Herşeyi dört dörtlük yapıp formumu gönderdim. Dileyen herkes kazanır inşallah.
zemheri tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.Eyaletler içinde yayımlandı
@dontoliver Dostum bende collageye başlamayı düşünüyorum. Orada bana sponsor olacak kişilerde var istiyorsan destek olalım birbirimize.
-
RE: Önlisans ve Lisans Eğitimi, Başvurular, SAT ve ACT sınavlarıÖnlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
@crazycells
Aradığım Cevabı aldım. Teşekkürler. -
RE: DV2023 Sohbet Odasıbu sitede green card resmi sitesinde fotoğraf yapımı var. Yani green carda uygun hale getiriyor ben yaptığımda pek green carda uygun yapmıyordu boğazdan itibaren kesiyor gögüs çıkmıyor. Diğer örnek green card fotolarda ki gibi olmuyor sizce güvenilir mi ?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: Community College ve Üniversite (yaşam ve çalışma koşulları)Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
2 yıllık community college okuyan, Çalışabilir mi ?
-
RE: F-1 vizesi ve EAD (çalışma izni) hakkındaÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
kampüs dışı çalışıtığım zaman yakalanma olasılığım var mı ?
zemheri tarafından gönderilen son iletiler
-
Şirket Davetiyesiİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba, bilgisayar alanında denedeyimlerim var. E-ticaret sitesi yapma - grafik tasarım - sosyal medya gibi deneyimlerim var. Fabrikada da çalıştım. Tanıdığınız işçi alımı yapan firma var mı ?
-
RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.Eyaletler içinde yayımlandı
@Celenlii bende 18 yaşındayım yakında dil kursu ile gidicem. Amerikada yıllarını geçirmiş birkaç tanıdığım var. Tanıdıkların varsa sponsor oluyorlar yoksa bazı danışmanlık bürroları ücret karşılığı sponsorluğunuzu yapıyorlar.
-
RE: F-1 vizesi ve EAD (çalışma izni) hakkındaÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
kampüs dışı çalışıtığım zaman yakalanma olasılığım var mı ?
-
RE: Community College ve Üniversite (yaşam ve çalışma koşulları)Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
@crazycells belirli üniversiteler veya collegeler veriyor herhalde
-
RE: Community College ve Üniversite (yaşam ve çalışma koşulları)Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
@Semih-Berke-KILIÇ Peki bu burs işlemi nasıl oluyor ? Yani oraya gitmek için planlama yapmak lazım yoksa, Ekonomik olarak durum kötü olur. Eğitime başladığında bursu nasıl alıyorsun ? Bursa başvuruduğun an mı alıyorsun yoksa belirli tarihler arasında mı ?
-
RE: Community College ve Üniversite (yaşam ve çalışma koşulları)Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
@Semih-Berke-KILIÇ peki yaz tatilinde çalışabiliyormusun ?
-
RE: Community College ve Üniversite (yaşam ve çalışma koşulları)Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
2 yıllık community college okuyan, Çalışabilir mi ?
-
RE: 18 Yaşında tek başına gelen biri için eyalet önerisi.Eyaletler içinde yayımlandı
@dontoliver Dostum bende collageye başlamayı düşünüyorum. Orada bana sponsor olacak kişilerde var istiyorsan destek olalım birbirimize.
-
Community College ve Üniversite (yaşam ve çalışma koşulları)Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
Merhaba, Community collage ve üniversite yaşam ve çalışma uyumluluğu aynı mı ?. Üniversitede kampüs içi çalışabiliyormuşsun, Eğer kampüs içinde bulunmazsa başvuru yapabiliyormuşsun. Üniversitede olan şartlar Community collagede geçerli mi ?