Evveeeeeeett Bizde başvurumuzu yaptık...artık doğru yaptığımızı düşünüyoruzz tabi:).....Tüm ama Tüüümmm (Gerçekten İsteyen ve Gerçekten Gidecek Olan ama Ayrıca En Çok İhtiyacı olannn .......vs.) forumdaki ahalinin başvurusu hayırlı uğurlu olsun .....Çıksada Çıkmasadaaaa herşey gönlünüzce olsun:)........iyi geceler
sefakbas tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@jesus-christ Evet heyecanlı bir bekleyiş ama sanki bir piyango bileti aldiginizi dusunun kucuk bir ucretle...küçük bir form...herkes eşit en güzel yanıda bu bence...ne iyise o olsun bize

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Eeee simdi ne yapcaz... basvuru yaptik...oyle elimiz kolumuz bagli bekleyecek miyiz

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhabalar foruma yeni geldim...basvurular Ekim de degil mi? Sayfa da teknik calisma var diyor vs. Niye net bir tarih yazmiyor anlamadim?
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Tamam arkadaşlar Teşekkürler.... Fotoğrafçı mail attı tekrar gönderdiler...sanırım Haklıymışım hatalı çekmişler....Düzeltilmiş halini IDphoto4you sitesine ve greencardphotocheck sitesine ekleyip baktığımda ölçülere uyuyor artık....Başvuru için hazırız ..Here we go!!!:)
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaslar .abim lise mezunu degil fakat istanbulda buyuk bir resturantta mutfak sefi..ustalik belgesi vs. var... basvuru yapabiliyor mu bu sekilde
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
2008 Yılında bana loto çıkmıştı...Mülakat aşamasına kadar gelmiştim...aynı gün veya hafta memuriyet -işe başlama yaptım..iş gereği zaten yurt dışına özellikle Avrupa ülkelerine gidip geldim..fakat:) Memuriyet hayatım bitti...bu yüzden tekrar başvuru yapmak niyetindeyim.
Umarım hayırlısı olur herkes için
Eşim de başvuracak
iletişimde kalalım... ey güzel insanlar:) -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ozgurke aynen hiç tık yok...açılmıyor