• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. tex007
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    T
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 1
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    tex007

    @tex007

    3
    İtibar
    1
    Profil Görüntülemeleri
    1
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Dallas, TX

    tex007 Takip etme Takip Et

    tex007 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız

      herkese selamlar, kendim yaklaşık 25 yıldır ABD'deyim, öğrenci olarak gelip is, güç, vatandaşlık derken yillar icinde prosedürleri unutmuşum. yakin gecmiste annem icin yeşil kart başvurusu yaparken bu siteden cok faydalandım, herkesin eline sağlık, sorular güzel, cevaplar daha da güzel, umarım yardımlaşma devam eder, bizim de zamanı gelinde çorbada tuzumuz olur. sağolun, varolun.

      Forum Kuralları içinde yayımlandı
      T
      tex007

    tex007 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız

      herkese selamlar, kendim yaklaşık 25 yıldır ABD'deyim, öğrenci olarak gelip is, güç, vatandaşlık derken yillar icinde prosedürleri unutmuşum. yakin gecmiste annem icin yeşil kart başvurusu yaparken bu siteden cok faydalandım, herkesin eline sağlık, sorular güzel, cevaplar daha da güzel, umarım yardımlaşma devam eder, bizim de zamanı gelinde çorbada tuzumuz olur. sağolun, varolun.

      Forum Kuralları içinde yayımlandı
      T
      tex007