başvuru esnasında bulunduğunuz ülkeye ait uygunluk iddiasında mı bulunuyorsunuz evet ya da hayır diye seçenek sunuyor. Hayır diyeceğiz değil mi? Yaşadığım ve doğduğum yer aynı yer çünkü. Aydınlatırsanız çok sevinirim.
wisconsin92 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
DV-2025 süreci için tarih bilgilerine ulaşamadım, yardımcı olur musunuz?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SchoField evet maalesef bu da bir gerçek ve sinir bozucu dostum

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ne tuhaftır ki birazdan uyumaya yatanlardan bazılarımız, uyandıkları yeni günün akşamında hayatlarının 180 derece değişeceği bir talihi göğüsleyecekler. Hakkımızda hayırlısı olsun...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gungorhan nazik ve ivedi cevabınız için teşekkür ederim

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı

Bu soruyu bir türlü anlamadım ben ne işaretlemem gerekiyor arkadaşlar?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
biometrik fotoğraf için ölçü kriterlerine nereden ulaşabilirim? başvuru yapılan steyi inceledim ve ilgili farklı siteleri bulamadım, gözden kaçırdığım birşey mi var arkadaşlar?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu başlığın altına hayal kırıklığı ve hafiften nemli gözlerle bu satırları yazdığım gibi, aynı nemli gözlerle tüm mutlulukla yazacağım sene de bu sene olacak. Mayıslar bizimdir...
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Şu anda sizde de var mı bilmiyorum. heyecandan farklı olarak olacağını hissetme ve bilme hali. çok değişik bir uhrevi duygu içerisindeyim webde daily mail okurken randomly ve selected kelimelerini farklı farklı sayfalarda görmek tesadüflere inanmadığım için farklı hissetmeme sebebiyet veriyor hayatımın şu anda en uzun gecesi ve yarın mesaim başladıktan 1 saat sonra öğreneceğim.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Rhonster merhaba iyi bayramlar dilerim öncelikle tüp mide ameliyatı için tavsiyenizi almayı çok isterim bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
-
RE: Green card sağlık mülakatında (Unganlar) yara izi ve psikolojik durumYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
sağlık muayenesinde sadece sol kolumda faça mevcut tamamen ergenlikle ilintili. bakıyorlar mı orada? bakıyorlarsa bunu nasıl izah etmem gerekiyor? yardımcı olur musunuz?
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SUAT-GUNAY Anladım. Peki formu doldurduktan sonra konsolosluğa götürmemiz gereken belgelerin listesi bize yine kentucky'den mail olarak iletilecek mi? Bununla ilgili detaylı bir mail atacaklardır diye düşünüyorum doğru mudur?
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@wisconsin92 Selam üstadım. Sonuç açıklandığı ve kazanmış olursak şayet ilk aşama DS260 formu doldurup gönderiliyordu bu kalktı denildi. Doğru mu? Yoksa aynı şekilde eskiden nasılsa şimdi de aynı aşamalar mı geçerli olacak? Vaktinizin olduğu bir anda madde madde aşamaları sıralayabilir misiniz? İvedi dönüşünüz için ayrıca teşekkür ederim. Hürmetler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
8 Mayıs'ta açıklanacak sonuçlar için süreçle ilgili net bir bilgi talebim bulunmaktadır. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Eski işleyiş hk bilgi sahibiyim az çk ama değiştiği belirtiliyor. Kafam hallaç pamuğu gibi oldu. Desteğinizi rica ederim.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 İvedi ve fazlasıyla tatmin edici geri dönüşünüz için çok teşekkür ederim. Bu arada açıklamış olduğunuz 3.maddede ki çıkan bültenleri takip edeceğimiz numara "Case Number" değil mi? Çok teşekkür ederim

-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar selamlar herkese... Ben bir şey sormak istiyorum. Mayıs'ta sonuçlar açıklandığında olumlu olduğu takdirde yapmamız gereken ilk şey nedir? DS260 Formu kalkmış diyorlar, gönderilmeyecek diyorlar. Kafam hallaç pamuğuna döndü işin doğrusu. Aydınlatabilecek olan var mı acaba? Şansınız bol olsun.
-
RE: LGBTQ+ bireyler icin göçmen vize süreciYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İltica için ne yapılması gerekiyor en meşakkatlisi bu sanırım
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İlk defa bu sene başvuru yapıyorum. Sonuç ne olur bilinmez ama uzun bekleyiş süresi benim gibi tezcanlı olan birini ziyadesiyle geriyor.