Orijinal sitesinde Photo Requirements bölümünde "We recommend you use a professional visa photo service to ensure your photo meets all the requirements." diye bir şey var o yüzden profesyonel çekim gerekebilir. Sonuçta fotoğraftan elenen çok oluyor 3-5 kuruş için risk almaya değer mi tartışılır.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Yeşim Serdal tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Green kart fotoğrafçı tavsiyesiGreencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı