öncelikle merhaba bugün bi bilgi aldımda ben ds 260 formunu gönderdim fakat aile anne baba bilgisinde anne kızlık soyadımı girilicek şuankimi kararsız kaldım bir iki yerde kızlık soyadı yazıyo acaba bu konu hakkında bilgisi olan varmı şimdiden teşekkürler
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
U
ulsclk13 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Ds-260 formumu 16 mayısta açtırdım fakat hala mail gelmedi ne kadar sürüyo acaba formu açmaları
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
burdan yazıyimmi tekrar kullanıcı adımı acaba fakat baktığımda orda yazanla aynı @ulsclk13 kullanıcı adım