Herkese selamlar... 7. kez HNBS olunca USA ya da Canada için başka alternatifler araştırmaya başladım. Sizlerde durum nedir? Demokrasiye kavuşmak için çekiliş sonucunu mu beklemeliyiz?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
whatisdemocracy
@whatisdemocracy
whatisdemocracy tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
whatisdemocracy tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese selamlar... 7. kez HNBS olunca USA ya da Canada için başka alternatifler araştırmaya başladım. Sizlerde durum nedir? Demokrasiye kavuşmak için çekiliş sonucunu mu beklemeliyiz?