• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. sibemo
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 22
    • En İyi 13
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    sibemo tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Kaç yıldır alakali alakasız bu forumda tüm konuları takip ediyor ve okuyorum. Bir anda forum doldurmak, adres yazmak, sigorta şirketi araştırmak gibi tatlı heyecanlar peşinde kosmak istiyorum.
      Tabiki öncelikli olarak kendime çıkmasını istesemde burada benimle aynı duyguları paylaşan bütün forumdaşlara çıkmasını istiyorum.
      Umarim bu yıl şans, alakasizlari geride birakip, surece hazir olan, onu en iyi kullanabilecek kisilerden yana olur.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Ben hristiyanim. Sürekli domuz etine pis kokuyor denilmesinden bıktım.
      Tavuk muhteşem kokuyor, koyun eti şahane. Kurbanda kokan et kokusuna sürekli pis deme lüksüne sahip miyim? Çünkü koyun pis kokuyor.
      Haydi biraz saygıdan bahsedelim. Yoksa burada çoğu insan müslüman diye saygiyi tek taraflı olarak duyması gereken kişi yine ben miyim?
      Ya biz de kurban kesildiğinde koyun bu pis kokuyor diyebilelim ya da domuza pis demeyi kesin.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: Dolar Çıldırdı

      Bizim mahallede cami istenmediği, buna karşı imza toplandığı halde yinede cami yapıldı.
      Keşke ihtiyacı olan yerleşim yerlerine yapılsa, zira bir sürü yarım kalan, vatandaştan yardım talep edilen camiler varmış.
      Mezhepinde caminin yeri olmayan insanların yerleşim yerine cami dikmek israftan ve art niyetine başka bir şey değildir.
      Ben imam hatipli arkadasa katılıyorum. Sorun imam hatipte değil. Bir çok yerde düz lise bile kalmadı. Çoğu aile okul yakın mantığıyla gönderiyor ve düz liseler imam hatipten farksız. Universite dahil tüm eğitim hayatı boyunca Türkçeyi (anadil olan) bile öğretemeyen bir sistem var. Şu forumda bile tek bir tane virgül kullanmadan dert anlatmaya çalışan insan sayısı hiç az değil.
      Türkçeyi konuşamayan bir sürü insan türkiye için milliyetçi takılıyor. Araplara düşman, Kürtlere düşman, Ermeni ye düşman, Yahudiye düşman, herkese düşman bir toplumuz. Turkceleriyle dalga geçiyor olmamızı bir kenara koyarsak Azerilerle iyi sayılırız.
      Yatırımcı, bu kadar düşmanca olan topluma, güvensiz siyaset ortamına neden gelsin?
      İroniden bahsedilmisken ve bizim halimiz böyleyken çeşitligin korunması adına yapılmış olan bir çekilişe faşist insanların başvurması bana ironik geliyor.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: Amerika'ya büyük umutlarla gelip mutlu olamamak

      Turkiye'de is bulmaktan daha zor değil anladigim kadariyla. Asıl merak ettiğim bir işte çalışabilmek için ingilizcenin yeterliliği. Buradan giden insanlar bir an önce is bulma derdine düşüyor fakat ingilizce konusundan hiç bahsedilmiyor. Bir şirkette çalışmak isteyen bir insan ingilizce konuşabilmek için nasıl bir süreçten geçiyor?

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      @crazycells teşekkürler.

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Merhaba arkadaşlar, forumda yeniyim. Umarim seneye hepimize cikar. Ben de simdiden 2022 için yerimi alayım dedim. Erkek arkadaşımla 3 yıldır başvuru yapıyoruz ama olmadı . 3 yildir da forumu takip ediyorum.
      Bu arada 2021 sonucuna erkek arkadaşım hala bakmadi. Ufacık da olsa hala bir ihtimal var.
      O yüzden zaman hala geçmiyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @fetihy inşallah çıkmıştır. İyi dileğin için teşekkürler. Özellikle bu yıl çıksa güzel olurdu bizim için.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Furkan-Yücel her başvuru döneminde bende de aynı şey oluyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Rüyamda gördüm bu yıl bana çıkacak.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Furkan-Yücel çıkacağı kesin olsa ben hertürlü sabrederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Ping-PONG bu ne terbiyesizlik? Ayrica seni yetkili merci yapan kim?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Ha sen istediğin gibi Konuşacaksin pis vs diyeceksin sonra kendi argumaninda bogulunca böyle cirkinleseceksin, bu çok normal öyle mi?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Bekoray aynı müslümanlar kokorec, işkembe, sicangillerden olan tavşan etini yemiyor mu? Al sana o zaman pislik? Konu eğer pis olduğu için Hayvan yememekse diğerlerine kimsenin pis bir şey yiyorlar demeye hakkı yok. Doğru söylemekse eğer mevzu müslümanlara da 500 katı söylenir elbette ama sonra dinime saygı denir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      sibemo
    • 1 / 1