Merhabalar, dosyamı Ağustos 2025 den önce Viyana ya taşımıştım, son bültende current oldum, ancak mülakat maili gelmedi, teyit için Viyana ya mail atmama gerek var mı? Teşekkür ederim
toga51 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, Current olmamız durumunda mülakat yerimizi Viyana olarak seçmiştik(Bu konuda KCC ye mail attık ve Viyana ya alındık). Tabi bu durum mülakata grip 1-2 günde vizemizi alacağımıza yönelik bir plandı. Güncel durumda mülakata giriliyor ancak vize basılma durumu şuan kapalı. Bu durumu yaşamış veya konu hakkında bilgisi-tavsiyesi olan var mı? Mülakat için ayrı, vize basılması için ayrı gitmek gerekiyor gibi görünüyor. Teşekkür ederim.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@yasinkoç Çok teşekkür ederim. Az önce müracaat ettim
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, benim iki sorum olacak;
- Ben Almanya doğumluyum. Orjinal doğum belgem yok. Nüfus Müdürlüğünden alacağım belge yeterli olur mu? Bu konuda tecrübesi olan var mı?
- Visa Bulletin in önceki yayınlarında iki ay aynı anda gösterilmedi diye hatırlıyorum. Bu konuda bilgisi olan var mı?
Şimdiden teşekkür ederim.
NOT: DV2026 EXCEL Tablosunda 470 nci sırada kayıtlıyım.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, ben Almanya doğumluyum. Orjinal doğum belgem yok. Nüfus Müdürlüğünden alacağım belge yeterli olur mu? Bu konuda tecrübesi olan var mı? Şimdiden teşekkür ederim.