@mertksk hocam gecmis olsun, uzucu malesef. "altinizda bachelors degree yok" bir tahmin midir yoksa konsolos calisani tarafindan size belirtildi mi?
Shila tarafından gönderilen iletiler
-
RE: (L) Şirket İçi Transfer VizesiÇalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
-
RE: Green Card teslim suresiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ben giris yaptim, 1 hafta icinde SSN geldi, 3 haftada green card'i teslim aldim, baya hizli oldu
-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan size ayri tesekkur ediyorum sabirli cevaplariniz icin, en kisa zamanda sizden de iyi haberler duyariz ins.
-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@smartcells sag olun hocam, tesekkur ediyorum, saygilar.
-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gokhanbagatur tesekkur ediyorum hocam iyi dilekleriniz icin, ins bekleyen herkes yasar bu surecleri en yakin zamanda

-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@smartcells Hocam cok rahat geçti, merak eden arkadaslar icin de kisaca bilgi veriyim. Cok zamaninizi almamak adina kisa tutuyorum, extra sorulari cevaplayabilirim.
9:15 randevum vardi. Güvenlikten sonra giriste solda hanimefendi numaramizi veriyor. Numara toplamda 3 kere yanacak.
1- Vezne
2- Belge teslim
3- GörüşmeVeznede bekar olarak sadece $330 odedim.
Belgeler konusunda, nüfus kayit ornegi, adli sicil kaydi, finansal kanit, saglik raporu, foto, diploma (orijinal ve copy) askerlik tecil belgemi istediler. Diploma bir tane yetiyor ben 3 tane universite okudum diğer universiteleri istemediler aradan bir tanesi -ODTU olani- verdim. Ais kaydi istemediler, yaptirmis olmanin yeterli olduğu soylendi.
Mulakat cok basit oldu gerçekten, elimi kaldirdim yemin ettim. Amerikada okumuşsun dedi,
ne is yapıyorsun?
baban ne is yapıyor?
Nerede yasamayi dusunuyosun?
Ne is yapacaksin?
Seklinde 4 soru aldim, cevaplarimi dinlemedi gibi geldi bana
1 dakikanin altinda surmustur mulakatim. Onayladı dedi, ben de teşekkür ettim. Biraz kisa tuttum tabi ki kimsenin zamanini almamak için.@smartcells @gucarslan @crazycells sizlere ayri ayri tesekkur ediyorum, hicbir soruyu cevapsiz birakmadiniz, yeri geldi rahatlattiniz. Karsiliksiz bu kadar iyilik hakikaten Allah razi olsun. Umarim benim de sizler icin bir sey yapma firsatim olur bir gun. Cani gonulden istiyen, kalpleri guzel arkadaslarin da sirayla mulakat maillerini almasini ve basariyla sonuclanmasini diliyorum.
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@smartcells tesekkur ediyorum duzeltme icin
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
ben de aldim mulakat 2 marta
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhabalar, DV2022 talihlilerinden AOS yapan sadece Figen hanim mi var acaba? gerceklesmis sureleri merak ediyorum, Figen hanimin da I-485 gonderiminden 2 ay sonra surecin sonuclandigini goruyorum. Baska ornek var midir? paylasirsaniz memnun olurum, tesekkurler.
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@smartcells gecistirmek icin boyle bir sey soylenmis olabilir mi acaba?
-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@smartcells o kadar mi tahmin yok hocam yani
ocak, subat, mart hic mi tahmin yoktur yani -
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
sene sonuna kadar mulakat olur mu sizce? bir sey soylemek zor ama olmayacak gibi duruyor. @smartcells
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
bunu soylemek bana dusmez tabi de ben sadece kazanabilecek diger arkadaslarin hakkina girilmesin diye dedim, yanlis anlasilma olmasin. @samet-tr
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@samet-tr hocam 5bindesin zaten ne gerek var.
-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Yekta-Olgun harika olmus hadi hayirli olsun, tertemiz is. sorunun cevabini alsaydin daha guzel olurdu belli ki pek iplemeyecekler geri kalanlari

-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Yekta-Olgun ins sorunsuz alirsin vizeyi de heyecanla bekliyoruz
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
bombos gecen bir gun daha, Kasim ayini komple bos gecirecez belli ki..
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ayla-can soyle 3-5 mulakat serpistirsek araya fena mi olur, en azindan calisiyoruz dedittirin insanlara yani
bekleyip duruyoruz garibana donduk ya