Herkese Merhaba , bende diğer arkadaşlar gibi 11 Haziranda mülakata katıldım. Evraklarımda eksikler ve mülakatta bazı yanlış anlaşılmalar olduğu için sürecim uzadı. Eksik olan evrakları sevgili @ecom ’un avukatıyla tamamladık ve vakit kaybetmeden gönderdik. 15 haziranda pasaportum Ankara’da idi. Bugün itibariyle vizem basılmış şekilde pasaportumu aldım. İnanılır gibi değil ama 4 senelik sıkıntılı sürecimiz bitti. Umarım bekleyen herkes kısa süre içinde ve sorunsuz şekilde vizesini alır. Sevgili kader ortaklarım , @ecom @moonlight @itsmebb sizlerle bizzat tanıştığımıza çok memnun oldum. Bu süreci beraber geçirdiğimiz gibi mülakat gününü de birlikte hoş sohbet eşliğinde geçirdik. Sayenizde tüm stresim , gerginliğim ve heyecanım azaldı
. İnşallah sizlerle orada da görüşmek dileğiyle. Bu süreçte birbirimize danıştığımız fikir alışverişi yaptığımız tüm herkese çok teşekkür ederim. Her şey gönlünüzce olsun.
gizemaö tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkesi tebrik ederim, bizede mülakat maili geldi.

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba , bültende A tablosunun altında 08NOV2020 tarihinden önce başvuranların Mayıs bülteninde numaralandırılıcağına dair bir yazı var.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Teşekkür ederim. İnşallah hepimiz için çok sorunsuz bi süreç olur. Beklediğimize değer zamanlar yaşarız

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ecom tebrik ederim , gözünüz aydın.
Bizimde NOA1 tarihimiz 24.10.2020 California Service Center. Bize biraz umut verdiniz. İnşallah diğer işlemlerinizde sorunsuz hallolur. -
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Ben hala ekim kasım gibi büyük bi ilerleme olacağına inanıyorum
. -
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ecom
Kesinlikle artık bizimde tepki göstermemiz gerekiyor. Ne yapmamız gerekiyorsa ben varım. Bu süreçte herkes için iyisini diliyorum. Hepimiz aynı durumdayız. -
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ecom bir an önce güzel haberler alırız umarım. Tarihler birden düştü. 2020 yılına kadar düşeceğini düşünüyorum.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba , Nvc’den beklediğimiz onayımız dün geldi. Şimdi mülakat mailimizi bekliyoruz. Bu süreçle ilgili bilgisi olan paylaşabilir mi ?
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba , ankaradan mülakat maili alan oldu mu ? Yada mülakatlarda ilgili bilgisi olan var mı ?
gizemaö tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese Merhaba , bende diğer arkadaşlar gibi 11 Haziranda mülakata katıldım. Evraklarımda eksikler ve mülakatta bazı yanlış anlaşılmalar olduğu için sürecim uzadı. Eksik olan evrakları sevgili @ecom ’un avukatıyla tamamladık ve vakit kaybetmeden gönderdik. 15 haziranda pasaportum Ankara’da idi. Bugün itibariyle vizem basılmış şekilde pasaportumu aldım. İnanılır gibi değil ama 4 senelik sıkıntılı sürecimiz bitti. Umarım bekleyen herkes kısa süre içinde ve sorunsuz şekilde vizesini alır. Sevgili kader ortaklarım , @ecom @moonlight @itsmebb sizlerle bizzat tanıştığımıza çok memnun oldum. Bu süreci beraber geçirdiğimiz gibi mülakat gününü de birlikte hoş sohbet eşliğinde geçirdik. Sayenizde tüm stresim , gerginliğim ve heyecanım azaldı
. İnşallah sizlerle orada da görüşmek dileğiyle. Bu süreçte birbirimize danıştığımız fikir alışverişi yaptığımız tüm herkese çok teşekkür ederim. Her şey gönlünüzce olsun. -
RE: FY2023 & FY2024 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Anladım. Teşekkürler. Sürecin ne kadar süreceği hakkında bilginiz var mı ?
-
RE: FY2023 & FY2024 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Herkese merhaba , Benim dosyam bazı eksik evraklar nedeniyle refused oldu. Evrakları gönderdim 24 haziranda pasaportumla birlikte konsolosluğa ulaştı. Bugün case update edildi. Şuanda case statum Administrative Processing. Ne anlama geldiğini bileniniz var mı ?
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Çok çok teşekkür ederiz. Bende hepinizi orada görüp tanıştığıma çok memnun oldum. İnşallah kalbiniz kadar güzel bi hayatınız olur.

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese tekrae merhaba , bu hafta ankarada mülakatı olanlar var mı acaba ?
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Teşekkür ederim. İnşallah hepimiz için çok sorunsuz bi süreç olur. Beklediğimize değer zamanlar yaşarız

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Teşekkür ederim hepimiz için hayırlısı olsun

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Bugün söylediğiniz gibi avukatımla iletişime geçtim ve güncel evrakları sisteme yükledik. Dün de sağlık muayene mi tamamladım. Sadece mülakata gitmek kaldı. Umarım sorunsuz hallederiz hepimiz

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba , tam bilmiyorum. Sanıyorum ki ek sponsorlar için. Ceac’ta görmüştüm. Sizde kendi sisteminizden bakabilirsiniz.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
I-864EZ formunu istemişlerdi.Ancak eşimin geliri yeterli olduğu için ek sponsor göstermedik. Avukatımız tamamladı. Sisteme yüklediğimiz ilk belgelerin hem orjinallerini hemde güncel tarihli olanları temin ettim. Hepsini mülakat günü yanımda götüreceğim.