• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. volkanesk
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 24
    • En İyi 8
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    volkanesk tarafından gönderilen iletiler

    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      Merhaba, ABD ye giriş yapalı 4 gün oldu greencard ve ssn in teslim edileceği adresteyim şuan ama yarın taşınmam gerekiyor. Greencard ve ssnin yeni taşınacağım yere gitmesi için AR-11 formunu doldurmam yeterli mi yoksa en yakın uscis ofisine mi gitmeliyim?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @Henry-bloor İstanbul havalimanında sen kaçaksın diye tutmasın polis 😃 Ondan korkuyorum işte. Normalde ceza yazıp bırakması lazımda güvenemiyorum.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      DV2023 talihlisi olarak ilk girişimi 3 gün sonra yapacağım ancak bir sıkıntı var. Ocaktan itibaren yoklama kaçağına düştüm kanunen yurtdışına çıkabiliyorum buna bir engel yok ancak çokta güvenemiyorum havalimanında herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım yoksa riske atmamak adına tecili bozup öyle mi gitmeliyim?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Sayın @crazycell ve forumdaki değerli arkadaşlarım, 28 Temmuzda vize görüşmem var ancak birkaç gündür Unganlarda mülakatıma kadar olan tüm saatler ve tarihler dolu bir türlü randevu alamadım. Mülakatıma 3 gün kaldı ve ne yapacağım hakkında en ufak fikrim yok. Böyle bir durum yaşayan var mı daha önce? Nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımcı olun 😞

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: [Arşiv] Ücretsiz DV2024 Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?

      Arkadaşımın önlisans diploması var ve şuan da lisans öğrencisi 2.üniversiteyi okuyor. Önlisans sanırım "University degree" sayılmıyor. "Some university courses" seçmesi mi gerekiyor acaba?

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      Merhabalar. Benim arkadaşım çalıştığı şirkette terfi alacak ancak İngilizce eğitimi alması gerek. Şirketi ile dil okulu mevzusunu konuşmuş ve anlaşmışlar. Ancak ne yapması gerektiği hakkında hiçbir fikri yok. Şirketten referans gibi bir mektup mu alması lazım yoksa tüm masrafı şirketin mi üslenmesi gerek? Kendi eğitimini arkadaşımda karşılayabilir o konuda sıkıntı yok. Vizenin ret olasılığı var bu yüzden şirket tarafından gönderildiğini belirten bir şey gerekiyordur elbet US' de kalıcı olmadığını belirtme amaçlı. Şirketten ne gibi bir evrak lazım, arkadaşın ne tür evraklar alması lazım. Bu konuda hiçbir fikri yok. Bana sordu ancak benim de pek bir fikrim yok bu konuda. Hiç araştırmadım. Size sormak istedim 🙂 Sayın @crazycells yardımcı olabilir misiniz bu soru işaretlerini giderme amaçlı? Teşekkürler.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @crazycells Benim konuyla bi alakam yok. Sadece olayı anlamadım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan Nasıl yani? Hesaplarımıza erişme ve okuma gibi bir yetkileri mi var yoksa girişte telefonu mu alıp okuyorlar anlamadım. Ayrıca göçmen olmayan vize türü demişsiniz. Bu durum greencard çekilişi kazanıp giriş yapanları etkilemiyor mu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      DS-260 Formunu 2 Haziranda gönderdim. Biraz geç oldu farkındayım ama elde olmayan sebeplerdi. Bu durum case numberım current olduğunda mülakat tarihi olarak çok geriye düşürür mü? Case numberım 8binlerin başında. Malum DV2022 de süreç yavaş ilerliyor. Çok kafaya taktım bu durumu. Birisi grupta ds260 erken göndermenin case numberi 5k ve altında olanlara avantaj sağladığını söylemişti. 5k üstü olanların süreci normal ilerliyor gibisinden birşey söylemişti. Sayın @gucarslan ve @crazycells bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? İçime su serpin lütfen.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Orta seviye ingilizcem var. "Can you speak and/or read languages other than your native language?" kısmına "English" yazdım. Bu soru anadilimiz gibi konuşmak anlamında mı soruyor? "English" yazmamda bir sakınca yok değil mi ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Babamın doğum yeri Adana olarak gözüküyor yani hangi ilçe olduğunu bilmiyorum e devlette de Adana olarak gözüküyor. DS260 formunda city kısmına dont know mu işaretlemeliyim yoksa hem city hem state kısmının ikisini de Adana mı yazmam gerekiyor?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      ben 2021 işletme mezunuyum ancak herhangi bir işte çalışmadım bu yüzden birincil meslekte business yerine not employed seçtim çünkü meslek seçince adres bilgisi istiyor. Bu kısmı doğru yaptım sanırım. Asıl sorum abd ye gidince ne iş yapacaksınız kısmı. Ben arkadaşımın yanına gideceğim. Bulduğum ilk işe gireceğim. Ama asıl kafamda yazılım öğrenmek var çünkü arkadaşımın alanı o ve öğrenme imkanım var. Direk computer science mı seçmeliyim yoksa other diyip gittiğimde bulduğum her işi yapıp gerekli birikimi yaptıktan sonra yazılım öğrenmeyi hedeflediğimi mi yazim?

      Şimdi computer science seçersem bana mülakatta sorarlar mı bunu bilgin var mı diye? Çünkü Türkiye'de pek öğrenme imkanım yok gibi duruyor. Ayrıca birincil meslekte not employed seçtim ama birkaç haftaya bir işe girme durumum var öyle özel bi iş değil beyaz yakalık gibi bişe maksat para biriktirme amaçlı. Formu tekrar açtırıp onun bilgisini girmeye gerek yok değil mi ? Kusura bakmayın biraz fazla oldu sorular ancak şu formu artık bitirip göndermek istiyorum. Teşekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba 3 sorum var cevaplarsan sevinirim @crazycells
      1- ds260 formunda ABD gittikten sonra ne iş yapacaksınız sorusuna ne iş yapacağı kesin olmayan birinin ne seçmesi gerekir? Ben oraya gittiğimde ilk bulduğum işe girip çalışmayı düşünüyorum. Bu herhangi bir yer olabilir. "Not employed" mı seçmeliyim? Ve "not employed" seçmenin bir dezavantajı olur mu konsolosluk görüşmesinde acaba? Valla kafam karıştı bu kısımda.
      2- Önceden çalıştın mı ve şu anki mesleğin kısmına gelirsek ben şuan bir işte çalışmıyorum ve daha öncede çalışmadım. Üniversiteden bu sene mezun oldum. Bu sebeple "no" seçtim ancak birkaç haftaya bir işe girdiğimde o bilgiyi değiştirmem gerekir mi?
      3- Sosyal medya hesaplarını yazmak zorunda mıyız? Yazmazsak ne olur? Instagram hesabımı yazsam hesabım zaten gizli öğrenip ne yapacaklar anlamadım. Hesaba ve mesajlara erişme gibi bir yetkileri olduğunu sanmıyorum. Ayrıca twitter hesabım da var ancak hiç kullanmıyorum. Onu da mı yazmam gerekiyor?
      Cevaplarsan sevinirim. Teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      DS260 formu doldurduğumuz sırada herhangi bir işte çalışmadık ve askerlik yapmadıysak ve formu ona göre doldurduysak daha sonra bu iki durum değişirse ne yapmamız gerekiyor? Değiştirmemiz şart mı yoksa pek önemli kısımlar değil mi?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @FlyingAllAroundWorld Ben de aynı şekil. Abimle beraber sevinirken bir an durdum ve cn numarasını kontrol ettim ve bi rahatlama geldi 8xxx olduğunu görünce

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      İlk başvuru ve CN8*** 🙂 Tarif edilemez bir duygu

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @kolezyum Ya sen bi youtube kanalı açıp vlog çeksene 🙂 Okurken bile bu kadar sarıyorsa, izlemek bambaşka bir keyif olur diye düşünüyorum. Açıp açmamak sana kalmış ama ben kesinlikle o videoları izlerim yani 1 abonen garanti bu da biline 😃

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @kolezyum bölüm 5 nerde kaldı ? 🙂

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      volkanesk
      volkanesk
    • 1
    • 2
    • 1 / 2