Merhaba,
Green Card sahibiyim ve yurtdışı sürelerimin hem Green Card statümü hem de vatandaşlık sürecimi nasıl etkilediğini netleştirmek istiyorum.
Durumum şu şekilde:
6 Kasım 2025’te ABD’den çıkış yaptım
2 Mayıs 2026’da giriş yapıcam (yaklaşık 177 gün yurtdışında kalmış olucam)
20 Ekim 2026’da tekrar çıkış yapıcam
20 Kasım 2026’da tekrar giriş yapıcam (yaklaşık 1 ay Türkiye kalıcam)
2027 yılına kadar ABD’de kalmayı planlıyorum
Sorularım:
İlk yurtdışı kalışım 6 aya çok yakın (~177 gün). Bu durum “continuous residence” açısından risk oluşturur mu?
Vatandaşlık başvurusu sırasında bu süre problem yaratır mı?
İkinci kısa yurtdışı çıkışım (1 ay) herhangi bir olumsuz etki yaratır mı?
Green Card statüsü açısından bu giriş-çıkışlar sorun teşkil eder mi?
ABD’de 6 ay kesintisiz kalmam gerekiyor mu, yoksa giriş-çıkış yaptıktan sonra toplamda 6 aydan fazla ABD’de kalmak yeterli mi? (Örneğin 2026 yılında ABD’de toplamda 6+ ay kalmış olacağım)
Benzer durumda olan veya tecrübesi olanların yorumlarını çok merak ediyorum.
Teşekkürler.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Y
yusuf12 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı