@Serapp merhaba, cevabınız için teşekkür ederim. Eski sayfaların çoğunu okudum ancak hem randevu sistemi hem de 14 yaş altı vize mevzuatı değiştiği için sormak istemiştim.
Eşimin hesabında kişi ekle diye bir seçenek yok. Bebeğimiz için ödemeyi yapınca randevu tarihi olarak eşimle aynı gün aynı saat olarak seçtim. Oğlum daha henüz 4 aylık ve sanırım ben yanında refakatçi olarak girebiliyorum. Arkadaşlar vize mülakatı için eşimle oğlum yalnız birlikte mi girsinler, yoksa eşim ayrı ve ben oğlumla birlikte refakatçi olarak mi gireyim? Mülakatta olumlu ya da olumsuz bir etkisi olur mu sizce? Benim vizem ve 2 kere giriş-çıkışım var. Eşimin ve oğlumun ilk vize başvurusu olacak.