@orhanozbekk yanıt için çok teşekkür ederim, sistemde ‘closed’ olarak gorunuyor basvurumuz, o nedenle saniyorum dogru anladiysam yeni doldurdugum ds160 İcin yeniden baska Bir email ile claim edecegim. Ds160`ta yazan email adresinden farklı olsan olur değil mi?
zeynep34 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@mücahit0028 randevu teyidi almadım çünkü onlar sistemden zaten görüyor, DS160 onay sayfanızı götürmeniz yeterli olacaktir
-
Yaz Okulu TavsiyeleriEğitim içinde yayımlandı
Merhaba herkese, sanirim bu konuda yazılmış bir başlık yok. Hem gelecekte bilgi arayanlara güzel bir kaynak olması açısından hem de kendi adıma öğrenmek adına bu konuyu açmak isterim.
Oğlum 9 yaşında ve yazın gidebileceği spor ya da doğa faaliyetleri içeren uygun fiyatlı bir yaz okulu arıyorum. Maksat Türkiye’de devlet okulunda okuduğu için Ingilizcesini geliştirebilmek açıkçası. Malumunuz burada yaz okulları fiyatları uçmuş durumda, bu nedenle rotayı oraya çevirmek istedim.
Daha önce gelip kaldığımız için tercihimiz Boston’dan yana fakat öneriler ve deneyimler doğrultusunda farklı eyalet ve şehirler de olabilir.
YouTube’da bu konuda deneyim videosu paylaşan var mı diye baktım ama göremedim. Söz konusu İngiltere olunca içerik çok fazla fakat ne yazık ki Amerika için nedense bu konu nezdinde çok kaynak bulunmuyor.
Umarım benim gibi arayışta olan herkes için güzel bilgi paylaşımı ve tavsiye içeren bir başlık olur.
Şimdiden teşekkürler
-
RE: MassachusettsDiğer Eyaletler içinde yayımlandı
Merhaba herkese, sanirim cok aktif Bir sayfa degil fakat yine de sormak isterim. Umarım yardımcı olabilecek birileri çıkar..
Oğlum 9 yaşında ve yazın ona Boston’da gidebileceği bir yaz okulu arıyorum, YouTube’da deneyim videosu paylaşa var mı diye baktım ama göremedim. Söz konusu İngiltere olunca içerik çok fakat Amerika için nedense yok. Boston içinde uygun fiyatlı yaz okulları tavsiyesi verebilecek kimse var mıdır? Şimdiden teşekkürler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@orhanozbekk Merhaba ben de bu detaylı anlatım üzerine bir soru sormak istiyorum. Arkadaşım adına form doldurmuştum fakat tam o yeni sisteme geçişten ötürü randevuya gittiği zaman görüşmeye giremedi ve randevusu yandı. Bu durumda ödemesi yanmış oluyor mu sizce? Parmak izi veremeden daha ilk masadan Geri cevrilmis. Bu dedigim haziran ayında olmuştu.
Şimdi ben yeniden ds160 formu doldurdum fakat yeni sisteme eski başvuruyu claim ettiğim için bu sefer de bu mail adresi sisteme kayıtlı diyor. Bu surumu yaşayan var mı? Gerçekten iyice kafam karıştı tıkandım
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici yeni sistemde de yine eskisindeki gibi sayısız güncelleme yapabiliyor muyuz yoksa bir kısıt geldi mi? (3'ten fazla yapılamıyor mu gibi cevapsız kalan bir soru görmüştüm bi yerlerde)
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@birgi tabii alıyorlar, hatta zamanınız varsa bebeğe de form doldurup yanınızda geç tarih de olsa onay sayfası çıktısını götürün derim, inisiyatif alarak ona da vize verebilirler. Oğlumda randevusu 2 ay sonra olmasına rağmen aynı şeyi söylemişti görevli
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Ezgi-Korkut mulakattan Sonra 2-3 is Gunn icinde vfs’den alınabilir bilgisi geldi bana
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici detailing yanitiniz icon cook tesekkur ederim ilgili başlığa bakacağım
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Bizim de bebeğim için başvurduğum vizeyi mülakatlıya çevirmişlerdi, aşağıdaki linkte bugünkü görüşmeyi anlattım.
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici Merhaba bu yazınıza istinaden eski sistemde randevusu olan arkadasım görüşmeye gittiğinde yeni sisteme geçirmeniz gerekli diyerek mülakata giremedi. (Haziran ayında olmuştu bu) dolayısıyla ödediği ücret yanmış mı oluyor yeni hesap acsak başvurabilir mi yeniden bilginiz var mı acaba?
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba, burayı takip edenler için son durum: Bugün mülakatlı vize randevumuz vardı. Eşim ve ben birlikte gitmiştik ama bir tane ebeveyn girebiliyormuş bebek için. Sadece kapıda beklerken sıra bi tık uzun sürdü 3'er kişi aldıklarından (onu da söylerseniz hızlanır diye düşünüyorum) Hakeza yukarıda da çok sıra vardı ama pasaport kontrol ve görüşme sırası için en öne aldılar, çok ilgililerdi onu da belirtmek isterim.
Mülakat esnasında genç bir memura denk geldim, gözlüklü bir beyfendiydi. Neredeyse hiç soru sormadan sadece pasaport ve kimlik kontrolu yaptı. Benim pasaportumu uzun uzun inceledi, schengenlerimin sürelerine falan baktı. UK vizeme de göz attı, nedenini anlamadım zaten almışım geçmişim. Neyse eşimin pasaportu da yanımdaydı ona da baktı ve bu esnada ekrana habire bişeyler yazdı. Ben o esnada sessizce bekledim, sadece içinde Amerika vizem olan eski usul mavi pasaportum yanımdaydı onu da belirtmek istedim ( gerekli evrak listesinde yazıyordu diye götürmüştüm) fakat görevli lafı ağzıma tıkayarak bekleyin lütfen dedi. Velhasıl aramızda konuşma geçmedi gibi bişey diyebilirim. Tek sorduğu soru "Türkiye'de eviniz var mı?" oldu, evet dedim. Sonra teşekkürler diyerek onaylandı kağıdı uzattı.
Bu mülakat işi hiç olmasa daha iyi, umarım herkesin böyle sorunsuz ve kolay geçer. Bakalım kaç günde gelecek:)
-
RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme DetaylarıZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici Merhaba, bir arkadasım adına eski sistemde randevu almıştık fakat kaydını yeni siteye taşımadığı için görüşme gününe gittiğinde mülakata girememişti. Bu durumda ücreti yanıyor mu yoksa sizce hala geçerli midir? Bunu sistemde görebiliyor muyuz?
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@zeynep34 Durum güncellemesi için yazıyorum: Dün mail atmıştım görüşme konsoloslukta olacakmış. Görüşmeden sonra süreci yine bilgilendiririm
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba, yukarıda yazdıklarımı gören olduysa durum güncellemesi yapmak isterim.
Özet olarak 15 Ağustos'ta bebeğimiz için randevu almış sonrasında 3 kere güncelleyerek 2027 Nisan'a kadar çekebilmiştim. Bir umut diyerek panelden Acil Durum Talebinde bulundum ve 2026 Temmuz ayında bir seyahatimiz oldugunu bu nedenle randevu tarihini erkene çekmelerini rica ettim ve olumlu sonuclandı. Buradan benim gibi benzer durum içinde olanlara sevindirici bir gelişme olarak paylaşmak istedim. Fakat bir nokta kafamı karıştırdı, randevu teyidinde VFS global evrak teslimi yazsa da mailde şöyle bir cümle geçiyor; "Bir hatırlatma olarak, o gün için planlanmış bir randevu teyit mektubunuz olmadığı sürece ABD Konsolosluk Bölümüne giriş yapmanıza izin verilmeyecektir."
Bu nedenle doğru anladıysam mülakat için konsolosluk, pasaport teslim alma için VFS'ye mi gidiyoruz? (elimdeki görseli yükleyemedim)
İkinci sorum: Bu aşamadan sonra pasaport teslim alma süresi ne kadar sürüyor? Ona göre schengen'e başvuracağım
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba, forumdaki arkadaslara bir sorum olacak. Eski sistemde randevu almıştım arkadasım adına fakat tam bu yeni siteye geçildiği haftaya denk gelmişti vize görüşmesi ve görüşmeye gittiğinde yeni siteye kayıt açmadığı için görüşmeye bile almamışlar. Bu durumda vize ücreti yanıyor mu yoksa yeni siteye kayıt mı olmak gerekiyor çok karışık bir durum olduğu için çözemedim. Yardımcı olacak kimse var mı? Şimdiden teşekkürler..
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@BK84 merhaba, bu yanıtınıza istinaden mevcut başvuruma ücret ödemeden yeni bir DS160 formu doldurabiliyor muyuz?
Ben de bebeğim için doldururken alt vize türünde waiverı görmediğim için B1/B2 olarak işaretledim ve 2027 yılına attı randevuyu otomatik olarak. Bilgi verirseniz çok memnun olurum
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@sefa238 Az evvel Kasım 2027'den Mayıs 2027'ye çekebildim. Gerçekten canım çok sıkıldı, teşekkür ederim yanıtınız için
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Muhtaradana merhaba bu yanıtınıza istinaden doğru anladıysam yeni bir DS160 formu doldurursak ücret yanmıyor mu? Çünkü ben de bebeğimiz için waiver işaretlemişim (daha dogrusu o kısmı net olarak seçeneklerde görememiştim)
Umarım doğru anlamışımdır
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@sefa238 merhaba, bu detaylı yanıtınızı inceledim ama sanırım bu eski sistemdeki arayüz oldugundan suanda böyle bir düzeltme kısmı göremedim. Bu konuda fikriniz var mı acaba?