• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. wine
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    W
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 11
    • En İyi 6
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    wine tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyiz

      Arkadaşlar dün akşam birkaç mail attıktan ve sitedeki formu birkaç kez doldurduktan sonra tarafıma mail geldi. Ayın 8 i yani haftaya salı mülakata giricem tekrar hatta bugün sağlık raporu ile uğraştım. Bakalım bir kez daha basacaklarmı vizeyi.

      Erkcet sanırım 23 nisan olayını soruyorsun. Sitede bir form var
      https://tr.usembassy.gov/tr/visas-tr/contact-immigrant-visa-section-tr/

      bu formu doldurduktan sonra çıkan sayfada yazıyor. Başka bir yerde göremedim görmedim açıkçası.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      wine
    • RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyiz

      Arkadaşlar ben aldım vizemi darısı alamayan talihlilere, başvurularını kaçırmazlar umarım...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      wine
    • RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyiz

      Ciddiyim tabiki, eşim zaten orda çalışıyor, vize basılınca bende işlerimi ayarlamıştım ama kaldık öyle malum olaydan dolayı. Bugün aynı yerlere aynı mailleri tekrar atıcam. Hatta başka mail adresleri bulursam onlarada atıcam. Kentucky ana merkezlerinede atıcam ve arattırıcam. Elimden geleni yapıcam. Geç farkına varmamın şokunu yaşıyorum şu an. Ne değişik bir yıldır bu anlayamıyorum....

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      wine
    • RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyiz

      @erkcet Evet arkadaşlar DV vizesi. Bir önceki vizem Covid nedeniyle 8 mayısta yanmıştı maalesef. Bir önceki vizeye göre farklı olan şudur ki;

      Annotation 'ın altına ,

      ''Exception under pp on risk to labor market'' diye bir cümle eklemişler.

      Sıkıntı olurmu olmazmı diye bu cümleyi araştırıyorum açıkçası.

      Birde vize almamazı sağlayan 22 nisanda onaylanan Trump ın bildirisi 31 aralık ta sona eriyor. Çıkış ta bence sorun olmaz hemen çıkılabilir bende görüşmede belirttim bu ay sonuna doğru çıkmayı düşünüyorum diye , negatif bir tepki gelmedi görüştüğüm kişiden. Fakat bu 60 gün mevzusu kafamı yoruyor. Vize aldıktan sonra 60 gün ümüz mü oluyor acaba bir yerde okudum diye hatırlıyorum ama hala havada, bir bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim. Yoksa vize bitiş tarihine kadar vizeyi kullanabiliyorsak 31 aralıktan sonra birşey değişir mi?

      Gönül ister hemen çıkmak ama iş güç ev sağlık bunları halletmek lazım bir an önce ama hemende olmuyor maalesef.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      wine
    • RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyiz

      Bütün bilgilerimi yazdım. En son 25 ağustosta vize yenilenmesi için bir mail attım konsolosluğa. Telefonla da aradım fakat web sitelerine yönlendirme yapılıyor maalesef. Vize expiration date: 08MAY2020.
      Birde eşim amerikada ona görüşme de ayarlamak istiyoruz o da covid nedeniyle gelemedi kaldı ama sanırım çok zor artık bu saatten sonra.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      wine
    • RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyiz

      @Muhtaradana, içinde söyledi: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyiz

      @wine hayırlı olsun, "Exception under pp on risk to labor market'' ifadesini girişte sıkıntı olmasın diye vizeye eklediler, bir çok sizin gibi vize yenileme işlemi yapan arkadaşımız ülkeye sıkıntısız giriş yaptı, endişe etmeyin

      İçimi rahatlattı bu bilgi. Teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      W
      wine
    • 1 / 1