anlamdan fazlasını yüklüyoruz çoğu zamanlarda... Sıhhatli olmanın nimetini unutuyoruz... Bununla birlikte hayat devam ediyor...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@tubytube çoktan kaldırılmış değil miydi? amerikada devlete ait kurumlardan riskli olduğu açıklamaları yapılmıştı çünkü?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
HNBS... Herşeyin hayırlısı...
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu akşam umuyorum ki gitmesi onlar adına en hayırlı seçenek olacak arkadaşlara çıkar. Çıktıktan sonra asıl mücadele başlıyor öyle görünüyor bir iki senedir.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kontrol etmeden peşin peşin yerimizi alalım...
mirazbey tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
HNBS... 3.başvuru da güme gitti. Seneye bakacağız artık gc nin arsızı olduk.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kontrol etmeden peşin peşin yerimizi alalım...
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu akşam umuyorum ki gitmesi onlar adına en hayırlı seçenek olacak arkadaşlara çıkar. Çıktıktan sonra asıl mücadele başlıyor öyle görünüyor bir iki senedir.
-
RE: Amerika'da tutunamayıp geri dönenler var mı?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
Birinin uyandırdığı iyi oldu buraları.. güzel anılar dinledim bir kaç bir şey öğrendim. Öğrenecek şey çok.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
2.başvuru -> has not been selected... 1 senelik motivasyonun daha sonuna geldik..
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
odanın ismini görünce moralim bozuldu durun bir sonuçlar açıklansın
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
pasaport şartı gerekliymiş gerçekten
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
HNBS... Herşeyin hayırlısı...

