Son iki gün, inşallah hepimizin yüzü güler bu sefer. Tüm Annelerin Anneler Gününü kutlarım, Salı akşam bu başlıkta görüşmek üzere:)
Toros tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@arnblt DV2019 bekleme odası içinde söyledi:
Benim demek istediğim, hemen yerleşmenin zor olduğu durumlarda geçerli. Çıkanların çoğu hemen gitmiyor. Ama vatandaş olma sürecini kısaltmak adına böyle bir şey yapılabilir diye yazdım.
Şimdi oldu işte hocam, o bilgi olmadığı için benim de kafam karıştı:) Dediğinizde haklısınız hemen düzen kuramayacak yada sık sık işi nedeniyle giriş çıkış yapacaklar için demişsiniz. Son günler zor geçiyor malum, hepimizde böyle ufak iletişim kopuklukları olabiliyor:)
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Evet değerli dostlar, uzun süredir bekleme modundayız. Artık sayılı saatler kaldı. Hepimiz bu akşam hayırlısıyla güzel haberi alıp tatlı telaşlara girmek istiyoruz artık. Umarım herkes için hayırlı bir sonuç çıkar, iyi geceler diliyorum akşam görüşmek üzere

-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@dtsbp bizim saatle 19:00 diye biliyorum.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sunshine ben de aynı dertten muzdaribim ama, artık "bir çıksın da bir şekilde hallederiz" modundayız:)