Merhabalar,

Fas Visa navigatordan böyle bir dönüş yaptı. Ben de visa navigator'da belirtilen mail adresine mail gönderdim kaç gündür dönüş olmadı.
Merhabalar,

Fas Visa navigatordan böyle bir dönüş yaptı. Ben de visa navigator'da belirtilen mail adresine mail gönderdim kaç gündür dönüş olmadı.
Merhabalar Bende önümüzdeki hafta Hong kong’a gitmeyi düşünüyorum. Önümüzdeki hafta gitsem eğer dosya taşıyabilirsem mülakat alma temmuz ayına kalır diye düşünüyorum. Önceki 2 senede hong kong temmuz ayında mülakat dağıtımı yapmamış gözüküyor. Bu durum kafamı karıştırdı.Forumdadaki arkadaşlardan bilgi almak istedim.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
Selamlar,
2023 excel tablosunu incelediğim zaman şöyle bir durumla karşılaştım. Örnek bir kişinin mülakat tarihi aldıktan sonra genellikle 2 ay sonra mülakata giriyor bunun sebebi nedir acaba? (Örnek olarak 12.03.2023 Mülakat alma tarihi - 12.05.2023 Mülakat tarihi). Mülakat tarihi aldıktan ne zaman sonra mülakata girebiliyorum ?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Merhaba ben bu seneki greencard çıkanlardan biriyim.
İlk formu gönderdiğim de pasaportum yoktu sonrasında pasaportum geldi. Bende dün kcc ye mail attım. pasaport bilgilerimi güncellemek istiyorum diye. Ama formu güncelleyince mülakat tarihi ileri atılıyormuş diye internette bir iki yerde yazılar okudum.
İnternette mülakat tarihi açıldıktan sonra güncelleyin tarzıdan yazılarda gördüm.
Ben süreçte tekrardan mail atıp formu açtırmak istemiyorum gibi bir mail atayım mı ? Veya form açılmasına rağmen güncellemezsem hala submit gözükür mü ? Yada form açıldıktan sonra pasaport numaramı girsem formu tekrar göndersem çok mu geç kalırım.
Bu süreçte ne yapmam gerekiyor acaba.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
Merhaba ben bu seneki greencard çıkanlardan biriyim.
İlk formu gönderdiğim de pasaportum yoktu sonrasında pasaportum geldi. Bende dün kcc ye mail attım. pasaport bilgilerimi güncellemek istiyorum diye. Ama formu güncelleyince mülakat tarihi ileri atılıyormuş diye internette bir iki yerde yazılar okudum.
İnternette mülakat tarihi açıldıktan sonra güncelleyin tarzıdan yazılarda gördüm.
Ben süreçte tekrardan mail atıp formu açtırmak istemiyorum gibi bir mail atayım mı ? Veya form açılmasına rağmen güncellemezsem hala submit gözükür mü ? Yada form açıldıktan sonra pasaport numaramı girsem formu tekrar göndersem çok mu geç kalırım.
Bu süreçte ne yapmam gerekiyor acaba.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.