• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Burak Oral
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 4
    • En İyi 0
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Burak Oral

    @Burak Oral

    0
    İtibar
    5
    Profil Görüntülemeleri
    4
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Burak Oral Takip etme Takip Et

    Burak Oral tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: FY2023 & FY2024 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      Merhaba,

      Eşim 12 Temmuz'da F1 vizesi için mülakata girdi. Benim F1 ile Amerika'da bulunduğumu, kursum bitince döneceğimi belirtmiş ve buna istinaden de eşime vize almasına engel durum olmadığını fakat ben döndüğümde e-devlet yurda giriş belgemi göndermem gerektiğini belirtip pasaportunu almışlar.
      Ben de 21 Ağustos'ta yurda döndüm ve belgeyi ilettim. Peşine pasaportumu göndermemi istediler, onu da gönderdim. 3 gün sonra benim pasaportumu aynı şekilde geri gönderdiler fakat eşimin başvuru durumunda herhangi bir değişiklik olmadı ve pasaportu hala konsoloslukta.
      221g formunda "Belgeleriniz elimize ulaştıktan sonra işleminiz yaklaşık 5-7 iş günü içinde tamamlanır." ibaresi yer almakta. Benim pasaportum ellerine ulaşalı 8 iş günü oldu. 7 günü aşması normal mi? İletişime geçmeli miyiz? Telefonla bilgi verirler mi? İşlemin uzamasını gerektiren bir durum yok gibi geliyor bana ama yine de tecrübeli arkadaşlar yorumlayabilirse sevinirim.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Oral
      Burak Oral
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @pnktr Merhaba,

      Farklı zamanlarda eğitim planlamamızın sebebi konsolosa da belirttiğimiz gibi evcil hayvanlarımıza 4-5 ay bakabilecek kimsenin olmaması, ABD'de de bir ev kiralayamacağımız için onları yanımıza alamayacak olmamız.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Burak Oral
      Burak Oral
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      Merhabalar,

      Nisan ayından bu yana F1 vizesi ile Amerika'dayim. Geçen hafta eşim de Türkiye'den F1 vizesi mülakatına girdi. Benim nerede olduğum sorulduğunda Amerika'da eğitimde olduğumu ama ay sonu döneceğimi söylemiş. (Ben de kendi mulakatımda 4 aylığına gidiyorum demistim) Konsolos da sizin vize almanına engel bir durum yok fakat eşinizin e-devletten yurda giriş çıkış belgesini bize mail atmanız gerekiyor diyip pasaportunu almış. Ben de kursumun kuru tam 18 Ağustos'ta bittiği için 20 Ağustos'a dönüş bileti aldım. Bu durumda;

      1. Eşim Temmuz sonu dediği için aradaki 20 günlük sürede sorun olmaması için bilet görüntüsünü ön bilgilendirme olarak konsolosluğa iletmesi iyi olur mu?

      2. En önemlisi dönüşüme istinaden eşime vizeyi vermeleri durumunda benim vizemi iptal etme ihtimalleri nedir? (Herhangi statu ihlalinde bulunmadim)

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Burak Oral
      Burak Oral
    • RE: Öğrenci vizesi alan kişi evli ise eşler ne yapabilir? (M2 vs F2 vs J2)

      Merhabalar,

      Nisan ayından bu yana F1 vizesi ile Amerika'dayim. Geçen hafta eşim de Türkiye'den F1 vizesi mülakatına girdi. Benim nerede olduğum sorulduğunda Amerika'da eğitimde olduğumu ama ay sonu döneceğimi söylemiş. (Ben de kendi mulakatımda 4 aylığına gidiyorum demistim) Konsolos da sizin vize almanına engel bir durum yok fakat eşinizin e-devletten yurda giriş çıkış belgesini bize mail atmanız gerekiyor diyip pasaportunu almış. Ben de kursumun kuru tam 18 Ağustos'ta bittiği için 20 Ağustos'a dönüş bileti aldım. Bu durumda;

      1. Eşim Temmuz sonu dediği için aradaki 20 günlük sürede sorun olmaması için bilet görüntüsünü ön bilgilendirme olarak konsolosluğa iletmesi iyi olur mu?

      2. En önemlisi dönüşüme istinaden eşime vizeyi vermeleri durumunda benim vizemi iptal etme ihtimalleri nedir? (Herhangi statu ihlalinde bulunmadim)

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Burak Oral
      Burak Oral