• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. The Caladrius
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    T
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 2
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    The Caladrius

    @The Caladrius

    2
    İtibar
    2
    Profil Görüntülemeleri
    2
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum İstanbul

    The Caladrius Takip etme Takip Et

    The Caladrius tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Amerika'daki bir liseye geçiş yapmak

      Merhaba, ben şuan lisede hazırlık okuduğumdan 9. sınıftayım. İnşallah 2021 eylülde amerikada 11. sınıfa başlayacağım. Ancak bazı kişilerden duyduğum kadarı ile oraya gittiğimde sene kaybı oluyormuş. Ama bunun aksi yani olması gerektiği gibi 11 den başlayacağımı söyleyenlerde var. Bu konuda bir bilgisi olan var mı? Eğer sene kaybı olacağı doğruysa bunu engellemek için bir şey yapabilir miyim? Teşekkürler.

      K-12 ve Lise Eğitimi içinde yayımlandı
      T
      The Caladrius

    The Caladrius tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Amerika'daki bir liseye geçiş yapmak

      Merhaba, ben şuan lisede hazırlık okuduğumdan 9. sınıftayım. İnşallah 2021 eylülde amerikada 11. sınıfa başlayacağım. Ancak bazı kişilerden duyduğum kadarı ile oraya gittiğimde sene kaybı oluyormuş. Ama bunun aksi yani olması gerektiği gibi 11 den başlayacağımı söyleyenlerde var. Bu konuda bir bilgisi olan var mı? Eğer sene kaybı olacağı doğruysa bunu engellemek için bir şey yapabilir miyim? Teşekkürler.

      K-12 ve Lise Eğitimi içinde yayımlandı
      T
      The Caladrius