merhabalar iyi günler dilerim fotoğraf hakkında teknik bir sorum olacaktı.
Green Card Çekiliş başvurusu için de fotoğraf yüklemeniz istenecektir. DV Lottery başvuru sayfasında sizden istenen bu fotoğraf için de şartlar aşağıdaki gibidir:
Yükleyeceğiniz fotoğraf JPEG (.jpg) formatında olmalıdır.
240 kb ve daha düşük boyutta olmalıdır.
5×5 cm kare olarak boyutlanmış olmalıdır.
Taranmış fotoğraflar için 300 dpi olmalıdır.
SORU: bu 300 dpi konusu nedir tam olarak en az 300 dpi mi olmalı yoksa maksimum mu 300 dpi olmalı mı bunu anlamadım ? bizim çekildiğimiz fotoğraf 96 dpi değere sahip bir sorayım dedim sistemi nasıl bilmiyorum.
stüdyoda çekildim taranmış fotoğraflar için diyor ama onu belirtmiş benim fotoğrafım taranmış olarak mı geçiyor. ben fotoğrafçıda çektirdim bizzat dijital olarak mail adresime iletti fotoğrafı
link: https://hizliresim.com/bk53638