• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Envestudyblog
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 5
    • Takipçiler 5
    • Konu 0
    • İleti 25
    • En İyi 18
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Envestudyblog

    @Envestudyblog

    Applied for the first time in 2013.
    DV2015: HAS NOT BEEN SELECTED
    DV2016: HAS NOT BEEN SELECTED
    DV2017: HAS NOT BEEN SELECTED
    DV2018: HAS NOT BEEN SELECTED
    DV2019: HAS NOT BEEN SELECTED
    DV2020: HAS NOT BEEN SELECTED
    DV2021: HAS NOT BEEN SELECTED
    DV2022: HAS NOT BEEN SELECTED
    DV2023: HAS NOT BEEN SELECTED

    DV2024: TIRED to see "HAS NOT BEEN SELECTED" !

    38
    İtibar
    358
    Profil Görüntülemeleri
    25
    İleti
    5
    Takipçiler
    5
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Austin Texas

    Envestudyblog Takip etme Takip Et

    Envestudyblog tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @OmerS yıllardır ben de aynı şeyi söylüyorum. Önceden pasaport istemezken, Sırf basvuru ücretsiz diye dayısına halasına basvuranlar vardi ve çıkınca ya haberleri olmuyor çıktığından ya da gitmiyorlar. Malesef asıl gitmek isteyenlerin hakkı yeniliyor. Benim arkadasima ve eşine cikmisti 2 sene once, ben amerikadayim bana cok sordular gelsek mi gelmesek mi diye. Ben ogrenci vizesindeyim ve calisma saatimiz az, maasimiz az. Cok isterdim ki bana ciksin, ben daha cok kiymetini bilirim diye dusundum. Neyse ikna ettik arkadaslari, pandemi falan filan derken bir sekilde vize sirasi da geldi, vizeyi aldilar amerikada bizim adresi verdiler, greencardi da aldilar, ev ve araba icin her sıkıntılarına, bitmek bilmeyen sorularına yardimci olduk, sonra guzel iş falan da bulunca bizle iletisimi kestiler 😃
      Artik bu saatten sonra kimseye basvur veya ciktiysa gelin demeyecegim. Gercekten kiymet bilecekler ve amerikaya ayak uydurabilecek insanlar gelsin.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @justozkan Bedava yaparak insanların datasını toplamak Amerika icin daha önemli diye düşünmeye başladım.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ahsenaydgdu merhaba, WAT ile Washington DC’de yasadim, Virginia (Arlington) tarafi hala favorimdir. Daha sonrasinda Massachusetts’te Boston’a 45 dk uzakliktaydim. Boston’in yeri bende cok ayri ama öğrenci maaşıyla yaşamak zordu. Evimizde çamaşır makinası yoktu, bulaşık makinasi vardi ama onu da zar zor bulabildik, ve ev kirasina birimizin maaşı direkt gidiyordu. Ayrıca kar küremekten ve arabayi kar yagdiginda temizlemekten o kadar bıkmıştım ki Covid zamani evden calistigimizda sevinmistim bile kar temizlemek zorunda olmadigimiza. 2021 yazında Austin Texas’a tasindik. Yine okul sebebiyle. Amerika icinde kültür şoku yaşadım diyebilirim. Burasi bence küçük Türkiye. Trafik kurallarina daha az uyuyorlar, sürekli trafik kazasi veya hasarlı arabalar var. Markete gidersiniz bir merhaba diyen yok. Kasiyerler veya diger hizmet sektorunde calisanlar bile selam naber demekten aciz. Meksikali cok ve bence Meksikalilar ve Türkler cok benziyor, hem davranis olarak, hem dış görünüş olarak. Beni gören direkt ispanyolca konusmaya basliyor ama ben anlamiyorum 😃 Teslanin Austin’e fabrika kurmaya başlamasıyla butun ev fiyatlari artti, 2. California olma yolunda hızla ilerliyor. Yani artik “Texas cok guzel, cok ucuz” degil. Texas’ın daha köy gibi yerleri belki hal ucuzdur. Malesef ev kiramiz da %30 artacak bu yaz, tabi maaşa zam yapan yok 😃 Austin’in havası cok güzel (bütün sene 1 ay kış oldu, 1 kez kar&don oldu) ama onun dışında cok bir numarasi yok benim icin. Belki de daha büyük şehirlerden geldigim icin böyle hissediyor olabilirim. Bir de zaten Türkiyeden gelmisiz, trafikten, kaba insanlardan bıkmışız, tekrar burda ayni seyleri yasamak da can sıkıcı. Biraz fazla uzun yazmisim 😃

      Edit: Tekrar bir okudum da ne guzel gorunuyor gezmisim görmüşüm. Ama aslinda neler neler yasadik bu süreçte, saclarimiz bile erkenden beyazladi. Kafamda da “gel sen ne çektigimi bir de bana sor” şarkısı çalmaya başladı 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?

      @Wahap 2013’ten beri bavuruyorum son 3 senedir de eşimle birlikte basvuruyoruz, eşim Azerbaycan vatandasi oldugundan iki ülkenin kotasını da denemis oluyoruz ama yok malesef cikmadi

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?

      9-10 kez başvurdum çıkmıyor 🙂 2013'ten beri her yıl başvuruyorum. Son 3 başvuruda evlendiğim için eşimle başvurduk yine de ikimize de çıkmıyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2026 Azərbaycan Green Card lotereyasi qalibləri

      @xezer Mən tam əmin deyiləm, lakin siz təhsil (immiqrasiya deyil) Kanada vizası üçün müraciət etdiyiniz üçün bu, problem yaratmamalıdır. Greencard aldıqdan sonra məktəbi xəbərdar etsəniz, daha az təhsil haqqı ödəyəcəksiniz. Xoşbəxtlikdən, Kanadadan Amerikaya getmək və 6 ay bitmədən içəri girib çıxmaq asandır. (mən google translate istifadə etdim)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @hedonicus merhaba, mühendislik alanında üniversitede doktora yapıyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @istanbuladami yok ben size bir sey demedim. Moral vermek amaciyla soylemistim benim gibiler de var diye 😃 GC olmuyor diye ogrenci vizesiyle geldik, doktora yapiyoruz ama simdi de pandemi falan biten vizeleri yenileyemiyoruz baska sıkıntılar var. Hayat devam ettikçe umut da var zorluk da…hayırlısı🙏🏼

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Zelene ben de her sene basvururken “yok ya hic istemiyorum ama neyse adettendir basvuralim ama istemiyorum cikmasini” tarzinda basvuruyorum ki ciksin diye ama icten icten çok istiyoruz ondan mi cikmiyor nedir 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: Süresi bitmemiş F1 vizesi ile ABD'ye tekrar gitmek

      @sahrud I-20 devam ettiği sürece F1 vizesi sadece ABD'ye giriş çıkışla ilgili. Esas olan I-20'deki PROGRAM END DATE'dir. Ayrıca SEVIS'inizin aktif olması gereklidir. Dil okulunda SEVIS yapıyorlar mı bilmiyorum ama üniversitede master doktora için bu şekilde.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog

    Envestudyblog tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?

      9-10 kez başvurdum çıkmıyor 🙂 2013'ten beri her yıl başvuruyorum. Son 3 başvuruda evlendiğim için eşimle başvurduk yine de ikimize de çıkmıyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @yenihayaletadam Ödeme yapmadan mevcut randevu tarihlerini bile göstermiyor sistem 😕

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @SUAT-GUNAY anlatır mısınız merak ettim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: Süresi bitmemiş F1 vizesi ile ABD'ye tekrar gitmek

      @sahrud I-20 devam ettiği sürece F1 vizesi sadece ABD'ye giriş çıkışla ilgili. Esas olan I-20'deki PROGRAM END DATE'dir. Ayrıca SEVIS'inizin aktif olması gereklidir. Dil okulunda SEVIS yapıyorlar mı bilmiyorum ama üniversitede master doktora için bu şekilde.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @enemy bir de abd’ye giris icin tek seferlik 200 dolar harc ücreti gibi bir sey hatirliyorum, yanlişsa düzeltin

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ahsenaydgdu doktora bitene kadar burdayiz, sonrasinda nerede iş bulursak 😊

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: İnşaat Mühendisliği

      @Emre-Birand maaşlara Glassdoor’dan veya Indeed’ten bakabilirsiniz. Yıllık brüt maaştan federal ve eyalet vergilerini düşerek net maaşı hesaplayabilirsiniz.

      Mühendislik ve Mimarlık içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Zelene ben de her sene basvururken “yok ya hic istemiyorum ama neyse adettendir basvuralim ama istemiyorum cikmasini” tarzinda basvuruyorum ki ciksin diye ama icten icten çok istiyoruz ondan mi cikmiyor nedir 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ahsenaydgdu merhaba, WAT ile Washington DC’de yasadim, Virginia (Arlington) tarafi hala favorimdir. Daha sonrasinda Massachusetts’te Boston’a 45 dk uzakliktaydim. Boston’in yeri bende cok ayri ama öğrenci maaşıyla yaşamak zordu. Evimizde çamaşır makinası yoktu, bulaşık makinasi vardi ama onu da zar zor bulabildik, ve ev kirasina birimizin maaşı direkt gidiyordu. Ayrıca kar küremekten ve arabayi kar yagdiginda temizlemekten o kadar bıkmıştım ki Covid zamani evden calistigimizda sevinmistim bile kar temizlemek zorunda olmadigimiza. 2021 yazında Austin Texas’a tasindik. Yine okul sebebiyle. Amerika icinde kültür şoku yaşadım diyebilirim. Burasi bence küçük Türkiye. Trafik kurallarina daha az uyuyorlar, sürekli trafik kazasi veya hasarlı arabalar var. Markete gidersiniz bir merhaba diyen yok. Kasiyerler veya diger hizmet sektorunde calisanlar bile selam naber demekten aciz. Meksikali cok ve bence Meksikalilar ve Türkler cok benziyor, hem davranis olarak, hem dış görünüş olarak. Beni gören direkt ispanyolca konusmaya basliyor ama ben anlamiyorum 😃 Teslanin Austin’e fabrika kurmaya başlamasıyla butun ev fiyatlari artti, 2. California olma yolunda hızla ilerliyor. Yani artik “Texas cok guzel, cok ucuz” degil. Texas’ın daha köy gibi yerleri belki hal ucuzdur. Malesef ev kiramiz da %30 artacak bu yaz, tabi maaşa zam yapan yok 😃 Austin’in havası cok güzel (bütün sene 1 ay kış oldu, 1 kez kar&don oldu) ama onun dışında cok bir numarasi yok benim icin. Belki de daha büyük şehirlerden geldigim icin böyle hissediyor olabilirim. Bir de zaten Türkiyeden gelmisiz, trafikten, kaba insanlardan bıkmışız, tekrar burda ayni seyleri yasamak da can sıkıcı. Biraz fazla uzun yazmisim 😃

      Edit: Tekrar bir okudum da ne guzel gorunuyor gezmisim görmüşüm. Ama aslinda neler neler yasadik bu süreçte, saclarimiz bile erkenden beyazladi. Kafamda da “gel sen ne çektigimi bir de bana sor” şarkısı çalmaya başladı 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @istanbuladami yok ben size bir sey demedim. Moral vermek amaciyla soylemistim benim gibiler de var diye 😃 GC olmuyor diye ogrenci vizesiyle geldik, doktora yapiyoruz ama simdi de pandemi falan biten vizeleri yenileyemiyoruz baska sıkıntılar var. Hayat devam ettikçe umut da var zorluk da…hayırlısı🙏🏼

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Envestudyblog
      Envestudyblog