3 Ağustos tarihli Hong Kong randevum 12 Ağustos Ankara'ya alındığına dair mail biraz önce geldi.
tahsindundar tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Şu an HK'dan Ankara'ya taşındığına dair KCC'den mail geldi. Bu aşamada Ankara'ya taşındığına dair mail atmamıza gerek var mı?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Serapp Şu an Hong Kong'dan mülakat tarihi verildiğine dair mail geldi. Bundan sonra beklemeden KCC'e Ankara'ya taşımak istediğime dair mail atmam gerekiyor sanırım değil mi?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
İnternete ulaşamama ve iş yoğunluğu sebebiyle forumu yeterince takip edemedim. Yeni bülten ile numaram aktif oldu. Bu durumda herhangi bir yere mail atmadan Hong Kong'dan sıra gelmesini mi beklemeliyim? Yoksa Hong Kong'un mülakat sırası vermesi için mail atmam mı gerekiyor? Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@minebora Mülakat yeri değiştirme mailini Nisan bülteni açıklandıktan sonra mı gönderdiniz? Benim de benzer bir durumum (mülakat yeri Hong Kong) var.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhaba,
Sıra numaramın yüksek olması sebebiyle dosyamı Hong Kong'a taşımayı düşünüyorum. Bu yıl sıra numaralarına bakarak 2026'da tahmini olarak numaram Ağustos-Eylül ayı gibi aktif olacak. Diyelim ki DV2026'da taşıdığım konsolosluk sıra numaram aktif olduğu halde yoğunluktan ötürü mülakat tarihi vermedi. Buna göre ben Amerika'ya gidip(B1/B2 turist vizesine sahibim) AOS sürecini başlatabilir miyim?( Haziran ve Temmuz ayında açıklanacak bültene göre hemen ABD'ye hareket edeceğim. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@onuru Sormak istediğim aslında tam olarak şu,
Diyelim ki ben Hong Kong' a mülakatı taşıdım ve numaram cut-off oldu. Ama buna rağmen Hong Kong konsolosluğu yoğunluk yaşadı ve mülakat tarihi vermedi.(Sıra numaram büyük olduğu için seneye tahmini olarak Ağustos-Eylül ayı gibi sıra numaram aktif olur diye düşünüyorum.) Ben bu durumda AOS ile Amerika'da başvuru yapabilir miyim? -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Tekrar Merhaba,
Sıra numaram büyük olduğu için buradaki arkadaşların önerilerinden sonra dosyamı başka ülkeye taşımak mantıklı geldi. Ancak Abd turist vizesine de sahibim ve AOS yapabilirim. Dosyamı örneğin Bangkok'a taşıdığım halde yine de ABD içinde AOS yapabilir miyim? İki taraftan da imkanım olabilir mi? -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba,
Sıra numaram 23XXX ve ABD turist vizesine sahibim. ABD'de konuştuğum Türk avukatlar AOS ile greencard başvurusu yapmamı önerdiler. Benimle benzer durumda greencard alanlar veya almayı düşünenler var mı?