herkese selamlar, kendim yaklaşık 25 yıldır ABD'deyim, öğrenci olarak gelip is, güç, vatandaşlık derken yillar icinde prosedürleri unutmuşum. yakin gecmiste annem icin yeşil kart başvurusu yaparken bu siteden cok faydalandım, herkesin eline sağlık, sorular güzel, cevaplar daha da güzel, umarım yardımlaşma devam eder, bizim de zamanı gelinde çorbada tuzumuz olur. sağolun, varolun.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
T
tex007 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve SorularınızForum Kuralları içinde yayımlandı
tex007 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve SorularınızForum Kuralları içinde yayımlandı
herkese selamlar, kendim yaklaşık 25 yıldır ABD'deyim, öğrenci olarak gelip is, güç, vatandaşlık derken yillar icinde prosedürleri unutmuşum. yakin gecmiste annem icin yeşil kart başvurusu yaparken bu siteden cok faydalandım, herkesin eline sağlık, sorular güzel, cevaplar daha da güzel, umarım yardımlaşma devam eder, bizim de zamanı gelinde çorbada tuzumuz olur. sağolun, varolun.