• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. somebody
    3. Konu
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 4
    • Konu 2
    • İleti 302
    • En İyi 111
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    somebody tarafından oluşturulan başlıklar

    • S

      Biyoteknoloji (Biotech) ve İlaç Sanayi (Pharma) Sektöründe Çalışmak
      Sağlık Sektörü • • somebody

      3
      0
      Oy
      3
      İleti
      362
      Bakış

      E

      @ahuramazda @somebody Merhabalar. Ben de biyomühendislik mezunuyum, 6 yıldır ilaç sektöründeyim. Son 1 yıldır da klinik ve portföy geliştirme alanında çalıştım. İngilizcem var profesyonel olarak, son yöneticim de hintliydi. Bütün şartlar lehime gibi gözükürken iş ilanlarına baktığımda sanki hiçbirine uymuyorum ve yeterince kalifiye değilmişim gibi hissediyorum...Şu an aktif olarak bu alanda çalışan birileri var mı, varsa iletişime geçebilirsek çok sevinirim.

    • S

      Amerikada Laboratuvar Yöneticisi olmak
      Sağlık Sektörü • • somebody

      10
      2
      Oy
      10
      İleti
      2086
      Bakış

      E

      @MySea teşekkür ederim olur tabi ulaşmaya çalışırız Mine hanıma da belki o da fikir tecrübe paylaşımı yapar bizimle

    • 1 / 1