Merhaba,
Bir kaç yıldır forumu uzaktan takip edenlerdenim
, 4/5 yıldır neredeyse hergün forma girip bütün başlıkları okuyorum. Kitap okur gibi insanların heyacanları, streslerini, tutkularını, atışmalarını okumak büyük keyif veriyordu. Totemimden dolayı yazmıyordum ama 3 yılın sonunda bu totemin tutmayacağını anladım ve yazmaya karar verdim. Artık bende DV2022 bekleme odasındayım.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
T
tryeveryting tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Sevipekcan Can dostlarım yeni hayatınızda herşey gönlünüzce olsun, çok başarı olacağınıza eminim,sizin adınıza çok mutluyum

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu sene niye bu kadar üzüldüm bilmiyorum, halen toparlayadım kendimi, ilk başvurumda dahi bu kadar üzülmemiştim

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells çok teşekkür ederim

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
2023 bekleme odasına nasıl gidiliyor arkadaşlar
, iki has not been de bizden(eşim ve ben)