Herkese merhaba, benim turist vizem var ve gezmek in gideceğim. Kardeşim de benimle gelmek istedi. 15 yaşında. Onun için de başvuru yapacağım. Sorum şu ki, babam yeşil pasaportlu bir doktor, 2 yıl kadar abd de çalışıp dönmüş zamanında. Yıllarca da aralıklı olarak birkaç kez gitmiş ama şuan abd vizesi yok, yenilemek ya da tekrar almak için ihtiyaç duymamış. Ben kardeşimi görüşmeye tek başına göndersem red yeme olasığılı ne olur acaba? Yoksa babamı ikna edip birlikte almaya zorlayacağım. Kardeşim de haliyle yeşil pasaportlu bu arada. Şimdiden teşekkür ederim
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Z
zeynepsoylev tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı