• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. serdareskici
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 39
    • En İyi 20
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    serdareskici tarafından gönderilen iletiler

    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Ekim 2025 Ankara'da 2 haftalık boş randevu var randevuyu öne çekmek isteyenlere duyurulur...

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      Ekim 2025 Ankara'da 2 haftalık boş randevu var randevuyu öne çekmek isteyenlere duyurulur...

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: DS-160 formuyla ilgili sorular (ziyaretçi vizeleri)

      @Talking-Cats

      *yeni formu ne zaman doldurmalıyım neye dikkat etmeliyim ( ilk randevum İstanbul'du şimdiki Ankara)

      Yeni forma gerek yok diye biliyorum ama güncellemek istediğiniz bilgiler varsa herhangi bir süre yada tarihi yok.
      Formu doldurup yanınızda götürüyorsunuz ve ilk bankoda sizden formu istediklerinde güncellemek istediğinizi belirtip yeni formları teslim ediyorsunuz.

      *bankada para göstermek avantajlı mıdır?

      Biz 3 aile farklı zamanlarda vize aldık hiçbirinde bankadaki paramızı sormadılar ama hesap özetlerimiz yanımızdaydı.

      *nasıl giyinmek gerekir, bir önemi var mı?

      Çok spora kaçmadan casual kıyafet bence uygun. 🙂

      *ingilizce mülakat yapmak avantajlı mıdır?

      Bence gerek yok riske atmayın. Görevliler yeteri kadar türkçe biliyor. Sadece bizlerin de günlük hayatta çok az kullandığı bazı kelimeleri bilmiyorlar. Örnek benim işyerimin uzantısı su ve meşrubat olarak geçiyordu ve bana meşrubat ne demek demişti. Sizlerde mülakat esnasında daha yalın türkçe kullanırsanız karşı tarafın anlaması daha kolay olacaktır.

      *6 ülke gezdim şimdiye kadar, bir önemi var mı? (ilk doldurduğum formdan sonra 3 ülke daha gezdim )

      Mutlaka var. Daha önce hangi ülkelere gittiniz diye mutlaka soracak orada belirtirsiniz.

      *hangi ekstra belgeleri yanımda getirmem avantaj olacak?

      Yukarıda da yazdığım gibi 3 ailenin hiçbirisinden evrak talep edilmedi. Ama bu talep edilmeyeceği anlamına gelmiyor. Elinizi güçlendirecek soru geldiğin ispatlayacak evrakları bulundurmanızda fayda var.

      *hangi soruya ne şekilde cevap vermek gerekiyor?

      Yalın kısa ve öz cevaplar iyidir 🙂 Detaylı cevaplar size yeni bir soru olarak geri dönebilir.

      Şimdiden bol şans...

      Not : Profil geçmişimde mesajlarımda mülakat geçmişlerine yazdığım postlara ulaşabilirsiniz. Sizlere fikir olur...

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: ABD'ye girişte gerekenler

      @srsmdm, içinde söyledi: ABD'ye girişte gerekenler

      Merhaba,

      Yazın eşim ve çocuklarımla birlikte b1/b2 vizemizle Florida'ya gideceğiz. İleriye yönelik olarak e2 statüsüne geçip kalmayı değerlendiriyoruz. Bununla ilgili birkaç sorum olacak:

      1. Pasaport kontrolünde sorun olmaması adına gidiş dönüş bileti birlikte almamız mı gerekiyor? eğer öyleyse sadece dönüş biletini yakmadan iptal edebilmek mümkün oluyor mu THY ile?
      2. dönüş biletini de alırsak pasaport kontrolünde görevliler "madem 2 hafta kalacaksınız, o zaman 1 aylık damga basalım" diyip 6 ay yerine 1 ay olarak basabilirler mi?
      3. dönüşş bileti olmadan gelirsek sorun oluyor mu?

      Teşekkürler

      1. Thy de bilet alırken esnek seçenekler var bilet fiyatı artıyor ama bu dediğiniz mümkün
      2. Böyle bir şey olacağını sanmıyorum ve forumda da denk gelmedim.
      3. Dönüş biletsiz girişte sorun yaşarsınız. Biz girerken özellikle sordular. Hatta benim biletimin çıktısı otel rezervasyonlarının arasına karışmış ilk başta bulamadı. Eşim ve kızımınkini gösterip ısrarla benden bileti göstermemi istedi. Bende mailden göstermeye çalışırken çıktıyı buldu tamam buldum dedi.
      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      Merhaba 14 Şubat tarihinde annem ve babamın turist vizesi için Ankara'da görüşmeleri vardı.
      İkisi de 65 yaş üzeri. O yüzden bu yazım anne ve babası mülakata girecekler için kılavuz olabilir.

      Bursa'dan gittiğimiz için kendilerine girişe kadar ben eşlik ettim.
      Görüşme saat 08:00'deydi ve tam saatinde içeri aldılar.
      Yaşlarından dolayı içeride kendilerine hep öncelik vermişler ve görüşmeleri çok kolay geçmiş.

      İlk girişte DS 160 kontrolü sonrası parmak izine yönlendirilmişler.
      Parmak izinde yaşlılıktan dolayı annemin parmakları tam okumamış annem biraz panik yapmış
      ortada sürekli bulunan ve yön gösteren görevli hemen müdahale etmiş soğukta beklediğiniz için normal ellerinizi birbirine sürtün ısınsın o zaman okur demiş sonrasında yan bankoya yönlendirmişler. Orada evrak kontrolü yapan sarışın bir kadın ne iş yaptıklarını sormuş.
      Eşim ve bende 20 yıllık bankacıyız ve banka emeklisiyiz cevabını vermişler. Kadın biraz şaşkın olarak ikinizde mi 20 yıl demiş.
      Annemlerde evet demiş. Biraz not aldıktan sonra pasaportları vermiş ve sıraya geçin sizi çağıracaklar demiş.

      Bizimkiler tam sıraya geçerken (söylemelerine göre sırada 6-7 kişi varmış) yine ortada bulunan görevli babamın koluna girip
      amca sen direk gel bu bankoya diyerek öne almış ve yan bankoda mülakata sokmuş.
      Mülakat yapan yabancı birisiymiş ve Türkçesi çok iyi değilmiş.
      Direk olarak babama 20 yıl aynı bankamı diye sormuş. (Demek ki ilk bankoda diğer bayanın aldığı notları görüp bu soruyu sordu)
      Sonrasına seyahat amacınız nedir dediklerinde turistik olarak cevap vermişler ve vizeniz onaylandı cevabını almışlar...

      Ben yanlarına seyahat planı için evrakları vs hazırlamıştım ama başka hiçbir soru yöneltmemişler.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      Merhaba bugün çok yakın arkadaşımın eşi ve kızı (5 yaşında) ile ailecek Ankara'da turistik vize randevusu vardı.
      Foruma üye olmadıkları için ben özetliyorum.
      Bu forumda çok sorulan ve herkesin kafasına takılan soruya da açıklık getirmiş olayım 🙂
      Pasaportları boştu ve vizeleri onaylandı.
      Şimdi nasıl boştu diyenler olacak evet boştu ve pasaportlarını da yeni çıkartmışlardı.
      Daha önce hiç yurtdışı giriş çıkışları yoktu. Pasaportun dolu olması çok büyük bir etken size çok puan kazandırır
      ama boş pasaportu olanlarında kendilerini iyi ifade etmesi, açık ve net olmaları, dönebileceklerini ikna etmeleri ile şansları çok yüksek.
      Kendisinin orta çaplı bir işyeri mevcut. Sordukları rutin soru işiniz ne üzerine, kaç kişi çalışıyor, nereye gideceksiniz.
      Ama son kilit soru neden daha önce yurtdışına çıkmadınız ve ilk olarak Amerika'ya gidiyorsunuz?
      Verilen cevap ki bu cevap gerçekten doğru ve yaz için biz tatil planı yapmıştık 🙂
      Kızımız çok küçük olduğu için daha önceki yıllarda tek başımıza yurtdışı seyahatinin riskine giremedik,
      yazın arkadaşlarımız Abd seyahati planladılar eğer vizemiz onaylanırsa bizde onlara eşlik edeceğiz.
      Sonrasında ise vizeniz onaylandı cevabını almışlar...

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Turist vizesi için en erken tarih?

      Erken randevu bekleyen arkadaşlara tavsiyem randevu sayfasını telefonunuza kısa yol oluşturup giriş şifrelerini kaydedin.
      Telefonda randevu sayfası gayet sorunsuz çalışıyor.
      Otobüste, yolda, tuvalette, çay içerken sürekli telefondan kontrol edin mutlaka yakın tarihte boş randevu günü denk geliyor.
      Denk geldiği gibi alın hangi hafta vs diye bakmaya zaman kaybetmeyin çünkü hemen doluyor 🙂
      Ben annem ve babamın randevusunu çok saçma sapan bir yerde benzinlikte yakıtın dolmasını beklerken kontrol edip denk geldim ve Temmuz dan Şubat a çektim.
      Hatta yukarıda da paylaşmıştım. Şu an hala daha aklıma geldikçe kontrol ediyorum. Denk gelirsen yine yazarım.

      Ayrıca dipnot ne kadar doğru bilmiyorum gece yarısı kontrol edildiğinde yurtdışından iptaller olduğu ve boş randevuların daha çok denk geldiği söyleniyor.
      Doğruluğu nedir bilmiyorum. Bunu da denemekte fayda var 🙂

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Turist vizesi için en erken tarih?

      @caner92, içinde söyledi: Turist vizesi için en erken tarih?

      merhaba, şubat ayı başı abd seyahat planımız için annemede vize almak istiyordum ta ki burada yazılan yorumları görene kadar :). İstanbul için şu an en erken hangi güne randevu alınabiliyor?

      Şuan en erken randevu İstanbul için Haziran 2025, Ankara için Kasım 2024.
      Ama Ankara içinde 2-3 boş gün var oda dolar birkaç güne.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Turist vizesi için en erken tarih?

      Şubat doldu şu an mart açıldı 🙂

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Turist vizesi için en erken tarih?

      2024 Şubat ayında Ankara'da 5-6 gün açık gün var hızlı olan kazanır. Ben 14 şubat a çektim annem ve babamın randevusunu.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      Konu açıkken THY wifi konusunda da bilgi vereyim 🙂
      Gidiş uçağımızda wifi sorunsuz çalışıyordu ama çok yavaştı. Web sayfaları ve sosyal medyayı hiç açamıyordu.
      Sadece whats app açılıyordu ve resimleri bile bir kaç denemede zor gönderip alıyordu. Ama yazışmaları sorunsuz yapabildik.
      Ailemiz ile ve ben işyerim ile sürekli iletişim halinde kalabildim.

      Dönüş uçağımızda ise wifi bağlanıyordu ama internet yoktu.
      Herhalde çok soran oldu ki kalkıştan 20-25 dk sonra wifi sistemi arızalı diye anons ettiler.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Turist vizesi için en erken tarih?

      Ankara için Eylül ve Ekim yine açılmış boş günler mevcut

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Turist vizesi için en erken tarih?

      @fmaltun, içinde söyledi: Turist vizesi için en erken tarih?

      Evet tamamen kapalıydı. Ekim 2024 için açmışlar yeniden.

      Tamamen doldu şu an yine 2024 Ankara kapalı

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @heycan, içinde söyledi: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      Uçak yolculuğunda koltuk açısından özellikle tavsiye ettiğiniz bir sıra ya da taraf var mı? 2-4-2 şeklinde uçakların genel dizilimi gördüğüm kadarıyla

      Merhaba A330 lar bu koltuk dizilimine sahip oluyor.
      Ben bu 2-4-2 düzeninde 36.sıra cam kenarı 2 li alıyorum. Neden derseniz 36.sıraya kadar orta koltuklar 4 lü gelirken 36.sırada 3 lüye düşüyor. Buda yan koridorun genişlemesine neden oluyor. Daha rahat oturup kalkabiliyorsunuz. Birde servis dağıtımlarında servis arabası rahatsız etmiyor.

      Buranında tek dezavantajı wc ye yakın olması 🙂

      A330 koltuk düzenini aşağıya bırakıyorum oradan da bakabilirsiniz.

      https://www.seatguru.com/airlines/Turkish_Airlines/Turkish_Airlines_Airbus_A330-300.php

      Yolculuk içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @tuncayarat Merhaba Haziran ayında bizimde JFK girişimizde kızımın çantasında kek ve bisküviler vardı sorun olmadı. Yanınızda sebze ve meyve var mı diye sordular.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: DS-160 formuyla ilgili sorular (ziyaretçi vizeleri)

      @ebaris86, içinde söyledi: DS-160 formuyla ilgili sorular (ziyaretçi vizeleri)

      @j0nlyesh ilgili siteden okuduğum kadarıyla fotoğraf değiştirme olmuyor, formu tekrar güncellemeniz gerek bu durumda tekrar ücret ödemezsiniz fakat randevu tarihiniz değişir (büyük bir ihtimalle daha ileri tarihe). Vize görüşmesine gittiğinizde zaten güncel 2 adet foto gotureceksiniz. Vize alırsanız o resimlerden biri basılmış olacak.

      Randevunuz değişmez. Sadece formu yeniden doldurup yeni DS160 numarası ve çıktısını yanınızda konsolosluğa götürün. Randevu günü ilk bankoda size DS160 formunu güncellemek isteyip istemediğinizi soracaklardır. Sormazlarsa da siz talep edebilirsiniz. Burada yeni doldurmuş olduğunuz formu ve güncel fotoğrafı verebilirsiniz.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: DS-160 formuyla ilgili sorular (ziyaretçi vizeleri)

      @ebaris86 Evet demeniz ve altı dolu bir seyahat planı sunmanız size ciddi oranda artı kazandırır.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: 9-11 Eylül arası New York Uygun Fiyatlı Otel/Airbnb Önerisi

      New Jersey'de kalıp git gel yaparım derseniz Edgewater'da Homewood Suites by Hilton'u öneririm.
      Fiyatı birçok otele göre makul. Odalarda mutfak mevcut ev konforunda.
      Otelin önünden otobüs geçiyor ve manhattan a ulaşım çok kolay.
      Ayrıca diğer 2 avantajı araç kiralayacaksanız otoparkı ücretsiz ve kahvaltı mevcut.

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @Ercan-Geçgin Bence ilk gidiş için kesinlikle direk uçuş tercih edin 🙂 Çocuk ile aktarma çok zor olabilir... Ayrıca Belgrad şehir merkezi gidiş geliş yemek otel vs masrafları aradaki fiyat farkını kapatmasa da yaklaşacaktır 🙂 Aktarma uçmadım ama uçan arkadaşlar mutlaka yorumlarını ekleyecektir.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @Ercan-Geçgin Merhaba eşim ve kızımla birlikte seyahat ettik. Kızım 10 yaşında pek çocuk sayılmasa da 🙂 genel olarak kabin memurları çok yardımcı oldular. Uçak kalkmadan küçük çocuklara (Kızıma vermediler belli bir yaş sınırı olabilir) peluş ve ahşap oyuncak ile THY anı defteri hediye ettiler. Yol boyunca da sürekli çocuklu aileler ile yakından ilgilendiler. Sizin ufaklık kaç yaşında bilmiyorum ama ek bilgi olarak 3-4 saatlik uçuş sonrasında herkesin uyuması için tüm güneşlikleri kapattırdılar ve kabin ciddi derecede karanlık oldu. Bu süreçte bazı çocukların ağladığına ve huzursuzlandığına şahit oldum. Benim kızım bile cam kenarında olduğu için sürekli güneşliği açmaya ışık almaya çalıştı. Ben başka bir problem gözlemlemedim 🙂 İnş. sizlerde sorunsuz güzel bir uçuş geçirirsiniz.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      serdareskici
      serdareskici
    • 1
    • 2
    • 1 / 2