@RuhunGemisi KCC ile dosya taşıma sanki konsolosluklara göre bir tık daha kolay sanırım öyle bir izlenimi oldu. Mesela vize istemeyen bir ülkede fiziki olarak mülakata katılabilirim açıklaması şanslıysak taşıyabilir gibi geldi ama emin değilim çok denemek lazım. En son taşımak istediğiniz yerle ilgili bir adres versin maili aldım KCC den
TheABSOLUTWORLD tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da Basketbol AntrenörlüğüDiğer Meslekler içinde yayımlandı
@Baha-Coskun Bende Beden eğitimi öğretmeniyim. Dosya taşıma bi yandan iş bulma derdi bi yandan heryerden saldırıyorum. İş bulma sitelerine PE Taeachers arayan okullara cv atıyorum 15 yıllık öğretmenlik, Tenis Antrenörlük, Yelkenli tekne eğitmenliğim diğer ekstralarım da var. Umarım işsiz kalmam tabi gidebilirsem
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@fatih-donmez tesekkür ediyorum linki okudum. Açıkçası tecrübeli arkadaşlar sağolsun çok güzel yönlediriyorlar. Ben KCC deyken dosyayı taşımam lazım o yüzden bütün tuşlara basıyorum. KCC den bi.şekilde dosyayı taşıdığımız zaman mesela Tiran ben almıyorum diyemez herhalde diye tahmin ediyorum böyle yedirmeye çalışcam

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ebaris86 Ben İngiltere de scale up vizesi araştırırken greencard reklamı çıktı başvuru yap kazan diye dv25 başvurmuştum belki çıkar diye çıktı ve ilk defs başvurdum şimdi burdayım

-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhaba
Arkadaşlar kafama takılan bir soru var
Case no 10k dosyam şuan KCC de dosya durumum hakkında mail atmıştım çünkü ds260 formunu Ekim ayının başında yolladım.
Dosyanız işlendi şeklinde mail aldım daha sonra mülakat için seçtiğim konsolosluk Ankara ve taşımak istediğim ile ilgili mail attım. Cevap olarak mülakata giteceğim yer için bir adres istediler bu durumda Vize istemeyen bir ülkeye dosyamı taşıyabilir miyim? ( tiran da abd konsolosluğuna yakın bir otel adresi gibi) -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba
Cn 10k dosyamın aktif olması demek sistemin aylara göre verdiği numaralara gelmesi mi demek yoksa KCC nin mailini beklemek mi
2. Sorum da dosyam KCC de şuan konsolosluk olarak Ankarayı seçmiştim Vize istemeyen konsolosluklarla görüşüp dosyamı taşımam mümkün mü şu aşamada yoksa current olmayı beklemem mi gerekir?
Tesekkür ediyorum -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba
Ds260 formunu gönderdikten sonra KCC den gelecek maillerin aşama aşama ekran görüntüleri mevcut mu acaba forumda ? -
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@KEMALAKKAYA gerçekten çok uygun
Houston bi kenara not edildi -
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba herkese mutlu günler
Yaşım 37. Evli değilim. Beden eğitimi öğretmeniyim. Yelken eğitmenliği. Tenis eğitmenliği. Basketbol antrenörü. Amatör denizci belgesi ( 24 mt kadar kendi teknemi kullanabiliyorum) Denizcilik veya Yatçılık alanında çalışmak istiyorum fakat Beden eğitimi öğretmeni olarak da çalışabilirim (yardımcı öğretmen vs de olabilir)
İngilizce seviyem orta ama ilerleyebilir sadece pratik eksiğim var
Hangi şehirleri önerirsiniz veya iş açısından sıkıntı yaşarmıyım ?
Tecrübeli arkadaşlar fikir verirse sevinirim 🫡 -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Serapp elinize sağlık bilgilendirme için.
o kadar arada kaldım mesela ekim ayı 2025 dv için Ankara daki durum nasıl başlarsa iç açıcı olur yani 10 binleri görür mesela bi tahmin var mı şahsi görüşünüz nedir mesela -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Tamda şöyle bir durum aslında ERSOY un dediği gibi '' Bir şey oluyor, sonra böyle bize iyi gelecek şeyler olmayı veriyor..''
sanırım biraz gözü karartmak gerek -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@altkhaN CN yüksekliğinden dolayı bende 2026dan devam düşünüyorum
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici şanslıyımdır
bekleyeceğim bütçem yok maalesef US kaybeder 