@ahuramazda @somebody Merhabalar. Ben de biyomühendislik mezunuyum, 6 yıldır ilaç sektöründeyim. Son 1 yıldır da klinik ve portföy geliştirme alanında çalıştım. İngilizcem var profesyonel olarak, son yöneticim de hintliydi. Bütün şartlar lehime gibi gözükürken iş ilanlarına baktığımda sanki hiçbirine uymuyorum ve yeterince kalifiye değilmişim gibi hissediyorum...Şu an aktif olarak bu alanda çalışan birileri var mı, varsa iletişime geçebilirsek çok sevinirim.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
S