……….. ….. …… …… …… …… …… …
Er Rayn tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@muhammed01 ben 3 yıldır aynı fotoğrafçıya gidiyorum. Bu senede çıkmassa seneye sana albüm yapacağım dedi.:) Umarım öyle olmaz
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@xbeki supersiniz. İnsanlar burda ikiye ayriliyor. Bir kesim basvurdum ama bana zaten cikmaz, hic umidim yok tarzinda. Diger grupta inanlar ve kendini cikacakmis gibi hazirlayanlar. İnanmak umut etmek cok guzel. Herkese tavsiye ederim. Bol şanslar.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@efe-boyunda dostum kimin basvuru yapip yapmayacagina sen karar vermiyosun heralde. Soylemlerine biraz dikkat et, burada insanlar birbirlerine yardimci olmaya calisiyorlar. Bu formun amaci bu. Hic kimse hakkinda bu sekilde rencide edici fikir beyan edilmez. Simdi adamda cikip sana deseki sen bu zeka seviyesiyle basvuru yaptiysan bende olmayan ingilizcemle basvuru yaparim diye, hem hakli olur hemde gereksiz bir tartisma ortami olur. Lutfen bu tarz soylemlerden uzak duralim, Tesekkurler.
-
RE: (E1/E2) Tüccar ve Yatırımcı VizeleriYatırımcı ve Tüccar Vizeleri (E1/E2) içinde yayımlandı
@Dilocrom bu cumleleri soyleyen @EasternStar di zannedersem. Cevabi @tufank degilde o verirse daha saglikli olur diye dusunuyorum.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaslar basvurular icin son gunlere geliniyor malum. Basvuru esnasinda hata alanlar sayfayi yenilemeyi denesinler. Hata aldiginiz sayfada sayfayi yenileyip bekleyin bir sure. Choreme yerine microsoft edge kullanmaniz daha iyi olacaktir. Bilginize. Herkese bol sanslar.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ilkerdmrr sistem Türkçe karakter kullandığınızda hata veriyor zaten. İngilizce karakterler ile yapmanız gerekli başvurunuzu. Bol şanslar şimdiden.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@serkanist dostum bırak millet hayal kursun, parayla değil ya. Hem unutsanda hayalde kursan sonuç olumsuzzsa aynı derecede üzülüyorsun. Bırakalımda insanlar üzülecekse bile üzüldüklerine değsin. Arkadaşlar eyalet seçmeye devam


-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Öncelikle herkese sağlıklı, huzurlu ve bol kazançlı bir yıl diliyorum. Bu sene ümit ederek beklediğimiz ve üstünde hayaller kurduğumuz tüm dileklerin gerçekleşmesi dileğiyle.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ali-Ege-Can-0 garibanın yüzü hiç gülürmü kardeş

Er Rayn tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: C1/D Vizemi kullanarak Amerika'da 20-25 günlük bir seyahat yapabilir miyim?Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Umut-Burhan havayoluyla ilgili uygulmayı bilmiyorum fakat denizciyseniz ve bir c1/d vizeniz var ise, gemiye katılım veya gemiden ayrılmak için bu vize kullanılmakta. Size serbest dolaşım izni ancak gemi bir amerika limanına yanaştıktan sonra, cbp officerlarının gemiye gelerek shore pass verdikten sonra mümkün olabilir. Gemi ardı ardına 1 den fazla amerika limanı yapacaksa ilk limanda verilen shore pass lar diğer limanlarda da geçerli olacaktır. Gemi başka bir ülkeye gitmek için limandan ayrıldıktan sonra elektronik ortamda ülkeden çıkışınız yapılır ve elinizdeki shore pass geçersiz durumda olur.
Bu vize ile tatil amaçlı ülkeye giriş çıkış yapamassınız. Hatta bir gemiye katılmayacaksanız Türkiyeden bile çıkış yapamassınız. Amacınıza uygun olarak turist vizesi almanız gerekmektedir. -
RE: Healthcare, Obamacare, Sağlık SigortasıSağlık içinde yayımlandı
@TUNCAHM Teşekkürler bilgi için
-
RE: Healthcare, Obamacare, Sağlık SigortasıSağlık içinde yayımlandı
Merhabalar, araştırırken tesadüfen burada konuşulduğuna rastladım. insubuy üzerinden daha önce sigorta yaptıran oldumu, tecrübelerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim.
-
RE: İlkokul veya ortaokul'a kayıt yaptıracaklara tavsiyelerK-12 ve Lise Eğitimi içinde yayımlandı
Merhaba, 2.sinif caginda bir oglum var ve geldikten sonrada okullarin acilmasina 1.5 ay gibi bir zaman olacak. Okul baslamadan ustundeki yabanciligi atmasi ve cevreye hizli adapte olmasi icin birseyler yapmak niyetindeyim. Yaz okulu tarzinda birsey olabilir. Daha once aramizda tecrube eden varmidir ? Tesekkurler.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@berkozer kisa bir sure once T mobilden prepaid hat aldim. Sectigim paket icin 3 aylik odemesini pesin yaptim. Hatti alirken gorevli arkadas nerde kullanacagimi sordu. Kisa bir sure icin Norfolkda kullanacagim fakat sonrasinda farkli bir yere gecebilirim dedim. 3 ay sonunda faturali hatta gecerken o bolgenin guncellemesini yapacaklar dedi. Telefon isi cok buyutulecek bir durum degil bence. 3 ay sonunda faturaliya gecerken hem tarifeni degistirebilirsin hemde hattin uzerine telefon alabilirsin dedi. Ozellikle T-mobile i secmedim acikcasi, ilk olarak orasi cikti karsima.
-
RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleriİletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
@S-Arkas dun T-Mobile`dan prepaid hat aldim. 3 aylik sure ile bir paket secip odemesini yaptim. Fiziki sim olarak aldim. 3 ay sonunda da faturaliya gecis yapip telefon alabilecegimi soylediler. Hizli cozum istiyorsaniz bu sekilde alabilirsiniz.
-
RE: Postane (USPS), FEDEX, UPS ile paket ve mektup gonderimi hakkinda bilgilerUlaşım içinde yayımlandı
@goodluck Ilk soru benden olsun, bir sirket tarafindan toplu paket gonderimlerinden(farkli adreslere) biraz bahsedermisiniz. Firmaya toplu gonderim icin bir indirim yapiliyormu, belirli bir saatte urunler gelinip ofisinizden aliniyormu vs. gibi konular. Tesekkurler.
-
RE: (E1/E2) Tüccar ve Yatırımcı VizeleriYatırımcı ve Tüccar Vizeleri (E1/E2) içinde yayımlandı
@Dilocrom bu cumleleri soyleyen @EasternStar di zannedersem. Cevabi @tufank degilde o verirse daha saglikli olur diye dusunuyorum.
-
RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleriİletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
@ali035 evet var. Sitesinden adimlari takip ederek alimi yapabiliriniz.