• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Er Rayn
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 50
    • En İyi 32
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Er Rayn

    @Er Rayn

    49
    İtibar
    51
    Profil Görüntülemeleri
    50
    İleti
    0
    Takipçiler
    2
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Er Rayn Takip etme Takip Et

    Er Rayn tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      ……….. ….. …… …… …… …… …… …

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @muhammed01 ben 3 yıldır aynı fotoğrafçıya gidiyorum. Bu senede çıkmassa seneye sana albüm yapacağım dedi.:) Umarım öyle olmaz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @xbeki supersiniz. İnsanlar burda ikiye ayriliyor. Bir kesim basvurdum ama bana zaten cikmaz, hic umidim yok tarzinda. Diger grupta inanlar ve kendini cikacakmis gibi hazirlayanlar. İnanmak umut etmek cok guzel. Herkese tavsiye ederim. Bol şanslar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @efe-boyunda dostum kimin basvuru yapip yapmayacagina sen karar vermiyosun heralde. Soylemlerine biraz dikkat et, burada insanlar birbirlerine yardimci olmaya calisiyorlar. Bu formun amaci bu. Hic kimse hakkinda bu sekilde rencide edici fikir beyan edilmez. Simdi adamda cikip sana deseki sen bu zeka seviyesiyle basvuru yaptiysan bende olmayan ingilizcemle basvuru yaparim diye, hem hakli olur hemde gereksiz bir tartisma ortami olur. Lutfen bu tarz soylemlerden uzak duralim, Tesekkurler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: (E1/E2) Tüccar ve Yatırımcı Vizeleri

      @Dilocrom bu cumleleri soyleyen @EasternStar di zannedersem. Cevabi @tufank degilde o verirse daha saglikli olur diye dusunuyorum.

      Yatırımcı ve Tüccar Vizeleri (E1/E2) içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Arkadaslar basvurular icin son gunlere geliniyor malum. Basvuru esnasinda hata alanlar sayfayi yenilemeyi denesinler. Hata aldiginiz sayfada sayfayi yenileyip bekleyin bir sure. Choreme yerine microsoft edge kullanmaniz daha iyi olacaktir. Bilginize. Herkese bol sanslar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @ilkerdmrr sistem Türkçe karakter kullandığınızda hata veriyor zaten. İngilizce karakterler ile yapmanız gerekli başvurunuzu. Bol şanslar şimdiden.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @serkanist dostum bırak millet hayal kursun, parayla değil ya. Hem unutsanda hayalde kursan sonuç olumsuzzsa aynı derecede üzülüyorsun. Bırakalımda insanlar üzülecekse bile üzüldüklerine değsin. Arkadaşlar eyalet seçmeye devam 😁😁

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Öncelikle herkese sağlıklı, huzurlu ve bol kazançlı bir yıl diliyorum. Bu sene ümit ederek beklediğimiz ve üstünde hayaller kurduğumuz tüm dileklerin gerçekleşmesi dileğiyle.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Ali-Ege-Can-0 garibanın yüzü hiç gülürmü kardeş 😁

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn

    Er Rayn tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: C1/D Vizemi kullanarak Amerika'da 20-25 günlük bir seyahat yapabilir miyim?

      @Umut-Burhan havayoluyla ilgili uygulmayı bilmiyorum fakat denizciyseniz ve bir c1/d vizeniz var ise, gemiye katılım veya gemiden ayrılmak için bu vize kullanılmakta. Size serbest dolaşım izni ancak gemi bir amerika limanına yanaştıktan sonra, cbp officerlarının gemiye gelerek shore pass verdikten sonra mümkün olabilir. Gemi ardı ardına 1 den fazla amerika limanı yapacaksa ilk limanda verilen shore pass lar diğer limanlarda da geçerli olacaktır. Gemi başka bir ülkeye gitmek için limandan ayrıldıktan sonra elektronik ortamda ülkeden çıkışınız yapılır ve elinizdeki shore pass geçersiz durumda olur.
      Bu vize ile tatil amaçlı ülkeye giriş çıkış yapamassınız. Hatta bir gemiye katılmayacaksanız Türkiyeden bile çıkış yapamassınız. Amacınıza uygun olarak turist vizesi almanız gerekmektedir.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: Healthcare, Obamacare, Sağlık Sigortası

      @TUNCAHM Teşekkürler bilgi için

      Sağlık içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: Healthcare, Obamacare, Sağlık Sigortası

      Merhabalar, araştırırken tesadüfen burada konuşulduğuna rastladım. insubuy üzerinden daha önce sigorta yaptıran oldumu, tecrübelerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim.

      Sağlık içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: İlkokul veya ortaokul'a kayıt yaptıracaklara tavsiyeler

      @ayvalik10 Tesekkurler.

      K-12 ve Lise Eğitimi içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: İlkokul veya ortaokul'a kayıt yaptıracaklara tavsiyeler

      Merhaba, 2.sinif caginda bir oglum var ve geldikten sonrada okullarin acilmasina 1.5 ay gibi bir zaman olacak. Okul baslamadan ustundeki yabanciligi atmasi ve cevreye hizli adapte olmasi icin birseyler yapmak niyetindeyim. Yaz okulu tarzinda birsey olabilir. Daha once aramizda tecrube eden varmidir ? Tesekkurler.

      K-12 ve Lise Eğitimi içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @berkozer kisa bir sure once T mobilden prepaid hat aldim. Sectigim paket icin 3 aylik odemesini pesin yaptim. Hatti alirken gorevli arkadas nerde kullanacagimi sordu. Kisa bir sure icin Norfolkda kullanacagim fakat sonrasinda farkli bir yere gecebilirim dedim. 3 ay sonunda faturali hatta gecerken o bolgenin guncellemesini yapacaklar dedi. Telefon isi cok buyutulecek bir durum degil bence. 3 ay sonunda faturaliya gecerken hem tarifeni degistirebilirsin hemde hattin uzerine telefon alabilirsin dedi. Ozellikle T-mobile i secmedim acikcasi, ilk olarak orasi cikti karsima.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      @S-Arkas dun T-Mobile`dan prepaid hat aldim. 3 aylik sure ile bir paket secip odemesini yaptim. Fiziki sim olarak aldim. 3 ay sonunda da faturaliya gecis yapip telefon alabilecegimi soylediler. Hizli cozum istiyorsaniz bu sekilde alabilirsiniz.

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: Postane (USPS), FEDEX, UPS ile paket ve mektup gonderimi hakkinda bilgiler

      @goodluck Ilk soru benden olsun, bir sirket tarafindan toplu paket gonderimlerinden(farkli adreslere) biraz bahsedermisiniz. Firmaya toplu gonderim icin bir indirim yapiliyormu, belirli bir saatte urunler gelinip ofisinizden aliniyormu vs. gibi konular. Tesekkurler.

      Ulaşım içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: (E1/E2) Tüccar ve Yatırımcı Vizeleri

      @Dilocrom bu cumleleri soyleyen @EasternStar di zannedersem. Cevabi @tufank degilde o verirse daha saglikli olur diye dusunuyorum.

      Yatırımcı ve Tüccar Vizeleri (E1/E2) içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      @ali035 evet var. Sitesinden adimlari takip ederek alimi yapabiliriniz.

      https://www.att.com/support/article/wireless/KM1455633/

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      Er Rayn
      Er Rayn